Tervist!
Umbes poolteist aastat tagasi viskas armatuuri DPF’i märgi, tol hetkel sai see märge eemaldatud kõrgetel pööretel ja madala käiguga sõites. Hiljem pöördusin seoses hooldusega esinduse poole ning sai ka sellest neile mainitud. Tol hetkel mõõtsid nad tahma koguseks 73g ja öeldi, et kui tuluke peaks uuesti põlema hakkama, siis tuleks vast teha filtrile pesu või vahetus.
Praeguseks pole see tuluke küll tagasi tulnud kuid täna (13.02) käisin esinduses hoolduses ning öeldi, et tahma kogus on suurenenud, mõõdeti siis 80g millegagi.
Siit ka siis küsimus, et mida sellega edasi teha, kas lasta läbi pesta, vahetada välja ehk siis täiesti uus panna või tasuks üldse ära eemaldada?
Touran 2011 1.6 TDI DPF filter
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 1970
- Liitunud: 02 Dets 2005, 11:37
- Auto: VW Passat B8.5 Executive
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 39 korda
Touran 2011 1.6 TDI DPF filter
Olgem täpsed, tahm (soot) kogutakse kokku ja DPFi regen'i käigus põletatakse mingi hetk tuhaks (ash). Ehk tahm filtrisse ei jää, tuhk on see mida filter lõpuks täis saab. Vt näitu oil ash volume particle filter kategooriast mootori alt. seal antakse kogus liitrites. Tehas ütleb, et limiit on midagi 0,17l kanti kui mälu ei peta, pole ammu diislimees olnud enam. Aga mäletan, et siin nt miilitsa kunagisel B7 diislil oli äkki üle 200ml juba? Ja sõitis nagu muiste.
Netiavarus ütleb ka nii: Some other forums say there isn't a hard limit at 175ml and people claim to have hit 200-250ml without issue. I think some even are above 300ml!
Ehk siis kuni mootori töös probleeme pole ja endiselt DPF põletab edukalt, siis ära toimivat asja näpi ja küllap mahub veel tuhka filtrisse. See arvamus ei pruugi täiele tõele pretendeerida, kuna pole tehniliselt nii kursis asjaga, aga kui see tegelik limiit kätte jõuab, siis ega auto ei plahvata, küll sa sellest ikka enne teada saad
Nii et lase rahus edasi.
PS. huvitusin, et kui palju gramme need eelpool nimetatud milliliitrid on. Leidsin sellise info, jällegi ei pretendeeri täiele tõele: 80g or 0.180l. Ehk siis ütleks veelkord- lase aga rahus edasi
Netiavarus ütleb ka nii: Some other forums say there isn't a hard limit at 175ml and people claim to have hit 200-250ml without issue. I think some even are above 300ml!
Ehk siis kuni mootori töös probleeme pole ja endiselt DPF põletab edukalt, siis ära toimivat asja näpi ja küllap mahub veel tuhka filtrisse. See arvamus ei pruugi täiele tõele pretendeerida, kuna pole tehniliselt nii kursis asjaga, aga kui see tegelik limiit kätte jõuab, siis ega auto ei plahvata, küll sa sellest ikka enne teada saad

PS. huvitusin, et kui palju gramme need eelpool nimetatud milliliitrid on. Leidsin sellise info, jällegi ei pretendeeri täiele tõele: 80g or 0.180l. Ehk siis ütleks veelkord- lase aga rahus edasi

Viimati muutis tobimarg, 14 Veebr 2024, 11:56, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Touran 2011 1.6 TDI DPF filter
Kasutaja aainar küsis ka muu jutu sees,et kui se DPF ültse eemaldada. (minu arusaam,et olgu nagu eelnev põlkond diislid). Mis siis juhtub?
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Touran 2011 1.6 TDI DPF filter
Ei pruugi mõne aasta pärast ülevaatuselt läbi saada?
Viimati muutis Maahärra, 13 Apr 2024, 21:25, muudetud 1 kord kokku.
-
- Veteran
- Postitusi: 827
- Liitunud: 31 Mai 2011, 15:41
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 74 korda
- Tänatud: 73 korda
Touran 2011 1.6 TDI DPF filter
Räägime eesti keeles! Seletus sõnale "ÜLDSE" mitte "ÜLTSE"
DPF eemaldusega teoorias 2 suurimat asja minu arvates:
- Lähed seadusega vastuollu
- Ilma mootiri juhtaju seadistamiseta tekib probleeme
Tallinna ümbruses saab minult ka tekstiilipesurit rentida!