Passat 176kw 4motion hooratas ja kasti õlitase
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28 Aug 2006, 21:58
- Auto: VW Passat B8 4motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
Passat 176kw 4motion hooratas ja kasti õlitase
Soetasin 2015 Passati, millel 2.0 176kw 4motion. Kahtlustasin väsinud hooratast, kuna käivitades ja mootorit seisates oli kuulda sellele omast kolinat. Täna sai siis põhjakate maha võetud ja kõik helepruuni õli täis. Pesin puhtaks ja tiirule, peale seda uuesti tõstukile. Lekib pmst hooratta alt liitekohast kasti õli. Hooratas koliseb kah ilma kateteta korralikult.
Käike vahetab igas režiimis muidu väga puhtalt ja pehmelt.
Küsimus:
1. Kas õli taset kastis saab kuidagi kontrollida ja kas vähesest õlist võib hoopis midagi muud koliseda kastis?
2. Keegi väitis kusagil, et sellise mootori ja veoskeemiga masinal peab hooratta vahetuseks mootori maha võtma ja ajakulu kogu tööks ca 13 tundi. On see õige jutt?
Käike vahetab igas režiimis muidu väga puhtalt ja pehmelt.
Küsimus:
1. Kas õli taset kastis saab kuidagi kontrollida ja kas vähesest õlist võib hoopis midagi muud koliseda kastis?
2. Keegi väitis kusagil, et sellise mootori ja veoskeemiga masinal peab hooratta vahetuseks mootori maha võtma ja ajakulu kogu tööks ca 13 tundi. On see õige jutt?
Viimati muutis apostel1, 07 Aug 2022, 20:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Passat 176kw 4motion hooratas ja kasti õlitase
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28 Aug 2006, 21:58
- Auto: VW Passat B8 4motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Passat 176kw 4motion hooratas ja kasti õlitase
Nüüd ma võin oma teadmistest veidi kaugemale minna ja spekuleerida, et kasti õli taset nätab täiteavas krae. Kui punni lahti keerad ja sealt midagi välja ei tule, siis on vähe. Tavaliselt pressitakse täites rohkem sisse ja lastakse üleliigne välja valguda. Kontrollida saab siis krae eemaldamisega ja lased kuskile kogujasse. Pärast saad sama tagasi pumbata või uue sisse panna. Nii? Eks? Sellist täpset mõõtu või varda laadset toodet imo pole.
Viimati muutis SanderSPS, 09 Aug 2022, 09:25, muudetud 1 kord kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28 Aug 2006, 21:58
- Auto: VW Passat B8 4motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
Passat 176kw 4motion hooratas ja kasti õlitase
Tavaliselt nii võiks olla jah aga siis peaks olema nagu punn punnis. Kõigepealt keerad taseme oma lahti ja siis suurema aga sellel kastil paistab olema ainult üks punn. Võin küll eksida ja äkki on selle all sees siis mingi kuuskandiga avatav krae aga kahtlen pisut.SanderSPS kirjutas: ↑09 Aug 2022, 09:24 Nüüd ma võin oma teadmistest veidi kaugemale minna ja spekuleerida, et kasti õli taset nätab täiteavas krae. Kui punni lahti keerad ja sealt midagi välja ei tule, siis on vähe. Tavaliselt pressitakse täites rohkem sisse ja lastakse üleliigne välja valguda. Kontrollida saab siis krae eemaldamisega ja lased kuskile kogujasse. Pärast saad sama tagasi pumbata või uue sisse panna. Nii? Eks? Sellist täpset mõõtu või varda laadset toodet imo pole.
- TaKu8
- Klubiline
- Postitusi: 166
- Liitunud: 14 Sept 2017, 15:45
- Asukoht: Ida-Võlumaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 12 korda
-
- Huviline
- Postitusi: 26
- Liitunud: 28 Aug 2006, 21:58
- Auto: VW Passat B8 4motion
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
Passat 176kw 4motion hooratas ja kasti õlitase
Sai nädalavahetusel lõpuks hooratas vahetatud ja ühes sellega ka käigukasti poolne kaas. Tõstuki peal tehes oli see isegi üllatavalt lihtne aga probleem jäi alles.
Tehtud sai ka kasti õlivahetus. Paar päeva hiljem tundsin, et ei ole enam käiguvahetus sujuv, seega võtsin eile põhjakatte maha ja üllatus paha. Jälle kõik dsg õli täis.
Kas seda saab kusagilt mujalt veel lekkida kojast seest? Üks variant on, et kaane paigaldamisel sai sisemine võlli ümber olev tihend kuidagi viga aga no kas kastis on tõesti siis selline surve sees, et nagu paisupaagist hakkab välja suruma? Kasti tuulutuse ummistust saab kuidagi kontrollida?
Tehtud sai ka kasti õlivahetus. Paar päeva hiljem tundsin, et ei ole enam käiguvahetus sujuv, seega võtsin eile põhjakatte maha ja üllatus paha. Jälle kõik dsg õli täis.
Kas seda saab kusagilt mujalt veel lekkida kojast seest? Üks variant on, et kaane paigaldamisel sai sisemine võlli ümber olev tihend kuidagi viga aga no kas kastis on tõesti siis selline surve sees, et nagu paisupaagist hakkab välja suruma? Kasti tuulutuse ummistust saab kuidagi kontrollida?