Tere,
Mis eesmärk sellel klapil on õhutorul enne õhufiltrit? Niipalju sain tõlkega aru, et külma mootoriga peaks olema avatud siis võtab sooja õhku mootori juurest. Sooja ilmaga peaks klapp kinni olema siis võtab väljast külma õhku. Mingi termoklapp reguleerib seda. Võtsin huvipärast enda omal ka selle lahti, seal klapp koguaeg avatud. Videos paneb mingeid seibe sinna, et suletud oleks.
https://www.youtube.com/watch?v=jpLRxSA ... LL&index=1
Golf 4 1,4 16v 55kw 1998.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Golf 4 1,4 16v 55kw 1998.
Külma ilmaga soe õhk aitab küttesegul paremini aurustuda, töötab paremini ja võtab vähem kütust. Eriti kehtib see karburaatori ja monopritse puhul. Sooja ilmaga aga vastupidi, ei ole vaja segu soojendada vaid vastupidi mida külmem õhk seda parem.sander29 kirjutas: ↑23 Veebr 2024, 20:10 Tere,
Mis eesmärk sellel klapil on õhutorul enne õhufiltrit? Niipalju sain tõlkega aru, et külma mootoriga peaks olema avatud siis võtab sooja õhku mootori juurest. Sooja ilmaga peaks klapp kinni olema siis võtab väljast külma õhku. Mingi termoklapp reguleerib seda. Võtsin huvipärast enda omal ka selle lahti, seal klapp koguaeg avatud. /--/
-
- Moderaator
- Postitusi: 7940
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Golf 4 1,4 16v 55kw 1998.
Külm õhk mis suure kiirusega sisselaskesse uhab kipub sinna halvemal juhul jääpurikaid tekitama. Antud motot ei tea aga monopritsel on pritse all suisa küttekeha selle vältimiseks. Küsitud klappi peaks juhtima mootori vaakum, seda juhib miskine elektriline solenoid, ilmselt kui külmaga asi ikka sooja peal siis see solenoid ei funka.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..