Kas tagasivoolu klapp mitte tandempumbas ole? (mootoriks on AVF 96kw ilma kütusejahutita)
Vahepeal vahetasin pihusti tihendid ära mis olid päris kehva väljanägemisega kuid see ei muutnud midagi. Etteandepump sai ka kontrollitud, ligi saab ilusti tagaistme alt.
Proovisin ilma kütusefiltrita ja siis ei tulnud enam õhumulle, vahetasin kütusefiltri ära (panin bosch) ja õhumulle enam pole kuid käivitub ikka kehvasti iga kord nagu ennemgi. Lisaks on ta hakanud vahepeal eriti kehvasti käima minema, nimelt mõnikord peab käiama ikka tubli pool minutit ennem kui käima läheb kuigi kütus enne filtrit on õhumullivaba.
Vaatan homme starteri ja massi ühendused üle sest käiab natuke uimaselt ning vaatan pihusti reg. kruvid veel üle.
Ainuke viga mis mootoriga seoses on:
18263 CAN communication, software, intermittent
Lisaks ABS näitab:
18036 CAN, message missing from steering angle sensor, intermittent
Kellaplokk:
01336 CAN bus, comfort, no communication, permanent
Kuskil oli selline kood:
18043 CAN, engine/ac communication, missing or faulty signal, intermittent
Mis teema selle CAN communicationiga on? Mootori aju vigane?
Käivitusprobleemid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 39
- Liitunud: 10 Mai 2010, 08:05
- Telefon: 5122262
- Auto: G3
- Asukoht:
Käivitusprobleemid
Mure vw Touran 1,9tdi 74kw 2004a
Nimelt hakkas jõnksutama- arvuti näitas vända anduri viga. Sai pandud uus ning 60km pärast jälle sama jama. Sai juhtmega vaadata, et jälle väntvõlli anduri viga. Seejärel avastati, et anduri pealt siiski signaal tuleb!
Käivitub pikalt. Mis sellist asja võib põhjustada?
Nimelt hakkas jõnksutama- arvuti näitas vända anduri viga. Sai pandud uus ning 60km pärast jälle sama jama. Sai juhtmega vaadata, et jälle väntvõlli anduri viga. Seejärel avastati, et anduri pealt siiski signaal tuleb!
Käivitub pikalt. Mis sellist asja võib põhjustada?
Käivitusprobleemid
Väntvõlli anduri juhtmestik on ka neil tüüpiline viga. Ja kas nukkvõlli signaal oli olemas( torsion value)?
Käivitusprobleemid
Tere,
Oskab keegi nõu anda..
2006 aasta caddy. 2.0SDI 51 kw.
Mõni päev läheb käima, mõni päev ei lähe käima.
Kõik kaootiline ja mingit süsteemsust välja ei oska tuua peale selle, et eelsüüte tule põledes läheb käima ning kui see ei hakka põlema enne käivitust, siis ei lähe.
Enne seda, kui remondimehed jõudsid eelnevani, vahetasid nad ära kohutavas olukorras pihustite tihendid, tegid diagnosti (vigu ei olnud) ning kontrollisid etteandepumba tööd.
Auto käivitus paugust iga ilmaga kuni lihtsalt ühel hommikul läks käima ning suri välja. Peale seda ongi nüüd nii, et vahel saab käima ta ja vahel ei lähegi.
Oskab keegi nõu anda..
2006 aasta caddy. 2.0SDI 51 kw.
Mõni päev läheb käima, mõni päev ei lähe käima.
Kõik kaootiline ja mingit süsteemsust välja ei oska tuua peale selle, et eelsüüte tule põledes läheb käima ning kui see ei hakka põlema enne käivitust, siis ei lähe.
Enne seda, kui remondimehed jõudsid eelnevani, vahetasid nad ära kohutavas olukorras pihustite tihendid, tegid diagnosti (vigu ei olnud) ning kontrollisid etteandepumba tööd.
Auto käivitus paugust iga ilmaga kuni lihtsalt ühel hommikul läks käima ning suri välja. Peale seda ongi nüüd nii, et vahel saab käima ta ja vahel ei lähegi.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Käivitusprobleemid
Viitab probleemile, et aju ei saa toidet (küünalde tuld juhib aju ja kui põlema ei hakka siis ajul toide puudu). Ei tea öelda kas ka sellel autol sarnane asi eksisteerib nagu aju pearelee, vanematel masinatel on tihtipeale vea põhjus seal. Relee sees tekivad külmjooted ja mingil hetkel annab ühendust, teisel mitte.