Kas akut peab vahetama esinduses, kus seda ka õpetatakse, või saab seda teha ise?
Kuidas saada pagasiruumis olevale akule ligi? Hetkel ei oska seda plastikut kuidagi tervelt ära võtta.
Esmalt tõmba plastikut alt ülespoole ja siis pakiruumi seinast lahti. Õpetada on vaja ja selleks sobib ni VCDS kui OBD11. Sander saab pealinnas kindlasti abiks olla.
Küsin. Kui aku on samade omadustega kui eelnev,mida siis seal õpetada? Muidugi ,vahetuse käigus kasutada paraleel juhtmeid,et voolu ahel ei katkeks. Kogu lugu.
t6nis3 kirjutas: ↑09 Sept 2023, 19:36
Küsin. Kui aku on samade omadustega kui eelnev,mida siis seal õpetada? Muidugi ,vahetuse käigus kasutada paraleel juhtmeid,et voolu ahel ei katkeks. Kogu lugu.
Akul aja jooksul mahutavus langeb. Kui ära ei nulli ehk uut selgeks ei õpeta, teab auto, et tal on endiselt väiksema mahutavusega aku. Siia juurde veel muud elekrolüüsiga seotud nüansid ning uue akuga võivad samad probleemid jätkuda, mis akuvahetuse tingisid. Kui õpetada, saab elektroonika aru, et tegemist on uue akuga ning seda vastavalt mahutavusele ka laetakse.
t6nis3 kirjutas: ↑09 Sept 2023, 19:36
Küsin. Kui aku on samade omadustega kui eelnev,mida siis seal õpetada? Muidugi ,vahetuse käigus kasutada paraleel juhtmeid,et voolu ahel ei katkeks. Kogu lugu.
Sellega teed rohkem kahju kui head. Pigem lase vool välja arvab süsteem natukenegi et midagi on toimunud.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
t6nis3 kirjutas: ↑11 Sept 2023, 19:55
Siin foorumis on tekkinud UUS Mihkel. SanderSPS. Mida valesti ütlesin? Kui PINGE on kontrollitud,ja Voldid KOORMUSEGA on samad. Mida siis õpetada.Akust räägime. Aku vahetusest.
Generaator laeb erineva vooluga vana ja uut akut.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Teema on Passati aku vahetus. Kõik muu on teemaväline. Ühe teema teemaväline ei pruugi olla mõne teise teema teemaväline (aga see vist läks juba liiga keeruliseks..).
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
t6nis3 kirjutas: ↑16 Sept 2023, 18:09
Küsisin. Moderaator, G T I. Lauri. JÄLLE on teema kustutatud. See ongi V W. foorum.
Mis teema on sul ära kustutatud?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Generaator laeb erinevalt uut ja vana akut. Kasutaja R 36.Loogiline küsimine.Juhul kui UUS aku saab tühjaks (pagassi jäi lamp põlema),luuk ei olnud kinni. Kas siis vaja uuesti akut autoga tutvustada. Aku sai pingele 9,7 V. Voltaaz. Koormusega 6,3 A. Kas siiski on vaja ,küsimus,uuesti akut uuesti tutvustada autole. Juhul kui nii. Seda ei usu. See on pintsakliplaste mängu maa. Samas ,kui nii on siis pole need autod mingil määral inim sõbralikud.
Aku hooldus laadimine ka on olemas. Isegi telefonile mitu programmi ja reziimi kuidas ja millal laadida ja kuipalju.
Maailm on peale Golf 3 palju arenenud ja sul pole vaja targutada oma 30 aastat vanu teadmisi mis tänapäeval ei kõlba.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
t6nis3 kirjutas: ↑18 Sept 2023, 16:53Juhul kui UUS aku saab tühjaks (pagassi jäi lamp põlema),luuk ei olnud kinni. Kas siis vaja uuesti akut autoga tutvustada.
Saad Sa aru, et uued autod on nii palju targad, et nad lülitavad ca 10minuti möödudes moodulid välja(tuled välja) juhuks, kui mingisugune talent need põlema unustab. Seega ei saa tekkida olukorda, kus aku lihtsalt tühjaks lekib. Kui 10 minutiga aku tühjaks lekib sellises olukorras, siis see aku on nii kui nii utiil ja vajab väljavahetamist.
Eks t6nise teadmised pärinevad ajast, kui aku laadimispinget kontrollis generaatori pingeregulaator ("tablett" generaatori küljes). Tänapäeva moodsad autod on varustatud CAN liiniga ja aku tühjenemist ja laadimist kontrollib auto elektroonika ehk juhtplokid. Need süsteemid ei ole omavahel võrreldavad.
Kas kellelgi on kogemusi mõõtudelt (ja Ah) suurema aku paigaldamisel Passat Variant B8 pagasnikusse?
Mõtlen panna 95 Ah, kuna autol eelsoojendus, mida pidevalt kasutan.
Varta 95 Ah aku on 80 mm pikem, kui 70 Ah, kuid muud mõõdud samad.
Või teistpidi mõeldes, kui talvel enamasti linnasõit ja eelsoojendus lapse tõttu tihti sees, siis äkki ikkagi veab 70 Ah aku ka välja.
Colvana kirjutas: ↑21 Sept 2023, 12:20
Kas kellelgi on kogemusi mõõtudelt (ja Ah) suurema aku paigaldamisel Passat Variant B8 pagasnikusse?
Mõtlen panna 95 Ah, kuna autol eelsoojendus, mida pidevalt kasutan.
Varta 95 Ah aku on 80 mm pikem, kui 70 Ah, kuid muud mõõdud samad.
Või teistpidi mõeldes, kui talvel enamasti linnasõit ja eelsoojendus lapse tõttu tihti sees, siis äkki ikkagi veab 70 Ah aku ka välja.
MustVälk kirjutas: ↑21 Sept 2023, 19:07 kuidas saab like tagasi võtta?
Sellega (laikimisega - eesti keeles siis meeldivaks märkimisega, mis tihti väljendub ka pöial ütles märgiga) on nagu demineeriimisega või meestearmastusega - piisab ainult korra eksimisest...
(moderatorid võivad igavikku saata, kui totaalse OT)
SanderSPS kirjutas: ↑22 Sept 2023, 07:18
Mulle meeldib, et tõnnil on ahvikannatus ja tüüp jääb lihtsalt edasi jaurama.
Ta ei jaura, see ongi tema normaalne viis suhelda.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..