

4 esimest B8-t andis tööandja, Alltracki ostsin küll liisingu lõppedes ka ära. 2 kuud enamasti seisis ja kuna 3 autot ukse ees tegid tsikliga liikumise tülikaks ning tekitasid naabrites kadedust

Detsembris aga hakkas tunduma, et 2022 on vist ikka autot vaja. Ka naabrite üleolevad pilgud, 1 auto ja see kah Opel, hakkasid tüütama



Ülejäänud päev möödus kehvasid müügipilte ja varustuselisti võrreldes. Tundus, et varustuse list pole kuulutuses päris õige. Paistis olevat mõningaid puudujääke, mis minu jaoks polnud dealbreaker. Samas paistsid muud toredad maasikad, mida kuulutuses polnud. Laupäeval selgus kohapeal, et kahtlused olid õiged. Puudu DLA ja muu kaasnev mudru, plussidena esiklaasisoojendus + heliisolatsiooniga klaasid + "Area View". Igatahes win situatsioon. Samas oli ka paar lisamiinust: 60tuh km hooldus tegemata, vahetatud oli ainult mootoriõli. Lisaks vajas uuendamist piduriring ning lisanokitsemist on mõnes kohas veel. Natuke kauplemist, raha ja auto vahetasid omanikke, online omanikuvahetus algatatud ning koju ma temaga sealt vurasin. Ahjaa, tüübil oli päris kena 7-ne baierlane ka pakkuda. Selle jätsin siiski talle hoovi alles.
Auto:
- Mudel: Passat B8 Highline sedaan 2.0TSI (162KW) DSG-6
- Sünnikuupäev: 23.05.2017 (MY 2018)
- Varustus: Highline, lisatud Executive pakett
- Värv: Reflex Silver metallik
- Velg: "London" R17
- Sisu: Alcantara/Vienna, Black
- Nooruspõlve veetnud Lätis, läbisõit 68+ tuh, ajalugu kontrollitav. Maarjamaale jõudis 11.2021.
Põnevamad lisad:
- Adaptive Chassis Control DCC
- Active Info Display ja valik infoprofiile
- "Discover Pro", 23.3 cm puutetundlik ekraan
- Helisüsteem "DYNAUDIO Confidence"
- Mobiiltelefoniliides "Comfort"
- LED-esituled koos dünaamiliste pöördtuledega ja eraldi LED-päevatuledega
- LED-tagatuled (Highline), tumendatud
- Võtmeta lukustus- ja käivitussüsteem "Keyless Access"
- Anduritega juhitav tagaluugi avamine ja elektriline sulgemine
- Elektriliselt kokkuklapitavad küljepeeglid, juhi poolel isetumenev
- Süsteem "Park Pilot" - parkimisandurid ees ja taga
- "Area View" - 360-kraadiline panoraamvaade koos tahavaatekaameraga "Rear View"
- Ümberreastumisabiline "Side Assist" ja tagant läheneva sõiduki hoiatus
- Tumendatud tagumised küljeklaasid ja tagaklaas, heliisolatsiooniga lamineeritud turvaklaasist aknad
- Kallutatav ja lükatav panoraam-klaaskatus
- Seisusoojendus ja -tuulutus koos kaugjuhtimise ja taimeriga
- Traatideta soojendusega, infrapunakiirgust peegeldav esiklaas
- Nahkkatte ja soojendusega multifunktsionaalrool koos käiguvahetushoobadega
- Kolmetsooniline kliimaseade "Climatronic" koos täiendavate tagumistejuhtseadistega
- Varuratas valuveljel 17"
- Kummimatid
- Mootoritähise eemaldamine

Tänaseks tehtud/vahetatud
Kuna 60tuh hooldus oli tegemata, siis sellest sai alustatud.
- DSG õli ja filter
- Süüteküünlad
- Õhufiltrid, mootor + salong
- Pidurikettad ja -klotsid, täisring
- Veermikukontroll
- Lisaks pagassimatt, lihtsam puhtana hoida

Veel teha
- Korralik välipesu ja sisepuhastus. Näeb mis seisukorras värvkate täpsemalt on ja otsustab mis lisaks - poleer või läigestamine, keraamika... Seest ka korralikult üle, inimeste arusaam tip-top puhtusest on erinev ja mõni koht tahab suuremat hoolt saada. Näiteks katuseluugi sirm.
- Veermikukontrollis avastati paar tähelepanu vajavat kohta - esiõõtsa tagumised puksid ja 1 esiamort kergelt õline.
- Katuseluuk - puhastada, hooldada, õlitada. Ootab kevade ära.
- Suverehvid ja kui leiaks ka kena R18 velje. Sobiv kompromiss mugavuse ja esteetika osas ning saaks laiema rehvi, et 162kW paremini teega haakuks.
- DLA lisamine, VW friikide käest juba uuritud ja jääb ootele kuni tekib vajadus klaasivahetuseks.
- Nipet-näpet veel, mis sõitmist kuidagi ei sega
Kuna ilmad on nagu on ja korralikku pesu pole auto veel saanud, siis pildimaterjal kesine. No ja välimus on nagunii tagasihoidlik ja mittemidagiütlev.