B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 19 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Tere
B8 Alltrack, 2015, 140kw, 6 käiguga DSG.
Vahel kohal ära minnes nagu hakkab minema ja siis jääb mulje nagu lükkaks korraks käigu välja ning siis tagasi sisse. Juhtub ca 1x kümnest, täiesti suva momendil.
Õli vahetatud väidetavalt 10k tagasi.
Ideid?
Birgo
B8 Alltrack, 2015, 140kw, 6 käiguga DSG.
Vahel kohal ära minnes nagu hakkab minema ja siis jääb mulje nagu lükkaks korraks käigu välja ning siis tagasi sisse. Juhtub ca 1x kümnest, täiesti suva momendil.
Õli vahetatud väidetavalt 10k tagasi.
Ideid?
Birgo
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Õlitase normis?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 19 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Kuidas kontrollida? Kas ainult täite avast kust saab teada kui on nt liiga palju õli sees või VCDS/OBD11 ka?
Viimati muutis birgo99, 23 Dets 2023, 12:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Käigukast on kinnine korpus,erinevalt mootorist. Kui käigukasti korpus on kuiv,pole õli kadumisest ju probleemi. Viga on mujal,mitte õlis või tema väheses olemises.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Ooh. Sellise sigaduse peale poleks tõesti tulnud. Nüüd jääb ju ainult oodata probleemi algataja vastust õli tasemest.
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 19 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Ehk. Õige temperatuuri ajal punn ära keerata ja üle ei aja on kõik hästi?
Kui liita palju õli on võib probleem esineda?
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
35-45 kraadi ja keerad alt korgi lahti. Kui natuke liiga palju on õli, ei muutu käitumises midagi.
Mis läbisõiduga auto on juba? Ja kas siduripakk ka kunagi vahetatud?
Mis läbisõiduga auto on juba? Ja kas siduripakk ka kunagi vahetatud?
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 19 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
ls on 240k. Kas pakk vahetatud ei oska öelda. Muidu enamus ajast sõites ei märka midagi, et valesti oleks. Vahel harva teeb.
Hetkel muidugi hoopis suurem mure pildile kerkinud. Sain OBDeleveni kätte ja annab veakoode:
Stuck in gear 1 P072C00
Stuck in reverse P072B00
Cooling oil valve P179D00
Resetisin adaptsioonid ja syncrod, pärast seda justkui kerkisid esile.

Homme üritan Tartus Hõbenooles löögile saada, ehk saavad aidata. 3Jan saab 14 päeva täis, kui enne tuleb välja, et mingi jama majas oleks võimalik leping üles öelda ja auto tagasi anda

Viimati muutis birgo99, 26 Dets 2023, 21:22, muudetud 1 kord kokku.
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 19 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Kas sellised vead võida tekkida kui käiva mootoriga skännida?birgo99 kirjutas: ↑26 Dets 2023, 21:20ls on 240k. Kas pakk vahetatud ei oska öelda. Muidu enamus ajast sõites ei märka midagi, et valesti oleks. Vahel harva teeb.
Hetkel muidugi hoopis suurem mure pildile kerkinud. Sain OBDeleveni kätte ja annab veakoode:
Stuck in gear 1 P072C00
Stuck in reverse P072B00
Cooling oil valve P179D00
Resetisin adaptsioonid ja syncrod, pärast seda justkui kerkisid esile.
Homme üritan Tartus Hõbenooles löögile saada, ehk saavad aidata. 3Jan saab 14 päeva täis, kui enne tuleb välja, et mingi jama majas oleks võimalik leping üles öelda ja auto tagasi anda![]()
Interneeduses palju juttu, et veakoode skännida ainult süüde sees?
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Kui müüja oli eraisik, siis vähe usku, et ta midagi tagasi ostma hakkab, või hüvitama.
Kui vaatamas käisid ja ära ostsid, siis võib eeldada, et toimis nii nagu vaja ja saadetakse lihtsalt pikalt.
Kui firma, või mingi liisingu teema, siis vähe lihtsam jah
Kui vaatamas käisid ja ära ostsid, siis võib eeldada, et toimis nii nagu vaja ja saadetakse lihtsalt pikalt.
Kui firma, või mingi liisingu teema, siis vähe lihtsam jah
Viimati muutis Alhambra, 27 Dets 2023, 00:39, muudetud 1 kord kokku.
- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 19 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Müüja eraisik, aga liisingu teema jah.
Käisin Hõbenooles hommikul. Lugesin veakoode õhtul seisva mootoriga, puhas leht. Hommikul enne forssi kui sõidetud ca tund uuesti veakoodide lugemine ja samuti puhas leht.
Hõbes arvati, et kui oleks reaalne viga, siis annaks ka sõidu ajal tunda ja näitaks viga ka seisva autoga. Kuna OBD näitab suht vana tarkvara nii mootoril kui kastil, siis uuendan need ära, ehk muutub midagi.
Käisin Hõbenooles hommikul. Lugesin veakoode õhtul seisva mootoriga, puhas leht. Hommikul enne forssi kui sõidetud ca tund uuesti veakoodide lugemine ja samuti puhas leht.
Hõbes arvati, et kui oleks reaalne viga, siis annaks ka sõidu ajal tunda ja näitaks viga ka seisva autoga. Kuna OBD näitab suht vana tarkvara nii mootoril kui kastil, siis uuendan need ära, ehk muutub midagi.
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
- Auto: VW Passat B8.5
- Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
- Tänanud: 147 korda
- Tänatud: 25 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Kui müüja on eraisik ja ostja võtab liisingusse, siis on sellised lood: "Kui müüte liisitud auto ise edasi ja ostja võtab liisingu.
Et ostja saaks liisinguandja juures protsessi alustada, tuleb tal esitada autoliisingu taotlus ja lisaks vajab ta sõiduki hindamisakti. Liisingu taotlemisel ja omafinantseeringu määramisel võetakse aluseks hindamisaktil esitatud väärtus
Üldjuhul
ostja tellib hindamisakti ja maksab selle teenuse eest ning
müüja sõidab autoga hindamisele, sest masin on veel tema kasutuses.
Seejärel suhtlevad liisinguandjad omavahel ning organiseerivad tehingu läbiviimise ja auto ümbervormistamise toimingud.
Pange tähele, et ostja võib põhjendust esitamata liisingulepingust 14 päeva jooksul taganeda. Enne seda tähtpäeva liisinguandja müüjale raha üle ei kanna. Ka müüjal puudub otsene kohustus enne 14 päeva möödumist auto ostjale üle anda.
Kui ostja taganeb liisingulepingust, siis antakse sõiduk teile kui esialgsele omanikule tagasi ja ostu-müügitehing tühistatakse ning te jätkate oma liisinglepingu täitmist (liisingumaksete tasumist). "
https://www.seb.ee/foorum/auto/kuidas-l ... i-vahetada
Ehk siis 14-st päeva jooksul võib auto tagastada ja seda ei pea kuidagi põhjendama. Olen ainult sõnumitooja ja kivadega pilduma ei maksa hakata

-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
maddis kirjutas: ↑27 Dets 2023, 18:54Kui müüja on eraisik ja ostja võtab liisingusse, siis on sellised lood: "Kui müüte liisitud auto ise edasi ja ostja võtab liisingu.
Et ostja saaks liisinguandja juures protsessi alustada, tuleb tal esitada autoliisingu taotlus ja lisaks vajab ta sõiduki hindamisakti. Liisingu taotlemisel ja omafinantseeringu määramisel võetakse aluseks hindamisaktil esitatud väärtus
Üldjuhul
ostja tellib hindamisakti ja maksab selle teenuse eest ning
müüja sõidab autoga hindamisele, sest masin on veel tema kasutuses.
Seejärel suhtlevad liisinguandjad omavahel ning organiseerivad tehingu läbiviimise ja auto ümbervormistamise toimingud.
Pange tähele, et ostja võib põhjendust esitamata liisingulepingust 14 päeva jooksul taganeda. Enne seda tähtpäeva liisinguandja müüjale raha üle ei kanna. Ka müüjal puudub otsene kohustus enne 14 päeva möödumist auto ostjale üle anda.
Kui ostja taganeb liisingulepingust, siis antakse sõiduk teile kui esialgsele omanikule tagasi ja ostu-müügitehing tühistatakse ning te jätkate oma liisinglepingu täitmist (liisingumaksete tasumist). "
https://www.seb.ee/foorum/auto/kuidas-l ... i-vahetada
Ehk siis 14-st päeva jooksul võib auto tagastada ja seda ei pea kuidagi põhjendama. Olen ainult sõnumitooja ja kivadega pilduma ei maksa hakataKehtib see siis kui ostja on eraisik, kui ostja on firma, siis mitte.
seda võiks iga kodanik teada, kui ostab eraisikult liisingusse

"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- Aspiriin
- Huviline
- Postitusi: 187
- Liitunud: 11 Okt 2020, 18:57
- Telefon: 5591null66kaks
- Auto: VW Passat 2017 4M, Highline
- Asukoht: Paide
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 5 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Olen nii mõnegi auto müünud. Reeglina pakun mina alati sellise variandi välja.
Kui 14 päeva hakkab jooksma - jääb auto seisma.
Kilomeetreid autole juurde ei tule - aga auto minu valduses siiski.
Aga ALATI on autodele tehtud ametlikus esinduses kontroll. Ja elus on toodud 1 auto tagasi ka - taganetud liisingu esemest ehk. Ja need KM mis olid juurde tulnud...
Kui 14 päeva hakkab jooksma - jääb auto seisma.
Kilomeetreid autole juurde ei tule - aga auto minu valduses siiski.
Aga ALATI on autodele tehtud ametlikus esinduses kontroll. Ja elus on toodud 1 auto tagasi ka - taganetud liisingu esemest ehk. Ja need KM mis olid juurde tulnud...
Viimati muutis Aspiriin, 29 Dets 2023, 21:17, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
See ka huvitav mõte. Kaitseb müüjat rohkem kui ostjat. 
Enamasti pole autodel ei midagi midagi viga ja mitte midagi pole varjatud. Naisevennal lendas Volvo turbo laiali kuu aega peale ostu.
Kõik kontrollitud masin ja puha. Firma müüs. Lõpuks käis mitmes ekspertiisis ja firma kompenseeris turbo remondi. Kuigi alguses väga ei oldud nõus kompenseerima.

Enamasti pole autodel ei midagi midagi viga ja mitte midagi pole varjatud. Naisevennal lendas Volvo turbo laiali kuu aega peale ostu.
Kõik kontrollitud masin ja puha. Firma müüs. Lõpuks käis mitmes ekspertiisis ja firma kompenseeris turbo remondi. Kuigi alguses väga ei oldud nõus kompenseerima.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Kogu selle liisingu jutu juures on 1 viga mida tehakse. Auto antakse enne kätte. Juhtub midagi, siis tuuakse kohe auto tagasi. Ka kõige väisema vea puhul. Kasutatud on kasutatud ja vigu võib esineda või ka tekkida. Osad vead on sellised mida lambi kasutaja ei suuda tuvastada/tunda. Käiakse kontrollis ja seal vingutakse iga puksi prao üle.
Suur loo moraal on jah see, et auto seisma või lisa leping, et vinguma ei tule ja kui on viga, siis oma probleem.
Suur loo moraal on jah see, et auto seisma või lisa leping, et vinguma ei tule ja kui on viga, siis oma probleem.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Tuttav ostis abc m...... ist auto. Kõik tiba toba. Läks esindusse kontrolli. Esinduses öeldi ja küsiti kas selle käigukast on remonditud( teema oli siis mingi siduri v hoorattaga). Et see oli müüjal teada ja vajab tähelepanu. Oli ka koostatud remondi kalkulatsioon. Tegu oli müüja varjatud veaga, mis tuli välja. Müüa kandis remondi kulud kuna ei tahtnud autot tagasi võtta. Müüa jäi auto müügiga miinusesse ja ostja sai hea auto.
Viimati muutis murkamarko, 03 Jaan 2024, 20:10, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
See ka päris normaalne ei ole. Ikka tehakse enne autot kontroll ja suvalise vea peale mida juba enne ostmist oleks pidanud märkama ikka autot tagasi ei tooda. Igasugu kuluosad mured/puksipraod tulevad juba kontrollis välja. Ma olen siiani kõik autod kohe peale ostu saanud ja ei ole ühtki tagasi pidanud tagasi viima.SanderSPS kirjutas: ↑03 Jaan 2024, 13:42 Kogu selle liisingu jutu juures on 1 viga mida tehakse. Auto antakse enne kätte. Juhtub midagi, siis tuuakse kohe auto tagasi. Ka kõige väisema vea puhul. Kasutatud on kasutatud ja vigu võib esineda või ka tekkida. Osad vead on sellised mida lambi kasutaja ei suuda tuvastada/tunda. Käiakse kontrollis ja seal vingutakse iga puksi prao üle.
Suur loo moraal on jah see, et auto seisma või lisa leping, et vinguma ei tule ja kui on viga, siis oma probleem.

Aga eks on jobusid ostjaid ka. Kes teevadki nii, et sõidavad mingi meeletu eu trippi maha ja toovad auto tagasi enne kui 2 nädalat täis.
Sellistelt küll ei tahaks autot tagasi osta. Pigem lepingusse, et kaks nädalat või 300 km!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 102
- Liitunud: 14 Jaan 2018, 09:52
- Auto: VW Passat B8.5
- Asukoht: Tallinn ei ole kaugel
- Tänanud: 147 korda
- Tänatud: 25 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Võib ju igasuguseid imelepinguid lisaks sõlmida, aga nendega pole pärast midagi peale tule hakatamise eriti midagi peale hakataMustVälk kirjutas: ↑03 Jaan 2024, 20:25See ka päris normaalne ei ole. Ikka tehakse enne autot kontroll ja suvalise vea peale mida juba enne ostmist oleks pidanud märkama ikka autot tagasi ei tooda. Igasugu kuluosad mured/puksipraod tulevad juba kontrollis välja. Ma olen siiani kõik autod kohe peale ostu saanud ja ei ole ühtki tagasi pidanud tagasi viima.SanderSPS kirjutas: ↑03 Jaan 2024, 13:42 Kogu selle liisingu jutu juures on 1 viga mida tehakse. Auto antakse enne kätte. Juhtub midagi, siis tuuakse kohe auto tagasi. Ka kõige väisema vea puhul. Kasutatud on kasutatud ja vigu võib esineda või ka tekkida. Osad vead on sellised mida lambi kasutaja ei suuda tuvastada/tunda. Käiakse kontrollis ja seal vingutakse iga puksi prao üle.
Suur loo moraal on jah see, et auto seisma või lisa leping, et vinguma ei tule ja kui on viga, siis oma probleem.
Aga eks on jobusid ostjaid ka. Kes teevadki nii, et sõidavad mingi meeletu eu trippi maha ja toovad auto tagasi enne kui 2 nädalat täis.
Sellistelt küll ei tahaks autot tagasi osta. Pigem lepingusse, et kaks nädalat või 300 km!

- birgo99
- Huviline
- Postitusi: 271
- Liitunud: 09 Juul 2012, 18:13
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 26 korda
- Tänatud: 19 korda
B8 Passat Alltrack DSG käigu mure
Eks arvamusi on erinevaid. Ise arvan, et kui midagi varjata pole, siis pole ka karta, et keegi auto tagasi n-ö annab. Aga jätaks selle teema ja püsime algse probleemi arutelu juuresmaddis kirjutas: ↑03 Jaan 2024, 21:41Võib ju igasuguseid imelepinguid lisaks sõlmida, aga nendega pole pärast midagi peale tule hakatamise eriti midagi peale hakataMustVälk kirjutas: ↑03 Jaan 2024, 20:25See ka päris normaalne ei ole. Ikka tehakse enne autot kontroll ja suvalise vea peale mida juba enne ostmist oleks pidanud märkama ikka autot tagasi ei tooda. Igasugu kuluosad mured/puksipraod tulevad juba kontrollis välja. Ma olen siiani kõik autod kohe peale ostu saanud ja ei ole ühtki tagasi pidanud tagasi viima.SanderSPS kirjutas: ↑03 Jaan 2024, 13:42 Kogu selle liisingu jutu juures on 1 viga mida tehakse. Auto antakse enne kätte. Juhtub midagi, siis tuuakse kohe auto tagasi. Ka kõige väisema vea puhul. Kasutatud on kasutatud ja vigu võib esineda või ka tekkida. Osad vead on sellised mida lambi kasutaja ei suuda tuvastada/tunda. Käiakse kontrollis ja seal vingutakse iga puksi prao üle.
Suur loo moraal on jah see, et auto seisma või lisa leping, et vinguma ei tule ja kui on viga, siis oma probleem.
Aga eks on jobusid ostjaid ka. Kes teevadki nii, et sõidavad mingi meeletu eu trippi maha ja toovad auto tagasi enne kui 2 nädalat täis.
Sellistelt küll ei tahaks autot tagasi osta. Pigem lepingusse, et kaks nädalat või 300 km!Kui ostjal on autot ikka väga vaja, küll ta siis selle kaks nädalat ilusti ära ka ootab. Ja kui selline ootamine ei sobi, siis jõudu järgmise auto välja valimiseks.

