Juhtmooduli seadistamine dynos
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- KadriGTI
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
- Auto: Golf IV GTI 2000
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 3 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Mida see tähendab? Ja mida oleks mul mõtekas teha, võimu suurendamise koha pealt? Otseselt rallit ei sõida, aga kiirust/võimu naudin ja kiirendusel proovilepanek pakuks huvi tulevikus - Golf 4 GTI 2000 1.8T 110kw manuaal bensiin
Viimati muutis KadriGTI, 19 Veebr 2024, 10:12, muudetud 2 korda kokku.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
-
- Huviline
- Postitusi: 832
- Liitunud: 28 Okt 2013, 08:09
- Auto: Vw Passat Alltrack 4Motion 2014
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
- Tänanud: 88 korda
- Tänatud: 47 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Mida tähendab "kiirendusel proovilepanek"? Kas on plaan osaleda autoga mõnel kiirendusvõistlusel? Neid korraldatakse suviti Eestis. Või on plaan lihtsalt tänaval foori tagant startides teiste liiklejatega rinda pista?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Kõige lihtsam lasta kusagil chip tuning ettevõttes stage 1 teha, mingit dyno rulli see auto küll enne ei vaja kui sees rauda hakkad vahetama (loe: kolvid, kepsud jne) ja suuremat turbot paigaldama.
Ja aitaks kaasa ka suurem hooldus, mis sisaldaks uusi küünlaid, süütepoole, kütusefilter, õhufilter, pihustite kontroll jne.
Ja aitaks kaasa ka suurem hooldus, mis sisaldaks uusi küünlaid, süütepoole, kütusefilter, õhufilter, pihustite kontroll jne.
- KadriGTI
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
- Auto: Golf IV GTI 2000
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 3 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Eiei, see tavaliikluse ohtu seadmine väga minu teema pole. Kuigi tunnistan, et vahel tekib mõne nö ülbitsejaga hasart küll


Viimati muutis KadriGTI, 19 Veebr 2024, 09:38, muudetud 1 kord kokku.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
- KadriGTI
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
- Auto: Golf IV GTI 2000
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 3 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Jep, hea oleks teada, et mis seis reaalselt praegu üldse on.
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
- KadriGTI
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
- Auto: Golf IV GTI 2000
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 3 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Racetune chipping süsteemivastus on selline:
Originaal: 150hp / 210Nm
ST 1: 195hp (+45hp) / 290Nm (+80Nm)
ST 2: 210hp (+60hp) / 325Nm (+115Nm)
Bensukaid nad teevad dynostandil. Üks mu postituse point oli saada vastus, et kas on üldse mõtet või ei. Olen kuulnud oma plaani kohta kommentaari "suht mõttetu"...
Originaal: 150hp / 210Nm
ST 1: 195hp (+45hp) / 290Nm (+80Nm)
ST 2: 210hp (+60hp) / 325Nm (+115Nm)
Bensukaid nad teevad dynostandil. Üks mu postituse point oli saada vastus, et kas on üldse mõtet või ei. Olen kuulnud oma plaani kohta kommentaari "suht mõttetu"...
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
- KadriGTI
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
- Auto: Golf IV GTI 2000
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 3 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Superluks, hakkan raha kokku ajama

Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Enne kui töösse annad võiksid uurida kas heitgaasid pärast ülevaatuselt ka läbi lähevad. Tuunijatele on see üldjuhul teisejärguline probleem, samas igapäevasele autokasutajale oluline.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Mina kaaluks mõne võimsama mootoriga auto ostmist. Mis on juba tehasest välja tulnud võimsama mootoriga, et ei peaks selle tuunimisega tegelema. Ei pea üldse VW olema, näiteks Porsche on teinud täitsa häid võimsa mootoriga autosid, mis gaasi vajutades juhi "istmesse suruvad" 

- KadriGTI
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 07 Veebr 2023, 09:14
- Auto: Golf IV GTI 2000
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 3 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Paraku olen armunud oma Golfi, ei taha teisi.kaupo51 kirjutas: ↑19 Veebr 2024, 21:15 Mina kaaluks mõne võimsama mootoriga auto ostmist. Mis on juba tehasest välja tulnud võimsama mootoriga, et ei peaks selle tuunimisega tegelema. Ei pea üldse VW olema, näiteks Porsche on teinud täitsa häid võimsa mootoriga autosid, mis gaasi vajutades juhi "istmesse suruvad"![]()
Kullakesed teevad mu rahast tühjaks - tütar, merisead ja auto <3
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
#äraolevaene?kaupo51 kirjutas: ↑19 Veebr 2024, 21:15 Mina kaaluks mõne võimsama mootoriga auto ostmist. Mis on juba tehasest välja tulnud võimsama mootoriga, et ei peaks selle tuunimisega tegelema. Ei pea üldse VW olema, näiteks Porsche on teinud täitsa häid võimsa mootoriga autosid, mis gaasi vajutades juhi "istmesse suruvad"![]()
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
No ma arvan, et ühe käreda Porge hinna eest saab G4-le nii mõnegi stage juurde panna ja jääb veel ülegi.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Mulle meeldib kui auto on originaalkonditsioonis, olgu ta siis suure või väikese mootoriga. Minu silmis on tuunimisega alati see oht, et kui sa mingi aja pärast hakkad oma tuunitud autot müüma, siis ostjat leida on raskem. Eriti kui on tehtud veel keretuuningut, aga ilmselt pärsib müüki ka mootorituuning. Kui sellise auto ostnud inimene peab seda autot remontima hakkama, siis tihti mingid jupid ei vasta VIN järgi välja otsitule, sest eelmine omanik on ju asjad enda äranägemise järgi asendanud mingite muude juppidega.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Ma olen selle väitega nõus kui tegemist sellise tavalise liikuriga. Ma ise kui mõtlesin golf R osta siis pigem just vaatasin juba tuunitud pille, sest keegi on minu eest juba selle vaeva ja investeeringu teinud, et auto kiirem olekskaupo51 kirjutas: ↑20 Veebr 2024, 18:29 Mulle meeldib kui auto on originaalkonditsioonis, olgu ta siis suure või väikese mootoriga. Minu silmis on tuunimisega alati see oht, et kui sa mingi aja pärast hakkad oma tuunitud autot müüma, siis ostjat leida on raskem. Eriti kui on tehtud veel keretuuningut, aga ilmselt pärsib müüki ka mootorituuning. Kui sellise auto ostnud inimene peab seda autot remontima hakkama, siis tihti mingid jupid ei vasta VIN järgi välja otsitule, sest eelmine omanik on ju asjad enda äranägemise järgi asendanud mingite muude juppidega.
-
- Klubiline
- Postitusi: 2223
- Liitunud: 29 Juun 2003, 14:26
- Auto: Toledo VR5
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 58 korda
- Tänatud: 117 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Igale ühele oma - me oleme siiski siin autofoorumis kus paljudele on auto rohkem kui lihtsalt vahend liikumiseks. Mina isiklikult ei arva, et selle auto mootori chippimine vähendaks ostjate hulka. Tihtipeale ei osta ka siinsed inimesed autosid selleks, et neid kohe maha müüma hakata.kaupo51 kirjutas: ↑20 Veebr 2024, 18:29 Mulle meeldib kui auto on originaalkonditsioonis, olgu ta siis suure või väikese mootoriga. Minu silmis on tuunimisega alati see oht, et kui sa mingi aja pärast hakkad oma tuunitud autot müüma, siis ostjat leida on raskem. Eriti kui on tehtud veel keretuuningut, aga ilmselt pärsib müüki ka mootorituuning. Kui sellise auto ostnud inimene peab seda autot remontima hakkama, siis tihti mingid jupid ei vasta VIN järgi välja otsitule, sest eelmine omanik on ju asjad enda äranägemise järgi asendanud mingite muude juppidega.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Mul oli esmaspäevaks telefoni teel kokku lepitud Discovery 2.7 mootorivahetus, see eeldab kere raamilt eemaldamist. Auto toodi kohale ja sellel KAHN tuuning, mingid spoilerid on liimitud ühe otsaga stange külge ja teise otsaga kere külge, stangesid eemaldada ei saa, ilma stangede eemaldamiseta ei saa ka kere eemaldada..
KAHN kõva tegija, mingi saade oli tal kunagi lausa, aga paras jama on kokku keeratud selle tuuninguga.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
Üks asi on keretuuningu tehniline pool, nagu teet82 kirjeldas. Tahad midagi remontida, aga...loe eelmist postitust. Teine asi on inimeste maitsemeel ning see võib olla vägagi erinev. Sinu tehtud "maitsekas tuuning" võib uuele võimalikule autoostjale tunduda kole ja see kahandab potentsiaalsete autoostjate ringi.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Juhtmooduli seadistamine dynos
No kuhu sa seda 20+a vana masinat niiväga ikka enam edasi müüd, viimane ring ju, sellestki üle poole läbitud. Ostab heal juhul mõni tõsine margi/mudeli entusiast, neil vast isegi hea meel, kui mootorit kaasa aidatud.
Porno tuning on iseasi, seda viimast kohtab õnneks järjest vähem, ainult üksikutel, pm teatud rahvusgrupi esindajate juures.
Porno tuning on iseasi, seda viimast kohtab õnneks järjest vähem, ainult üksikutel, pm teatud rahvusgrupi esindajate juures.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....