Jama VR6 mootoriga, Passat B3
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
Tere !
Ehk siis jama Passat B3-e VR6-e(2,8, Jagajaga variant) mootoriga.
Hakkas lambist pumpama mootorit bensiini täis, nii et startergi ei jõua enam mootorit pöörata.
Kindlasti 5-s silinder, ilmselt 1 ja 2-e ka.
VCDS näitas järgmisi vigasi :
01253-Fuel injector for cylinder 5(N83)
31-00 - Open or short to ground
01242-Output stages in control module
34-00 - No elaboration availeble
00525 - Oxygen(Lambda )sensor(G39)
03-10 - No Signal- intermittent
00513 - Engine speed sensor(G28)
03-00 - No signal
Lasi kahed vead ära kustutada, millised jäid ei jõudnud fikseerida( vist 5-s ssilinder), praegu ei lase Ajusse sisse.
Küünlad maha, bensiin välja, küünlad tagasi,
korraks longates käima,
hetke pärast uuesti mootor silmini bensiini täis.
Mõtteid/ettepanekuid ?
Ehk siis jama Passat B3-e VR6-e(2,8, Jagajaga variant) mootoriga.
Hakkas lambist pumpama mootorit bensiini täis, nii et startergi ei jõua enam mootorit pöörata.
Kindlasti 5-s silinder, ilmselt 1 ja 2-e ka.
VCDS näitas järgmisi vigasi :
01253-Fuel injector for cylinder 5(N83)
31-00 - Open or short to ground
01242-Output stages in control module
34-00 - No elaboration availeble
00525 - Oxygen(Lambda )sensor(G39)
03-10 - No Signal- intermittent
00513 - Engine speed sensor(G28)
03-00 - No signal
Lasi kahed vead ära kustutada, millised jäid ei jõudnud fikseerida( vist 5-s ssilinder), praegu ei lase Ajusse sisse.
Küünlad maha, bensiin välja, küünlad tagasi,
korraks longates käima,
hetke pärast uuesti mootor silmini bensiini täis.
Mõtteid/ettepanekuid ?
- Liblikas
- Klubiline
- Postitusi: 1187
- Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
- Telefon: 1+7
- Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 38 korda
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
Pihusti on avatud asendis kinni jäänud ja latist jookseb silinder täis. Oli alles hiljuti üks mersu samasuguse probleemiga. Pihusti vahetusega asi korras.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
Lambist ei saa mitu pihustit või kõik korraga samaaegselt kinni jääda. Pihusteid juhitakse läbi massi. Soovitan proovida teise ajuga kui leiad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
5-s pihusti jäi lahti ja uputas sisselaske kollektorini mootori kütust täis. Sealt ujutas ka need silindrid täis, mille klapid vähegi lahti olid.
Pihusti 220cc/min. Ühe alumises surnud seisus silindri uputab u 2,5 minutiga täis.
Pihusti 220cc/min. Ühe alumises surnud seisus silindri uputab u 2,5 minutiga täis.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
Loogiline. Pidasin silmas avaposti väidet:
''Kindlasti 5-s silinder, ilmselt 1 ja 2-e ka.'' Tundus kummaline et korraga sellised asjad juhtuvad.
''Kindlasti 5-s silinder, ilmselt 1 ja 2-e ka.'' Tundus kummaline et korraga sellised asjad juhtuvad.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 18 Veebr 2007, 20:10
- Telefon: 5164837
- Auto: VW touareg, T3 :1979,1981,.....1990, Corrado, Typ 4(412)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
Jama jätkub.
Kõigepealt sai vahetatud pihusti( tegelt kogu latt pihustitega), sama seis, viies silinder bensiini täis.
Samal ajal sain arvutiga ligi ja nägin,
et need kaks viga mis jäid on:
01253-Fuel injector for cylinder 5(N83)
31-00 - Open or short to ground
00513 - Engine speed sensor(G28)
03-00 - No signal
Sellepeale sai vahetatud G28( tõsi, Alvadi oma vastu )
Ja migagi ei muutunud.
Mootor turtsub ühe (?) silindriga,
veakoodid samad.
Kõigepealt sai vahetatud pihusti( tegelt kogu latt pihustitega), sama seis, viies silinder bensiini täis.
Samal ajal sain arvutiga ligi ja nägin,
et need kaks viga mis jäid on:
01253-Fuel injector for cylinder 5(N83)
31-00 - Open or short to ground
00513 - Engine speed sensor(G28)
03-00 - No signal
Sellepeale sai vahetatud G28( tõsi, Alvadi oma vastu )
Ja migagi ei muutunud.
Mootor turtsub ühe (?) silindriga,
veakoodid samad.
-
- Huviline
- Postitusi: 310
- Liitunud: 01 Nov 2004, 23:52
- Auto: ´91 vw passat 2.0 G60 syncro; ´87 vw golf GTI 8v; `95 vw vento vr6
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 6 korda
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
ESS (g28) viga on siis sees kui mootor ei käi. Kui käima saad, kaob ära. Nii nendel vanadel volkaritel on, ei tea miks. Pihustitest niipalju, et kui 5 sil pihusti pistik lahti jätta, kas siis ka tuiskab bensu täis? Äkki juhtmestikus mingi kala või ajus. Kui nii teha, et jätad pihustid mootorist välja aga lati külge ja siis süüde sisse panna. Eelnevalt panna mingid anumad pihustite alla, näiteks pooleks lõigatud limpsi pudelid kasvõi. Siis ka näha kust tuiskab siis kui ei peaks tuiskama.
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
Mõte vast on/oli selles et kui diagnostikat teha miks auto ei käivitu siis näitab kohe hallianduri korrasoleku ära kui starterit anda. Tolle aegsete diagnostika aparaatidega näitaski ju ainult koode LCD ekraanil.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Jama VR6 mootoriga, Passat B3
Vaata üle pihustite juhtmestik, eriti mootori ümmargune peapistik käigukasti kohal klapikaane juures. Seda ennegi olnud et juhtmed ära ikaldunud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..