DPF põletuse probleem P0299 kood
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
DPF põletuse probleem P0299 kood
Tere foorumlased:
Maanteel kiirendades läks mootor avariirežiimi (eelsüüteküünalde märgutuli hakkas vilkuma).Peale mootori uuesti käivitades viga tagasi ei tulnud. Peale 100 km maantee sõitu jäid jahutusventilaatorid käima, nagu poleks saanud dpf filtri põletust lõpule viia.Samal päeval sõitsin veel 120 km maanteel, sõidu lõpus lõi hoiatuse "dpf fault see owner manual" ja seisma jättes jäid uuesti jahutusventilaatorid käima. Arvutiga vigu vaadates, näitas P0299 viga, mis sai kustutatud.
Nüüd jäävad ventilaatorid alati käima kui auto seisma jätan, ei ole vahet kas sõita 10 või 100 km. Viga P0299 pole tagasi tulnud.
Tundub, et auto tahab pidevalt dpf filtri põletust teha, õli tase on ka selletõttu tõusnud.
Viimati arvutiga vaadates oli dpf soot mass calculated 6,5g ja measured üle 12g. Oil ash mass 0.1l
Kas saab arvutiga määrata, et ei teeks põletusprotsessi? Kas sundpõletust saab teha setliste parameetrite juures?
On ideid kuidas probleemi lahendada?
Teenindusse saan alles augusti alguses
Autoks VW Sharan 2.0 TDI 130kw 2015
Parimat,
Maanteel kiirendades läks mootor avariirežiimi (eelsüüteküünalde märgutuli hakkas vilkuma).Peale mootori uuesti käivitades viga tagasi ei tulnud. Peale 100 km maantee sõitu jäid jahutusventilaatorid käima, nagu poleks saanud dpf filtri põletust lõpule viia.Samal päeval sõitsin veel 120 km maanteel, sõidu lõpus lõi hoiatuse "dpf fault see owner manual" ja seisma jättes jäid uuesti jahutusventilaatorid käima. Arvutiga vigu vaadates, näitas P0299 viga, mis sai kustutatud.
Nüüd jäävad ventilaatorid alati käima kui auto seisma jätan, ei ole vahet kas sõita 10 või 100 km. Viga P0299 pole tagasi tulnud.
Tundub, et auto tahab pidevalt dpf filtri põletust teha, õli tase on ka selletõttu tõusnud.
Viimati arvutiga vaadates oli dpf soot mass calculated 6,5g ja measured üle 12g. Oil ash mass 0.1l
Kas saab arvutiga määrata, et ei teeks põletusprotsessi? Kas sundpõletust saab teha setliste parameetrite juures?
On ideid kuidas probleemi lahendada?
Teenindusse saan alles augusti alguses
Autoks VW Sharan 2.0 TDI 130kw 2015
Parimat,
Viimati muutis Gru, 15 Juul 2022, 10:47, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
DPF põletuse probleem P0299 kood
Põletama saab ikka sundida. Õhuleket ei ole? Ega masinat chipitud või aju näpitud pole?
DPF põletuse probleem P0299 kood
Paar kuud tagasi sai EGR js ADblue välja progetud. Siiani toimetas normaalselt. Õhuleket ei paista olevat visuaalselt kontrollides olid lõdvikud terved ja õlised ka polnud, mis viitaks lekkele. Kiirendus on normaalne ja P0299 pole tagasi tulnud.
Kas põletama saab sundida sõltumata mõõdetud tahma kogustest?
Kas põletama saab sundida sõltumata mõõdetud tahma kogustest?
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
DPF põletuse probleem P0299 kood
Omast kogemusest võin öelda, et sama viga ilmnes enda 2015 a masinal, kui lasin aju veidi optimeerida. Viga ilmnes alati täiesti lambi hetkedel sileda tee peal, kui polnud isegi künkaid või langusi, mis mootori tööd oleks kuidagigi mõjutanud. Turbol sätiti rõhku veidi madalamaks ja nii ta korda sai. Tahmafiltrit saab sundida põletama sõltumata mõõdetud tahma kogusest, kui see just 100% täitumiseni ehk umbe pole jõudnud.
Viimati muutis kraff, 15 Juul 2022, 12:32, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
DPF põletuse probleem P0299 kood
Niipalju kui mina tean, siis mingi piirini saab kohapeal sundida põletama, aga sellel on oma täituvse limiit. Siiski sõiduajal põletamine on igatahes parem. Kui vajalikud tingimused täidetud, siis peaks hakkama tööle. Tingimusi peast ei mäleta, aga mootor töösoe, paagis kütust jne.
Eeldamine on küll suurim viga, aga kasutad vist VCDS-i või selle koopiat? Selle jaoks õpetusi internetis küll
Eeldamine on küll suurim viga, aga kasutad vist VCDS-i või selle koopiat? Selle jaoks õpetusi internetis küll

Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!
DPF põletuse probleem P0299 kood
Kasutan koopiat. Kas tahma koguste (calculated 6,5g ja measured 12g) juures peab auto ise hakkama põletusprotsessi tegema? Kas see viitab põletamisprotsessile kui tühikäik on tavaolukorrast kõrgem ja autot seisma jättes jäävad ventikad tööle?
Viimati muutis Gru, 15 Juul 2022, 13:46, muudetud 1 kord kokku.
- kraff
- Klubiline
- Postitusi: 770
- Liitunud: 28 Jaan 2017, 08:13
- Auto: Passat B8 / Tiguan Allspace Highline
- Asukoht: Tallinn/Võru
- Tänanud: 81 korda
- Tänatud: 45 korda
DPF põletuse probleem P0299 kood
Põletamine käib minu arust calculated ehk arvutusliku järgi ja see peab alustamiseks olema üle 24 grammi. Kui protsess on vahepeal katkenud, siis jätkab ka väiksema väärtusega kuniks põletatud saab. Iseenesest tühikäik ca 1000rpm ja töötavad ventikad viitavad põletusele küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
DPF põletuse probleem P0299 kood
Measuring block-ide all on tegelikult kogu info olemas, et millal viimati üritas põletada jne.. Ja kui sundpõletus ei toimi, siis on sealt näha, et mis tingimus pole täidetud alustamiseks. Kui aju on näpitud, siis alati on võimalus, et kõiki veakoode enam ei näidata.
DPF põletuse probleem P0299 kood
Eile oli pisut aega autoga tegeleda. Koormuse peal lõi uuesti avariirežiimi ja P0299 veakoodi, charge air pressure specified value ja actual value on koormuse peal üksteisest väga mööda. Kui auto töötemperatuuri saavutab, siis hakkab ise filtrit põletama, kui tahta sundpõletust teha, kuvab kirja Service not supported in active session.
Tartu Forssi sain aja järgmiseks nädalaks (Viljandi vmotors pakkus augusti alguseks aja), eks paistab, mis autot vaevab.
Tartu Forssi sain aja järgmiseks nädalaks (Viljandi vmotors pakkus augusti alguseks aja), eks paistab, mis autot vaevab.
Viimati muutis Gru, 18 Juul 2022, 08:41, muudetud 2 korda kokku.
DPF põletuse probleem P0299 kood
Oli sama viga lõpptulemus oli et katalüsaator umbes. Tõstis sellega rõhu üles ja proovis koguaeg põletada.
DPF põletuse probleem P0299 kood
Teema jätkuks.... Tartu Forss tuvastas, et Adblue katalüüsaatori kärg on lahti ja ummistanud väljalaske ja ummistus ajabki rõhud paigast ära.
Kas aitab katalüüsaatori tühjaks tegemine kui adblue on eelvnevalt välja progetud? Mõtlen seda, kas väljalaskegaaside rõhk jääb paika kui toru tühi, sest kärg takistab mingil määral gaaside liikumist.
Teema välist... Mind hämmastas Tartu Forsi tööde tegemiste loogika. Tööde vastuvõtjaga oli jutus mootori probleem (DPF põletus) ning veermiku kolksud.
Esimesel korral tuvastati, mida veermikul on vaja vahetada, kuid mootori probleemile veel jälile ei jõutud. Mina eeldasin, et veermik tehakse korda, kuid esimesel korral ei tehtud peale diagnosti midagi.
Teisel korral pandi rõhku mootori probleemi tuvastamisele, kuid veermiku remont läks neil meelest ära. Läbi telefoni anti teada, et katalüüsaatoriga hetkel tegeleda ei saa. Kui veermiku probleeme mainisin ( tehke vähemalt siis veermiks korda), siis tuli neile see üllatusena.
Mis seal ikka. Panin uue aja Forssi.....
Kas aitab katalüüsaatori tühjaks tegemine kui adblue on eelvnevalt välja progetud? Mõtlen seda, kas väljalaskegaaside rõhk jääb paika kui toru tühi, sest kärg takistab mingil määral gaaside liikumist.
Teema välist... Mind hämmastas Tartu Forsi tööde tegemiste loogika. Tööde vastuvõtjaga oli jutus mootori probleem (DPF põletus) ning veermiku kolksud.
Esimesel korral tuvastati, mida veermikul on vaja vahetada, kuid mootori probleemile veel jälile ei jõutud. Mina eeldasin, et veermik tehakse korda, kuid esimesel korral ei tehtud peale diagnosti midagi.
Teisel korral pandi rõhku mootori probleemi tuvastamisele, kuid veermiku remont läks neil meelest ära. Läbi telefoni anti teada, et katalüüsaatoriga hetkel tegeleda ei saa. Kui veermiku probleeme mainisin ( tehke vähemalt siis veermiks korda), siis tuli neile see üllatusena.
Mis seal ikka. Panin uue aja Forssi.....
DPF põletuse probleem P0299 kood
Kas saite oma probleemile lahenduse ?Gru kirjutas: ↑15 Aug 2022, 10:22 Teema jätkuks.... Tartu Forss tuvastas, et Adblue katalüüsaatori kärg on lahti ja ummistanud väljalaske ja ummistus ajabki rõhud paigast ära.
Kas aitab katalüüsaatori tühjaks tegemine kui adblue on eelvnevalt välja progetud? Mõtlen seda, kas väljalaskegaaside rõhk jääb paika kui toru tühi, sest kärg takistab mingil määral gaaside liikumist.
Teema välist... Mind hämmastas Tartu Forsi tööde tegemiste loogika. Tööde vastuvõtjaga oli jutus mootori probleem (DPF põletus) ning veermiku kolksud.
Esimesel korral tuvastati, mida veermikul on vaja vahetada, kuid mootori probleemile veel jälile ei jõutud. Mina eeldasin, et veermik tehakse korda, kuid esimesel korral ei tehtud peale diagnosti midagi.
Teisel korral pandi rõhku mootori probleemi tuvastamisele, kuid veermiku remont läks neil meelest ära. Läbi telefoni anti teada, et katalüüsaatoriga hetkel tegeleda ei saa. Kui veermiku probleeme mainisin ( tehke vähemalt siis veermiks korda), siis tuli neile see üllatusena.
Mis seal ikka. Panin uue aja Forssi.....
Endal sama probleem, et maantee sõiduga ei põleta tahmafiltrit ära. Arvutiga soot massi vaadates maantee sõidul ainult kasvas kuigi dpfi temperatuur oli 600 kraadi, tühikäigul põletas 5.84g peale ära, maanteel tõusis 18g vahepeal. Adblue välja kirjutatud kuid katid vist all, pole veel kontrollinud. Kas ummistunud katid ajavad dpfi umbe ? Veakoode sees pole.
Viimati muutis Produkty, 01 Aug 2023, 14:51, muudetud 2 korda kokku.