Passat b6 klaasipesu mootor
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Passat b6 klaasipesu mootor
Terv
Probleem siis klaasipesu mootoriga. Relee teeb klõpsu, aga mootor tööle ei hakka. Sai ostetud uus mootor, aga ei midagi.
Mida võiks kontrollida? Kas sellel eraldi kaitse?
Sellel versioonil esiklaasil eraldi mootor.
Aitäh.
Probleem siis klaasipesu mootoriga. Relee teeb klõpsu, aga mootor tööle ei hakka. Sai ostetud uus mootor, aga ei midagi.
Mida võiks kontrollida? Kas sellel eraldi kaitse?
Sellel versioonil esiklaasil eraldi mootor.
Aitäh.
-
- Huviline
- Postitusi: 2877
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Passat b6 klaasipesu mootor
Järgmine loomulik samm oleks kontrollida kas toide kangi lülitus hetkel tuleb peale. Samas ka veenduda kas massjuhe on massiga ühenduses. Kaitsmed on tava tarbijal ühes plokis. Seda saad ise ju kontrollida. Ju oled kontrollinud kui küsid ,kas sellel eraldi kaitse. Kolmas variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Lase mootorile akupealt otse vool peale. Siis on juba selge millega edasi tegeleda.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7941
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Passat b6 klaasipesu mootor
Kas sel mudelil pole ka seost kapotilülitiga e. kui auto saab aru, et kapott on lahti siis on klaaspuhastise ja pesuga seotud toimingud blokeeritud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Passat b6 klaasipesu mootor
Hetkel ei tööta kumbki pesur, ei tagumine ega esimene, sellel eraldi pumbad. Mõlemad releed teevad häält. Seega viga peaks olema ikka peale lülitit?t6nis3 kirjutas: ↑11 Veebr 2023, 18:27 Järgmine loomulik samm oleks kontrollida kas toide kangi lülitus hetkel tuleb peale. Samas ka veenduda kas massjuhe on massiga ühenduses. Kaitsmed on tava tarbijal ühes plokis. Seda saad ise ju kontrollida. Ju oled kontrollinud kui küsid ,kas sellel eraldi kaitse. Kolmas variant [VW Bot: "Keel korda!"]. Lase mootorile akupealt otse vool peale. Siis on juba selge millega edasi tegeleda.
Viimati muutis Vibez, 12 Veebr 2023, 10:56, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b6 klaasipesu mootor
Esi ja tagaklaasi pritsitakse ühe ja sama pumbaga, pump pannakse lihtsalt tagurpidi käima. Releesi kui selliseid pole mäletamist järgi sellel mudelil.
Kui vana pump oli pikalt lühises, võib keskeletriplokk selle ahela välja lülitada.
Taaskord võib hard resetist abi olla, st aku klemm mõneks ajaks maha.
Kui vana pump oli pikalt lühises, võib keskeletriplokk selle ahela välja lülitada.
Taaskord võib hard resetist abi olla, st aku klemm mõneks ajaks maha.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat b6 klaasipesu mootor
Ei, sellel on eraldi pumbad, üks väljund. Jah neid on kahte erinevat, sai ostetud ka alguses vale (ostetud poest auto nr järgi), mis oli kahe väljundiga.jussike kirjutas: ↑12 Veebr 2023, 11:30 Esi ja tagaklaasi pritsitakse ühe ja sama pumbaga, pump pannakse lihtsalt tagurpidi käima. Releesi kui selliseid pole mäletamist järgi sellel mudelil.
Kui vana pump oli pikalt lühises, võib keskeletriplokk selle ahela välja lülitada.
Taaskord võib hard resetist abi olla, st aku klemm mõneks ajaks maha.
Proovin aku klemmi maha võtta.
Passat b6 klaasipesu mootor
Vibez kirjutas: ↑12 Veebr 2023, 11:47Ei, sellel on eraldi pumbad, üks väljund. Jah neid on kahte erinevat, sai ostetud ka alguses vale (ostetud poest auto nr järgi), mis oli kahe väljundiga.jussike kirjutas: ↑12 Veebr 2023, 11:30 Esi ja tagaklaasi pritsitakse ühe ja sama pumbaga, pump pannakse lihtsalt tagurpidi käima. Releesi kui selliseid pole mäletamist järgi sellel mudelil.
Kui vana pump oli pikalt lühises, võib keskeletriplokk selle ahela välja lülitada.
Taaskord võib hard resetist abi olla, st aku klemm mõneks ajaks maha.
Kaks releed on sellel rooli all…
Proovin aku klemmi maha võtta.
Passat b6 klaasipesu mootor
Vibez kirjutas: ↑12 Veebr 2023, 11:47Vibez kirjutas: ↑12 Veebr 2023, 11:47Ei, sellel on eraldi pumbad, üks väljund. Jah neid on kahte erinevat, sai ostetud ka alguses vale (ostetud poest auto nr järgi), mis oli kahe väljundiga.jussike kirjutas: ↑12 Veebr 2023, 11:30 Esi ja tagaklaasi pritsitakse ühe ja sama pumbaga, pump pannakse lihtsalt tagurpidi käima. Releesi kui selliseid pole mäletamist järgi sellel mudelil.
Kui vana pump oli pikalt lühises, võib keskeletriplokk selle ahela välja lülitada.
Taaskord võib hard resetist abi olla, st aku klemm mõneks ajaks maha.
Kaks releed on sellel rooli all, koodiga 404 vist…
Proovin aku klemmi maha võtta.
Ei aitand ka akuklemmi maha võtmine 5’ks minutiks…
Viimati muutis Vibez, 12 Veebr 2023, 12:11, muudetud 2 korda kokku.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b6 klaasipesu mootor
Ma hakkan arvama, et su auto ei ole mitte B6, vaid B5,5. Mis aasta autoga tegu?
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
Passat b6 klaasipesu mootor
B6 ikka. 2007a. Auto nr 216BCX
Kontrollisin nüüd voolu üle. Voolu peale ei tule, kaitsmed kõik korras. Releed teevad klõpsu, vahetasin nende asukoha ära omavahel (vähe kahtlane, et mõlema mootori releed läbi).
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Passat b6 klaasipesu mootor
Nagu ma enne mainisin, siis esi- ja tagaklaas on siiski ühe pumba peal, st üks pump peab olema kahe väljundiga, teine ühe väljundiga on tulede pesu jaoks.
Viimati muutis jussike, 12 Veebr 2023, 14:07, muudetud 2 korda kokku.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....