Auto ei lülitu välja.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 1
- Liitunud: 30 Jaan 2024, 11:32
- Telefon: 58500967
- Auto: Passat b6 2.0 tdi
- Asukoht: Märjamaa
Auto ei lülitu välja.
Tere.
Oman passat b6 2.0 tdi 103kw.
Probleem on selles et auto ei lülitu enam välja. Kui võtan võtme välja siis raadio tuled ja soojendus lakkavad töötamast aga mootor jääb tiksuma. Osaliselt jääb süüde ka sisse st armatuuril jäävad tuled põlema.
Õnneks on manuaal sest auto ei sure välja ka akut tagant ühendades.
Kas kellegil on aimu mis võib viga olla või on mõni asjalik tegelane kelle poole saaks pöörduda? Esindusse pole nagu mõtet pöörduda kuna auto väärtus on liiga madal ja juba praeguseks on sinna päris kõvasti sisse trambitud. Selle viimase pärast ei tahaks ka päris seisma jätta.
Oman passat b6 2.0 tdi 103kw.
Probleem on selles et auto ei lülitu enam välja. Kui võtan võtme välja siis raadio tuled ja soojendus lakkavad töötamast aga mootor jääb tiksuma. Osaliselt jääb süüde ka sisse st armatuuril jäävad tuled põlema.
Õnneks on manuaal sest auto ei sure välja ka akut tagant ühendades.
Kas kellegil on aimu mis võib viga olla või on mõni asjalik tegelane kelle poole saaks pöörduda? Esindusse pole nagu mõtet pöörduda kuna auto väärtus on liiga madal ja juba praeguseks on sinna päris kõvasti sisse trambitud. Selle viimase pärast ei tahaks ka päris seisma jätta.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Auto ei lülitu välja.
Tavaliselt on neil tihtipeale vastupidine mure, et ei lülita käima.
Ilmselt aitab süüteluku vahetus.
Ilmselt aitab süüteluku vahetus.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Auto ei lülitu välja.
Auto tervise huvides ära tulevikus enam selliseid eksperimente rohkem tee.Õnneks on manuaal sest auto ei sure välja ka akut tagant ühendades.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Auto ei lülitu välja.
Vabandust, aga mis tervisest me siin siis räägime. Kui asi välja ei sure, siis on tervis suurepärane ju. Pigem tekib küsimus kas selle autoga on eelnevalt midagi tehtud? Mõned Terminal 30 ja Terminal 15 juhtmed kokku lastud. Kuskil on mingid plusid lühises, koos või mis iganes. Lisaks oli B6l see nn. süüteluku põhi pigem nagu tasku kuhu pult käib. Klassikalist põhja seal justkui ei ole. Saadetakse signaale ajju. Kus lühis on ´kui pool autot üleval on ja pool maha sureb?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Auto ei lülitu välja.
Keegi pole põhjast rääkinudki. Kui viga selles, siis vahetataksegi kogu see tükk tervenisti välja.
Endalgi õnnestunud seda molleris korra vahetamas käia.
Oli juba aastaid tagasi ja hinda enam, ei mäleta, aga väga kirves vist ei olnud.
Muidugi kui asi selles üldse.
Endalgi õnnestunud seda molleris korra vahetamas käia.
Oli juba aastaid tagasi ja hinda enam, ei mäleta, aga väga kirves vist ei olnud.
Muidugi kui asi selles üldse.
-
- Huviline
- Postitusi: 609
- Liitunud: 14 Veebr 2021, 18:54
- Auto: Seat alhambra
- Asukoht: Raplamaa
- Tänatud: 36 korda
Auto ei lülitu välja.
Pole kordagi küll siiamaani sellisega kokku puutunud, et välja ei sure, aga ingel [VW Bot: "Keel korda!"] teab
Vastupidi variant on neil üsna levinud

Vastupidi variant on neil üsna levinud
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1751
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Auto ei lülitu välja.
Juu lugesin viltu. Juhtub ka Tõnnil. Või mul aina tihedamini, sest ma tööajal ühe silmaga loen.Alhambra kirjutas: ↑30 Jaan 2024, 18:13 Keegi pole põhjast rääkinudki. Kui viga selles, siis vahetataksegi kogu see tükk tervenisti välja.
Endalgi õnnestunud seda molleris korra vahetamas käia.
Oli juba aastaid tagasi ja hinda enam, ei mäleta, aga väga kirves vist ei olnud.
Muidugi kui asi selles üldse.
See süütelukk ei seleta sellegipoolest aku klemmi eemaldamist töötavalt autolt. Samas ei täpsustatud ka elektri kadumisel ka ülejäänud nn. vooluoalla jäänud elekter kaob või jookseb vool genekast kuskile endiselt peale? Kas inimene proovis ka ära lämmatada autot?
Endiselt panustan lühisele.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Auto ei lülitu välja.
Geneka ja aku plussklemmi vahel on reeglina otseühendus ja akult klemmi eemaldamine ei muuda midagi, sest kõik toited hargnevad peale plussklemmi. Kõik jääb endiselt "voolu alla", kuni mootor töötab ja genekas laeb.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5654
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Auto ei lülitu välja.
Zigullil ja Mossel tõesti ei juhtu klemmi lahti ühendamisel ilmselt midagi, kuid tänapäevastel eletroonikat täis autodel võib lahti ühendamise hetkel tekkiv ülepinge "piik" tappa nii mõnegi eletroonilise komponendi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2157
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Auto ei lülitu välja.
Ma pakuks, et võiks eemaldada kõik tähtsamad releed ja nende lülitatavad pooled üle mõõta ega mõni pole pidevas ühenduses, olgugi, et releed poe lülitatud. Näiteks mootoriruumi kaitsmekarbis olev relee 458 ja keskelektriaju küljes olevad releed, mis asuvad pesades märgistusega "kl.15" ja "kl.30". Keskelektriaju releedeni pääsete kui eemaldate juhi vasaku jala juures oleva armatuuri laeka.
-
- Huviline
- Postitusi: 695
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Auto ei lülitu välja.
Jah, seda muidugi. Ma vastasin lihtsalt sellele imestusele, et auto ei suregi välja akuklemmi eemaldamisel.