Defa 800 probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Defa 800 probleem
Tervist
Passat B5 seisis terve talve ning aku jooksis tühjaks. Laadisin aku täis. Esialgu ei tahtnud kesklukk maha minna ning kapoti alt, kus DEFA pasun (Defa 800), kostus ainult klõks ja klõks iga puldi nupuvajutuse peale. Võtmega lahti keerates immo tuli ei töödanud ning auto käima ei taha minna. Vahetasin puldil patakad, midagi ei muutunud. Vaatasin, et äkki mõni kaitse läbi, aga kõik korras. Aga pärast kaitsme vaatamist hakkas pult koos immo tulega jälle suhteliselt korrapäraselt tööle. Aga käima ikka ei lähe. Kui süüdet keerata, siis kusagilt rooli alt käib ka jätkuv klõbin (aga ei tule DEFA pasunast). Üks anomaalia veel – uksi lukustades juhi taga olev uks jääb lahti).
Endal mõistus otsas, mida veel proovida? Ja kui keegi tark Tallinna kesklinna kutsuda, siis kes või mis ettevõte?
Passat B5 seisis terve talve ning aku jooksis tühjaks. Laadisin aku täis. Esialgu ei tahtnud kesklukk maha minna ning kapoti alt, kus DEFA pasun (Defa 800), kostus ainult klõks ja klõks iga puldi nupuvajutuse peale. Võtmega lahti keerates immo tuli ei töödanud ning auto käima ei taha minna. Vahetasin puldil patakad, midagi ei muutunud. Vaatasin, et äkki mõni kaitse läbi, aga kõik korras. Aga pärast kaitsme vaatamist hakkas pult koos immo tulega jälle suhteliselt korrapäraselt tööle. Aga käima ikka ei lähe. Kui süüdet keerata, siis kusagilt rooli alt käib ka jätkuv klõbin (aga ei tule DEFA pasunast). Üks anomaalia veel – uksi lukustades juhi taga olev uks jääb lahti).
Endal mõistus otsas, mida veel proovida? Ja kui keegi tark Tallinna kesklinna kutsuda, siis kes või mis ettevõte?
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Defa 800 probleem
Omateada laadisid aku täis.Räägi konkreetsest aku pingest. Mis annab auto tarbijatele pinget,voolu . Igasugu lõbinad viitavad liig madalale voltaazile. Siiski. Aku ei anna käivitusel ´lubatut 11 v. või ka 10 v. Kontrolli testriga. Koormusel.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Defa 800 probleem
Kui talvel aku tühjaks saab ja see sul auto peal ühendatud, siis on suht suur tõenäosus, et see aku on otsas. Esialgu jah kasvõi krokodillidega proovida käivitada. Külm ilm ja tühi aku ei ole ühestki otsast sõbrad.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Defa 800 probleem
Nõustun - tühi aku talvel on aku surm. Auto talvisel mittekasutamisel tuleks aku maha võtta ja sooja ruumi viia või tänapäevane variant valvelaadija autole külge panna mis hoiab aku laetuna (seda el.süsteemi keerukuse ja igasuguste seadete säilimise pärast). Valvelaadijal on ka oma agad, peamiselt oht ebakvaliteetse laadija tõttu aku ülelaadimise oht ning mõne laadija mittesobimine talvistesse oludesse.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Defa 800 probleem
Endalgi läbikäidud teema. Mitte küll otseselt enda autol aga õde suutis ühel ilusal pakaselisel talvel oma auto aku tühjaks käiata ja läks hommikul sõitu teise autoga.
Kui siis nädalake hiljem helistas mulle ja loo ära rääkis siis selgus kurb tõsiasi, et aku oli lõhki külmunud.
Niiet tühja akut külmaga õue jätta tõesti ei tohi. Kui isegi päris ära ei jäätu, siis 90% tõenäosusega saad uue aku osta
Kui siis nädalake hiljem helistas mulle ja loo ära rääkis siis selgus kurb tõsiasi, et aku oli lõhki külmunud.
Niiet tühja akut külmaga õue jätta tõesti ei tohi. Kui isegi päris ära ei jäätu, siis 90% tõenäosusega saad uue aku osta
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Defa 800 probleem
Aku kohapealt. Täislaetud akut säilitad,nagu kinnist konservi karpi. Kasvõi miinus 30 c. Tühjal akul on hape plaatides,ümber on ainult vesi.Elektrist tühi aku sellepärast külmupki,sellepärast,et teda ümbritseb ainult vesi..