B7 Heliisolatsioon
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Okt 2021, 21:29
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
B7 Heliisolatsioon
Tere!
Kas keegi oskab paari sõnaga seletada, millega ja kuidas oleks mõistlik teha passat b7 heliisolatsiooni? Mis materjali või materjale kasutada? Olen kuulnud, et vaja oleks nii vahulaadset materjali kui ka kummisemat vibratsiooni absorbeeruvat materjali. Kas mõistlikum on alustada põrandast ning seejärel uksed? Lihtsalt istmed välja, põrand puhtaks ja teipima? Kas midagi peale põranda ja uste on veel mõistlik isoleerida?
Eesmärk vähendada maantemüra ning parandada heli kvaliteeti.
ette tänades
Paul
Kas keegi oskab paari sõnaga seletada, millega ja kuidas oleks mõistlik teha passat b7 heliisolatsiooni? Mis materjali või materjale kasutada? Olen kuulnud, et vaja oleks nii vahulaadset materjali kui ka kummisemat vibratsiooni absorbeeruvat materjali. Kas mõistlikum on alustada põrandast ning seejärel uksed? Lihtsalt istmed välja, põrand puhtaks ja teipima? Kas midagi peale põranda ja uste on veel mõistlik isoleerida?
Eesmärk vähendada maantemüra ning parandada heli kvaliteeti.
ette tänades
Paul
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
B7 Heliisolatsioon
Kui tahad , et saab väga hea, siis lase proffidel teha. Päris palju mura tekitavad rehvid ja ka neile tehakse müraisolatsiooni. On müüa ka rehve millel juba olemas isolatsioon. Seejärel isoleeri ära logarite tagused ehk siis rattakoopad. logaritele liimitakse peale vildi laadne toode kui pole müüa valmis logareid mis ongi kohe vildist. Karpide ja raami tühimike jaoks on olemas spetsiaalne vaht, mis võtab müra päris palju vähemaks ja ei lase sinna ka roostel tekkida. . Seejärel uksed ja tagaluuk pigimati ja porolooni täis. Soovitan kohe kõlarid ka normaalsete vastu vahetada. Siis põhi ja siis lagi. Volksul on juba meeletu erinevus peale rehvide ja koobaste tegemist. Ja uuematel autodel ei olene isegi margist enam väga. Isegi "premium" margid on suht mürarikkad.
Materjali leiad siit näiteks https://www.noortehnik.ee/heliisolatsioon/?p=3
Materjali leiad siit näiteks https://www.noortehnik.ee/heliisolatsioon/?p=3
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
B7 Heliisolatsioon
Tegin ühe b8 just, vahe metsik. Soovitan audiocitysse minna, seal mega asjalik vend ja ütleb palju sul läheb ja ega üle ei jäänud väga midagi. Aitab ka nõuga.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model Y Performance 393kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B7 Heliisolatsioon
Maanteemüra vähendamiseks alusta jah koobastest-logaritest. Logarite kere poole jäävale küljele kleebi pigimatti ja sinna otsa pehmemat materjali (Nt. SGM Izol). Tagumendil tee salongi poolelt koopad ja põhi pigimatiga ning sinna ei tee ka paha pigimatile täiendava umbpoorse kihi pealekleepimine. Uste välisplekile pigimatt, aga sellega ära üle pinguta - liigne lisakaal ei mõju hingedele hästi. Pigem kasuta seal õhemat 2mm matti ja sa ei pea 100% plekist katma, 50% on täiesti piisav. Pleki paindekohtadele pole mõtet kleepida, kleebi ainult siledatele suurematele pindadele. Koputades saad aru mis osa "tühjemini" kõlab, sinna pane juurde. Pigika otsa läheb heliisolaator mis kõlari heli ukse sees kinni püüab (nt. SGM Barrier Prime või kasvõi umbpoorne munakoor).
Fixuses on letist momendil parim valik ning hinnad mõistlikud. Leiab nii STP kui ka SGM-i toodangut.
STP lehelt on nii lihtsamat juhendmaterjali kui ka materjali tüübi näiteid ja ligikaudset kalkulaatorit. Viimane on ilmselt üle võlli.
https://standartplast.com/instructions/ ... el-arches/
https://standartplast.com/calculator/sedan/
PS: Kui sul pole liigset aega ja ei taha selle jamaga tegeleda, siis vii parem Ravolari. Isegi soodsam pakett peaks juba efekti andma.
Fixuses on letist momendil parim valik ning hinnad mõistlikud. Leiab nii STP kui ka SGM-i toodangut.
STP lehelt on nii lihtsamat juhendmaterjali kui ka materjali tüübi näiteid ja ligikaudset kalkulaatorit. Viimane on ilmselt üle võlli.
https://standartplast.com/instructions/ ... el-arches/
https://standartplast.com/calculator/sedan/
PS: Kui sul pole liigset aega ja ei taha selle jamaga tegeleda, siis vii parem Ravolari. Isegi soodsam pakett peaks juba efekti andma.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
B7 Heliisolatsioon
Investeeri pigem raha auto välimuse värvi parandusse. Mootorisse. Tehnikasse. Sildadesse.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
B7 Heliisolatsioon
???? Kuidas on sillad ja mootor seotud heliisolatsiooniga ?murkamarko kirjutas: ↑18 Aug 2022, 20:43 Investeeri pigem raha auto välimuse värvi parandusse. Mootorisse. Tehnikasse. Sildadesse.

- martin333
- Huviline
- Postitusi: 359
- Liitunud: 11 Juul 2019, 09:24
- Auto: BMW 330i F31
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 58 korda
B7 Heliisolatsioon
Ma nt. oma Passatiga käisin mingi 4-5 korda keretöödes ja mitte ei läinud auto vaiksemaks. Natuke nagu Tõnise stiil, et uurid B7 Passati kohta ja saad vastuse, parim VW on ikkagi 30 aastat vana Vento.etnies858 kirjutas: ↑18 Aug 2022, 20:53???? Kuidas on sillad ja mootor seotud heliisolatsiooniga ?murkamarko kirjutas: ↑18 Aug 2022, 20:43 Investeeri pigem raha auto välimuse värvi parandusse. Mootorisse. Tehnikasse. Sildadesse.![]()
Päev on lühike, kuid ööbik.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
B7 Heliisolatsioon
Ei noh. MInu jutu mõte oli see et kas on mõtet investeerida.
Kui teha siis tuleks uksed legoks võtta pigimatt sisse plus tolle peale veel matt. Ukse pleki peale pigimatti veel ja munarest polstri külge.
Lisaks istmed ja vaip kõik välja et ka põhi teha. Võib ka lae teha jne. Aga lisan et pakett klaas võtab kõvasti välist müra vähemaks(esiustes). logarite tegemine on so so. kuna need raiped saavad iga talv jääd ja kipuvad teised katki minema. Tõnis pole asjasse segatud.
Kõvasti aitab ka korraliku rehvi kasutamine. Mitte rööpas sõitmine jne jne.
Kui teha siis tuleks uksed legoks võtta pigimatt sisse plus tolle peale veel matt. Ukse pleki peale pigimatti veel ja munarest polstri külge.
Lisaks istmed ja vaip kõik välja et ka põhi teha. Võib ka lae teha jne. Aga lisan et pakett klaas võtab kõvasti välist müra vähemaks(esiustes). logarite tegemine on so so. kuna need raiped saavad iga talv jääd ja kipuvad teised katki minema. Tõnis pole asjasse segatud.
Kõvasti aitab ka korraliku rehvi kasutamine. Mitte rööpas sõitmine jne jne.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
B7 Heliisolatsioon
Sa räägid mingist täiesti X asjast, ma küsin, et mis värvi auto värvida siis see ei aita mind kuidagi kui ütled, et vaheta tagatuled ära kõige pealt.
Isolatsiooni ei ole nii keeruline paigaldada kui algul tundub. Reaalsuses piisaks isegi juba esimeste ja tagumiste koobaste pigimatiga üle käimine ja asi läheb oluliselt vaiksemaks ja üldjuhul saab sellest juba vajadus rahuldatud.
Isolatsiooni ei ole nii keeruline paigaldada kui algul tundub. Reaalsuses piisaks isegi juba esimeste ja tagumiste koobaste pigimatiga üle käimine ja asi läheb oluliselt vaiksemaks ja üldjuhul saab sellest juba vajadus rahuldatud.
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model Y Performance 393kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B7 Heliisolatsioon
Ärge nüüd üle dramatiseerige seda heliisolatsiooni teemat. Teha on võrdlemisi lihtne ning õigest kohast ostes on ka materjalid mõistliku hinnaga, ajakulu mõttes on tiba tüütu, kuid suvaline suurem remonditöö on ilmselt sama teema. Inimese soov autot mugavamaks/vaiksemaks saada on igati mõistetav ning vaevalt, et tehnilised vead selle tõttu tähelepanuta jäävad.
Paarisaja euroga saad kõik strateegilised kohad üle käia (uksed, koopad/logarid, põhja tagaosa ja tiivad, luugi). Uste puhul on oluline kas tahad piirata vaid välismüra või parandada helikvaliteeti ja vähendada uksepolstri plärinat. Esimese puhul piisab kui töötled välisplekki seest poolt. Teisel juhul võiks töödelda ka siseplekki lamedamaid kohtasid ning samuti lisada kõlari ümber uksele pigikat ja polstri külge loomulikult "munarest".
Mis logaritesse puutub, siis ei saa päris täpselt aru mis pidevast purunemisest jutt käib? Mul on olnud kokku 10 erineva tootja autot (s.h. mitu VAGi) ja no ei ole ükski logar purunenud. Klaasi jutt on õige selles mõttes, et tuulemüra sa pigika/munarestiga ei summuta ja kui endal esimest autot tegin, jäi peeglite tuulemüra hiljem kontrastina häirima.
Pigimatt uksele - https://fixus24.ee/toode/U0dNLUFJUi1NMg ... 5x0-8-2mm/
Pigimatt koobastele/põrandale - https://fixus24.ee/toode/U0dNLUFJUi1NNA ... 5x0-8-4mm/
Teine kiht logaritele - https://fixus24.ee/toode/U0dNLUlaT0wtRk ... n-0-5x1-0/
Teine kiht tagakoobastele ja põhjale auto salongi poolel (mina panin seda ainult tagakoobastele) - https://fixus24.ee/toode/U1RQLU5PSVNFQk ... k-3-1leht/
Teine kiht ukse sees - https://fixus24.ee/toode/U0dNLUJBUlJJRV ... e-0-5x0-8/ (sellele pole vaja munaresti/umbpoorset peale kleepida)
Munarest (plastikpolstri sisekülg, igasugused õõnsused salongis (v.a. uksed) - https://fixus24.ee/toode/U0dNLVZJT0xPTi ... tt-0-5x1m/
Paarisaja euroga saad kõik strateegilised kohad üle käia (uksed, koopad/logarid, põhja tagaosa ja tiivad, luugi). Uste puhul on oluline kas tahad piirata vaid välismüra või parandada helikvaliteeti ja vähendada uksepolstri plärinat. Esimese puhul piisab kui töötled välisplekki seest poolt. Teisel juhul võiks töödelda ka siseplekki lamedamaid kohtasid ning samuti lisada kõlari ümber uksele pigikat ja polstri külge loomulikult "munarest".
Mis logaritesse puutub, siis ei saa päris täpselt aru mis pidevast purunemisest jutt käib? Mul on olnud kokku 10 erineva tootja autot (s.h. mitu VAGi) ja no ei ole ükski logar purunenud. Klaasi jutt on õige selles mõttes, et tuulemüra sa pigika/munarestiga ei summuta ja kui endal esimest autot tegin, jäi peeglite tuulemüra hiljem kontrastina häirima.
Pigimatt uksele - https://fixus24.ee/toode/U0dNLUFJUi1NMg ... 5x0-8-2mm/
Pigimatt koobastele/põrandale - https://fixus24.ee/toode/U0dNLUFJUi1NNA ... 5x0-8-4mm/
Teine kiht logaritele - https://fixus24.ee/toode/U0dNLUlaT0wtRk ... n-0-5x1-0/
Teine kiht tagakoobastele ja põhjale auto salongi poolel (mina panin seda ainult tagakoobastele) - https://fixus24.ee/toode/U1RQLU5PSVNFQk ... k-3-1leht/
Teine kiht ukse sees - https://fixus24.ee/toode/U0dNLUJBUlJJRV ... e-0-5x0-8/ (sellele pole vaja munaresti/umbpoorset peale kleepida)
Munarest (plastikpolstri sisekülg, igasugused õõnsused salongis (v.a. uksed) - https://fixus24.ee/toode/U0dNLVZJT0xPTi ... tt-0-5x1m/
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model Y Performance 393kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B7 Heliisolatsioon
Kui päritolu tähtis, siis Ravolarist saab SIlent Coati (UK) - https://autosound.ee/
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
B7 Heliisolatsioon
Tsiteerida tahtsin aga need nupukesed ikka imetillukesed. See selleks.
Tsitaat siis - olen enam kui kindel, et ca 25-30% su auto juppidest on tehtud hetkel veel kommunistlikes või endistes kommunistlikes riikides. Seega see venele rõhumine on nagu arusaamatu minu jaoks.
Viimati muutis Maahärra, 20 Aug 2022, 08:10, muudetud 1 kord kokku.
- JaanusVambola
- Huviline
- Postitusi: 420
- Liitunud: 16 Juun 2018, 14:06
- Asukoht:
- Tänanud: 27 korda
- Tänatud: 39 korda
B7 Heliisolatsioon
Need läbimõtlemata sanktsioonid on rohkem suurte poliitikute eneseupitamine mille vaene rahvas omast taskust kinni peab maksma.
Ma täitsa huviga juba ootan kuna Hiina "ründab" Taiwani. Kas siis lähevad kõik "made in china" asjad prügikasti?
Das auto? 🤣🤣🤣 Nope!
-
- Huviline
- Postitusi: 7
- Liitunud: 03 Okt 2021, 21:29
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 1 kord
B7 Heliisolatsioon
Selge. Asi muutus juba selgemaks. Aitäh põhjalike vastuste eest, eriti @Puuriit .
Tahaks ikka täiesti ise teha. Tegemine on ka osa võlust.
Prooviks siis logarid, uksed, põhja ära teha. Kuid miks soovitad vaid põhja tagaosa?
Lisaks miks rööpas sõitmine halb on?
Tahaks ikka täiesti ise teha. Tegemine on ka osa võlust.
Prooviks siis logarid, uksed, põhja ära teha. Kuid miks soovitad vaid põhja tagaosa?
Lisaks miks rööpas sõitmine halb on?
- Puuriit
- Huviline
- Postitusi: 316
- Liitunud: 12 Dets 2019, 18:15
- Auto: Tesla Model Y Performance 393kw 2022
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 73 korda
- Tänatud: 60 korda
B7 Heliisolatsioon
Töö/kulu vs tulemus ei ole tasakaalus. Olen korra teinud põhja ja pole väga pointi.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
B7 Heliisolatsioon
Tagumisest istmetest kõik taha poole jääv ehk varuratta koht, koopad ja koopa ümbrus. Üle jääb matti võid panna istme alla ka taha aga erilist muutust see ilmselt ei loo.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 Heliisolatsioon
Martin333. Parim ei ole mitte G3.,kuid minu autol on need ,,lisad,, tehtud juba 2o10. Pole seda siia postitanud ,ega eksponeerinud(näidanud). Täpselt samad võtted,teostus. Ainuke ebakõla. Karpidesse ei soovita küll midagi toppida. Sealt peab õhk läbi käima. Tungraua tugevus,kanda autot tõstes,kui ratta vahetus vajalik. Juhul kui kellelgi jäi jutu mõte arusaamatuks,siis vasta foorumisse,mitte privaat sõnumisse. Muidugi seda võib,kuid kuidagi labane. Mode.