Nüüd jälle natuke piiksuks, kuna oli siin plaan juba natuke aega, et tütrele on vaja mingi masin ülikoolis käimiseks vaadata, laenas siin naise Passatit pidevalt ja kuna meil busside kellaajad sellised haiged, et Bolt hakkas juba vaikselt rikastuma meie pere arvelt

Kohe võib ära mainida, et turg on sellises hinnaklassis (ca. 3500.- disla+autom) täiesti õudne, need mõned masinad mis ongi turul, on ikka korralikud roostekäkid (otsisingi vaid VAG masinaid Audist Seatini), samas väga üle selle raha numbri ei tahtnud ka päris esimeseks midagi väga kallimat.
Pikk jutt, s*tt jutt, ehk valikusse jäigi pealkirjas mainitud masin. Tegu on 2005a. Octaviaga, 2.0tdi (103kw) ja dsg kastiga ja luukpära isendiga, varustuseks oli vist Elegance, kui mööda ei pane nimetusega hetkel. Pill ise on Soomest pärit ja ainuke, millel tegelikult ka rooste v roostealged puudusid, eks parklamõlke ja kriipse-kraapse ikka leidub, kuid üldpilt selles suhtes viisakas. LS on ees 282... ja hooldusraamat on lõpuni korrektselt täidetud (viimane sissekanne 274... pealt ja tavaline õlivahetus), rihmad koos veepumba ja rullidega on vahetatud 60000km tagasi, dsg kastiõli oli vist vahetatud mingi 10000km tagasi (hetkel enam ei mäleta täpselt).
Autost endast polegi suurt rääkida, kui et omab xenon lähitulesi, kliimaautomaatikat, 4x el aken, teisaldatavat konksu ja Sommidele kohaselt on iluvõresse peidetud ka Defa pistik, a ja mingi üüber 15" valuvelg on ka all

Kuna viimasest õlivahetusest on möödas 8000 km, siis panin ka aja juba remondifirmasse, kus siis mitte lihtsalt õlivahetus teha, vaid kõik filtrid, eelsüüteküünlad ja tagumised kettad/klotsid ära lasta vahetada. Sel päeval kui tõstukil, kolistavad kogu alusvankri ka läbi (paremal nagu mingi väike kobin oleks) ja vajadusel uued jupid külge.
10.10 sain mnt-sse eelregamise aja ja siis saan õiged nr-id ka külge.
Hetkel kõik.
