Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Üleöö enam käima ei lähe, plõgiseb ainult ja armatuuris tuled vilguvad. Aku pinget näitas 12,6 volti. Vahel paar jõuab tiiru või kaks mootorit ka ringi ajada ja siis on aku tühi ja ei saa enam käsipidurit ka maha. Aga jah, hetkel oli 12,6 volti ja käima ei saa, klõbiseb nagu automaadist tulistaks.
Viimati muutis GTI, 24 Aug 2022, 19:38, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: pealkiri!
Põhjus: pealkiri!
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b6, 1,9tdi
Ega siis Volt miskit käima pane, Amper on see töö tegija ja see sul akust ilmselt täitsa otsas.
Pane laadima või uus aku.
Pane laadima või uus aku.
Viimati muutis jussike, 24 Aug 2022, 18:18, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 14 Sept 2011, 11:01
- Auto: passat
- Asukoht:
- Tänanud: 1 kord
Passat b6, 1,9tdi
Laaditud juba nii et halb hakkab, eks tuleb siis uuas aky vaadata, ise mõtlesin et ehk starter lühises vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
- Telefon: 5555üheksa6üks4
- Skype: el.mumm
- Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 25 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Viska buuster peale, kui käima läheb, siis võid uue aku järgi rullida.
B6 1.4tsi🍅 & B8 2.0tsi❄️ IG @el.mumm
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
See teema ju hiljuti läbi käinud,kuid see selleks. Jussike,vanakoolis mõõdeti aku pinget Voltides. Aku pinge voltides 12,6 ilma koormuseta on ,, poisike,, Vähe. 13,2 on aku normaalne voltaaz. (oh,sain ära öelda). Generaator annab välja 14,2 14,4 V. Nüüd tehke järeldus,kui multimeetriga mõõdeti aku pingeks 12.6 siis,mida see aku koormusel annab pinget,volte. V 14 V. Kas aku pinget mõõdeti koormusel? Ütlen,et kui plõksib ,on aku pinge 9,8 v. Aku muidugi õhtal. Jussike. Minu auto elektri teadmisest need Amprid ei anna sellist teadmist,mis on Voldid. Volt. Amper. ?
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Ka mul ei anna Amprid sellist teadmist mis on Voldid vaid ikka kooliharidus. Volt on see mis loob eeldused amprite tekkeks. Tegelikult et asja segasemaks ajada istub akus veel ka elektromotoorjõud, mis koostöös aku sisetakistusega on jälle eelduseks voltide tekkeks aku klemmidel. Teemaalgataja aga peaks lihtsalt aku testimisse viima ning ilmselt uue aku ostma.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5653
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Päriselt või?t6nis3 kirjutas: ↑25 Aug 2022, 18:13 See teema ju hiljuti läbi käinud,kuid see selleks. Jussike,vanakoolis mõõdeti aku pinget Voltides. Aku pinge voltides 12,6 ilma koormuseta on ,, poisike,, Vähe. 13,2 on aku normaalne voltaaz. (oh,sain ära öelda). Generaator annab välja 14,2 14,4 V. Nüüd tehke järeldus,kui multimeetriga mõõdeti aku pingeks 12.6 siis,mida see aku koormusel annab pinget,volte. V 14 V. Kas aku pinget mõõdeti koormusel? Ütlen,et kui plõksib ,on aku pinge 9,8 v. Aku muidugi õhtal. Jussike. Minu auto elektri teadmisest need Amprid ei anna sellist teadmist,mis on Voldid. Volt. Amper. ?

Huvitav mis ühikutes siis tänapäeval pinget mõõdetakse?
Ülejäänud tekstist hakkasin peale neljandat korda lugemist midagi aduma, nii, et arengu ruumi veel on.
Viimati muutis jussike, 25 Aug 2022, 20:34, muudetud 1 kord kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Kui auto on eelmine päev seisnud, siis hommikul voltmeetriga mõõtes on 12,6 V aku klemmipinge okei. Aku seisukorra hindamiseks on vaja spetsiaalset koormustestrit, aga seda tavainimesel kodus ei ole (need maksavad sadu eurosid ja tavainimene sellist lihtsalt tagavaraks ei osta). Kui autoga sõidust tulles kohe aku klemmipinget mõõta, siis võib saada tõesti ka suurema tulemuse (näiteks 13,0 V). Teemaalgatajal soovitan pöörduda mõnda servisesse, kus on korralik akud koormustester. Kui selgub, et aku on korras, siis saab hakata kahtlustama starterit või ühendusi nende vahel.
Tõnisele vastuseks. Kui 24 tundi paigal seisnud auto aku klemmipinge on 13,2 V, siis see päris normaalne ei ole.
Tõnisele vastuseks. Kui 24 tundi paigal seisnud auto aku klemmipinge on 13,2 V, siis see päris normaalne ei ole.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Vastan kasutajale kaupo51. Aku klemmilt mõõdetud V voltaaz,voldid kui on 13,2 ongi aku normaalne aku olukord. Laadimine generaatorist annab 14,2 V ,kuid see ei ole üle laadimine. Iga purk akust annab 2,2 v. Seega,12volti on eksitus. Originaal on 13,2 V. Lihtsalt on tekkinud standart.12 V. Sama ka 24 V. Tegelik voltaaz on 26,4 v. Ampreid ei saa mõõta akult. Jussike. Ampreid mõõdad,kui on juba tarbimine ja kui generaator töötab,siis kontrolli pinget voltides ja voolu tugevust A. Üldiselt need amprid ei anna minule.kui elektrikule midagi teadmist. Tähtsam on Voltaaz. On minul koormustestiga voltmeeter. Vanakooli auto elektrik. Reklaami ei tee. niisama lobisen siin.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Küsimus Tõnisele. Mitmel korral oled sa tegelikus elus mõõtnud aku klemmipinget ja saanud tulemuse 13,2 volti? Eeltingimus on siis selline nagu ma juba kirjutasin, et auto on seisnud paigal umbes ööpäeva ja mõõtmise hetkel auto mootor (ja generaator) ei tööta.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Vastan .Olen,olin aku elektrik. Auto elektrik,kuid MITTE neid autosi,kellel on ajuvaba elektroonika. Siiski aku jääb akuks. Täislaetul akul on klemmi pinge 13.2 . Iga purk annab akule 2.2 V. Tee järeldust. Teine asi. Pinge,vool voltmeetrist. Kaupo 51. Mõnitad mind ? Klemmi+ pinget kontrollin ja mõõdan käivitus hetkel.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Mina teen nii. Võtan voltmeetri ja ühendan selle aku klemmide külge. Auto mootor seisab. Voltmeeter näitabki voltides klemmipinget, näiteks 12,6 V. Muidugi võib vaadata voltmeetri näitu ka auto käivitamisel. Pinge kukub. Aga minu küsimusele sa Tõnis ikkagi ei vastanud. Küsin uuesti. Valime välja parkimisplatsil viis suvalist seisvat autot. Ühendame voltmeetri aku klemmide külge. Mitmel autol me saame tulemuseks 13,2 V? Ma ise pakun, et mitte ühelgi juhul ei näe me voltmeetri ekraanilt seda tulemust. Ometi on need autod võimelised iseseisvalt käivituma starterist ja parklast minema sõitma.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Kaupo 51. Saa aru. Aku seisukorrast on üks asi lihtsalt mõõta tema voltaazi. Mõõda käivitus hetgel tema voltide pinge langust. Nii lihtne see ongi. Samas on ju alati küsimine. Starter ,,poob,, .
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
esimesest ettejuhtuvast akude garantiitingimusest:
''Laetud aku elektrolüüdi tihedus on 1,28kg/l +25C juures ning klemmipinge 12,6V-12,8V.''
https://cdn.intercars.eu/files/4/9/5/7/ ... 2015:11:01
''Laetud aku elektrolüüdi tihedus on 1,28kg/l +25C juures ning klemmipinge 12,6V-12,8V.''
https://cdn.intercars.eu/files/4/9/5/7/ ... 2015:11:01
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Mida??GTI kirjutas: ↑01 Sept 2022, 07:24 esimesest ettejuhtuvast akude garantiitingimusest:
''Laetud aku elektrolüüdi tihedus on 1,28kg/l +25C juures ning klemmipinge 12,6V-12,8V.''
https://cdn.intercars.eu/files/4/9/5/7/ ... 2015:11:01




- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat b6, 1,9tdi ei käivitu.
Küsi või ära küsi, aga Tõnise käest vastust ei saa. Konkreetsele küsimusele. Hakkab keerutama ja ümarat juttu ajama nagu üks meie endine peaminister. Tegelikult kõik akud mis asuvad auto peal ja mille klemmipinge on seisva mootori korral 12,6 V on võimelised starterit ringi ajama ja auto käivitama. Seda olen ma kogenud oma praktikas. Aku seisukorra hindamine. Selleks on vaja akutestrit, nagu ma juba kirjutasin. Neid on olemas odavaid ja kallimaid, kuid tavainimene neid kodus ei oma. Akutester mõõdab pinget ja külmkäivitusvoolu ning siis annab oma hinnangu akule. Kas korras, laadida või välja vahetada. Aga tegelikult saab ka ainult voltmeetrit omades palju teada. Laadida aku täis (12,7-12,8 V) ja jätta aku nädalaks nurka seisma (talvel näiteks mõnda külma garaazi), Nädala pärast mõõta uuesti klemmipinget. Korras aku puhul on see praktiliselt sama. Mida rohkem on klemmipinge langenud, seda kehvem on aku seisukord. Muidugi ei asenda see kalli akutestriga aku testimist. Samas see "kehvem" aku võib igapäevaselt sõitva auto peal veel kaua vastu pidada, sest saab iga päev generaatori poolt laadimist.