Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 7 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Tere. Leidsin sellise huvitava tuuning vidinate tootja nagu TUNING-TEC, neil on näiteks angel-eye esituled Vento jaoks, minu Golfil on ees Vento tuled.
Plaanin tellida need mustad tuled endale, aga postituse teema on laiem, sooviks kuulda teiste arvamust. Võtame näiteks LED-numbrituled. Sellel firmal on margipõhised led-numbrituled ja mis kõige tähtsam, neil on ka sertifikaat, E-marked E4- approved, E4 on Holland, serdi olemasolu tähendab, et need led-numbrituled on Hollandis lubatud tänavaliiklusesse ning kuna Holland on EL, siis need nubrituled on lubatud ka meil.
Sama seis ka esituledega, kui on E-sert olemas (number tähistab riiki, E tähendab et sõidukite varuosa sertimise protsess), siis on ka meil kõik need vidinad lubatud.
On kellegil kogemusi? Mis arvate asjast? Patakas pabereid kaasa, serdid, EL-dirrektiiv, mis reguleerib ühtekuuluvust ja üheseid nõudeid TÜV-ile ja tänavale? Huvitav, kaua läheb, enne kui kinni peetakse ja hakatakse vormistama erakorralist ülevaatust?
LINK LED_NUMBRITULELE
Plaanin tellida need mustad tuled endale, aga postituse teema on laiem, sooviks kuulda teiste arvamust. Võtame näiteks LED-numbrituled. Sellel firmal on margipõhised led-numbrituled ja mis kõige tähtsam, neil on ka sertifikaat, E-marked E4- approved, E4 on Holland, serdi olemasolu tähendab, et need led-numbrituled on Hollandis lubatud tänavaliiklusesse ning kuna Holland on EL, siis need nubrituled on lubatud ka meil.
Sama seis ka esituledega, kui on E-sert olemas (number tähistab riiki, E tähendab et sõidukite varuosa sertimise protsess), siis on ka meil kõik need vidinad lubatud.
On kellegil kogemusi? Mis arvate asjast? Patakas pabereid kaasa, serdid, EL-dirrektiiv, mis reguleerib ühtekuuluvust ja üheseid nõudeid TÜV-ile ja tänavale? Huvitav, kaua läheb, enne kui kinni peetakse ja hakatakse vormistama erakorralist ülevaatust?
LINK LED_NUMBRITULELE
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Ma arvan, kiiremini pettud sa nende "tuning" tulede valgus viljakuses, ennem kui sind keegi peedistama hakkab.
Numbri tuled võivad ju "margi" põhised olla, aga margil on ka veel erinevad mudelid. Tegelt pole veel sellist mitte OEM nr tuld näinud mis vilkuma ei hakkaks ja G3-l sellist ju olla ei saa.
Numbri tuled võivad ju "margi" põhised olla, aga margil on ka veel erinevad mudelid. Tegelt pole veel sellist mitte OEM nr tuld näinud mis vilkuma ei hakkaks ja G3-l sellist ju olla ei saa.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 1316
- Liitunud: 14 Mär 2003, 11:15
- Telefon: 5260210
- Auto: Golf mkII Rallye G60 // BMW M340d G20
- Asukoht: Saku
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 32 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Tere,
Mul kunagi olid sellised tuled ja näitasid paremini kui originaalid aga need vist olid mul Hella omad ka. Aga üldiselt need nn tuuning jms tuled ikka suht prügi.
Asko


Mul kunagi olid sellised tuled ja näitasid paremini kui originaalid aga need vist olid mul Hella omad ka. Aga üldiselt need nn tuuning jms tuled ikka suht prügi.
Asko
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Juhtumisi tegin sama liigutuse ja need tuning-teci mustad võtsin. Põhjus oli just sama, et enda omad lihtsalt ei näidanud enam ja regullitavus ka pekkis. Loodetavasti siis on neist ikka tulemus parem.
Kvaliteet paistab viisakas ja laual testides oli ka luubi valgusvihk OK, et eks siis päriselt õues näha on,kui auto välja tuleb.
Kvaliteet paistab viisakas ja laual testides oli ka luubi valgusvihk OK, et eks siis päriselt õues näha on,kui auto välja tuleb.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Asko G3 TD on ju sama mis minu G3 T D ii. Hea vaadata. G3 elab. Ja kes ütleb,et g3. on aegade aeg. Asko pilt ju näitab mis on G3.oma hiilguses. Müts maha.
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 7 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Ma ei oska seisukohta võtta, sest olen näinud ainult ühte vilkuvat numbrituld, aga see oli paigaldatud ilma takistita, lihtsalt otse vooluvõrku. Mul on Vivaro buss, pealaest jalatallani led-ribasi täis, salongi valgustus, kaubaruumis on kaks riba tõmmatud, pikki armatuuri on riba pandud, mitte ükski ei vilgu, aga need olid ka eelmise omaniku pandud, ma ei ole uurinud, mida ta seal teinud on. Buss on minu käes juba neli aastat vist, pole kordagi ükski led vilkunud või omaalgatuslikult põlema hakanud.
Ma ei ole autoelektrik, aga. LED ei ole pirn, ta ei ole valgusallikas selles klassikalises mõistes, see on diood, mis juhtumisi emiteerib valgust. Ja juhtumisi on nii, et talle pole ette kirjutatud, kui tugevat või kui palju ta elektrit vajab ning siin tuleb mängu veel üks väga huvitav asjaolu, sõiduautol ei ole massi lülitit, kere on pidevalt elektri allikaga ühendatud. LED on diood, kui täpsem olla pooljuht diood, tal on + ja -, ühtepidi laseb voolu läbi, teistpidi ei lase. Aga kuna ta on pooljuht, siis mingi väike kogus elektroone võib liikuda ka selles suunas, kuhu ta nagu ei tohiks eklektroone lasta, marginaalne kogus, arvestades 12V skeemi, samas aga piisav, et koguda ennast ja emiteerida valgust. Probleem on selles, et talle ei ole ette kirjutatud, kui palju ta elektrit vajab, et hakata emiteerima valgust. Pikk jutt lühidalt, fantoom vool keres, halb või ebapiisav isolatsioon, praod isolatsioonis jne võivad panna leedi põlema või käituma kummaliselt.
Lahendatakse takistitega, üldjuhul massi ja leedi vahele, kuigi võib jagada kaheks ja panna mõlemale otsa, nii plussile kui ka miinusele. Näiteks suunatule relee on seadistatud töötama teatud tarbimise pealt, a'la 3x8W pirnid, üks pirn põleb läbi, relee hakkab vilkuma teisiti, sest tarbimine on ainult 16W, mitte 24W. LED pirn suunatules tarbib hea kui 1W, appi tulevad takistid, Volt korrutatud Ampriga võrdub Watt, millele lisandub oohmi seadus. Aga see arvutamine on tüütu, poes müüakse juba valmis lahendusi, resistor-takisti LED-pirni jaoks, 5W, 12W jne.
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 7 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Kuidas seal selle sertimisega on, mingi paber tuleb kaasa või lihtsalt on tuledel E tähis peal ja sellest piisab?Mattias kirjutas: ↑03 Apr 2024, 07:23 Juhtumisi tegin sama liigutuse ja need tuning-teci mustad võtsin. Põhjus oli just sama, et enda omad lihtsalt ei näidanud enam ja regullitavus ka pekkis. Loodetavasti siis on neist ikka tulemus parem.
Kvaliteet paistab viisakas ja laual testides oli ka luubi valgusvihk OK, et eks siis päriselt õues näha on,kui auto välja tuleb.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Oh ära riku vana ilusat asja. Ma paneks auga sellistele vanakestele kõik halogeenid külge ja okei kui golfil on vento või ventol golfi jupid, aga mingid ledid ja eindzel aid jäta sinna poodi. Ilus auto, aga see cräpp ei sobi sinna.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 7 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Asi on põhimõttes, väsinud sellest Maanteeameti jamast, et mitte midagi ei tohi. Tahad teha HotRodi, ei tohi, tahad teha pühapäeva auto, ei tohi. Sa võid osta kõik ühe mudeli kere jupid, ise kokku keevitada ja isetehtud autona arvele panna, aga võtta valmis kere ja eemaldada sellelt mingid osad, et isetehtud autona arvele panna, ei tohi. Tahtsin teha kolmanda seeria BMW E30 ilma usteta, ilma kapotita, ilma armatuurita ja ilma sisustuseta, lihtsam öelda mis külge jääks, esiklaas, esiistmed, rool ja tiivad, tuled tõsta kere sisse, ei tohi, sest auto ilma usteta ei tohi olla. Ja kui küsisin, et kuidas ei tohi, kui ranna baggy on lubatud ja uksi seal ei ole, siis vastata enam ei osatud, mingi pomin oli, et BMW ei tohi rannas sõita. Mis ei olnudki plaan.
Miks ma ei tohi suvel Pärnus liikuda mingi erilise liikuriga, mis kuurort linna ilusal suvepäeval sobiks ideaalselt? Miks lätlane, soomlane ja isegi sakslane tohib sõita Pärnusse sellise autoga, aga mina ei tohi? EL-is on ühised reeglid, kui tohib Lätis, siis peab olema lubatud ka meil. Paaritu arv lisatulesid, ei taha isegi meenutada kogu seda p*ska, mis maanteeametist tuli,
Minu G3 saab endale paar komplekti välimust, et vastavalt tujule muuta...
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Sel autol pole 2017. aastast ülevaatust. Lisaks veel kohtutäituri poolt käsutuspiirang peal.
Ehk võid kindel olla, et see G3 enam ei ela vaid on juba päris surnud.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Ja hiina tuuning tuled on siis see millega MNt’le “ära panna”?DLorents kirjutas: ↑03 Apr 2024, 22:19Asi on põhimõttes, väsinud sellest Maanteeameti jamast, et mitte midagi ei tohi. Tahad teha HotRodi, ei tohi, tahad teha pühapäeva auto, ei tohi. Sa võid osta kõik ühe mudeli kere jupid, ise kokku keevitada ja isetehtud autona arvele panna, aga võtta valmis kere ja eemaldada sellelt mingid osad, et isetehtud autona arvele panna, ei tohi. Tahtsin teha kolmanda seeria BMW E30 ilma usteta, ilma kapotita, ilma armatuurita ja ilma sisustuseta, lihtsam öelda mis külge jääks, esiklaas, esiistmed, rool ja tiivad, tuled tõsta kere sisse, ei tohi, sest auto ilma usteta ei tohi olla. Ja kui küsisin, et kuidas ei tohi, kui ranna baggy on lubatud ja uksi seal ei ole, siis vastata enam ei osatud, mingi pomin oli, et BMW ei tohi rannas sõita. Mis ei olnudki plaan.
Miks ma ei tohi suvel Pärnus liikuda mingi erilise liikuriga, mis kuurort linna ilusal suvepäeval sobiks ideaalselt? Miks lätlane, soomlane ja isegi sakslane tohib sõita Pärnusse sellise autoga, aga mina ei tohi? EL-is on ühised reeglid, kui tohib Lätis, siis peab olema lubatud ka meil. Paaritu arv lisatulesid, ei taha isegi meenutada kogu seda p*ska, mis maanteeametist tuli,
Minu G3 saab endale paar komplekti välimust, et vastavalt tujule muuta...
Mul garaazikaaane on saanud absull kõik modifikatsioonid registrisse. Muidugi pole ta asju eemaldanu, vaid lisanud ikka. Ilma usteta bmw on ju katki? Ei? Samas toru ustega jeep ei ole. Igal juhul you do you, aga jah e4 tähisega tuuningtuledest on maanteameti härral savi.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 7 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Hiina tuuningu tuled, sul jäi tõsine osa jutust arusaamatuks. E4 tuli on Hollandi maanteeameti poolt heaks kiidetud, on tehtud kõik katsetused jne. Tulel on E märgis peal. Hiinast pole juttugi olnud, aga enamus OEM asjadest Euroopa autodel on toodetud Hiinas, seega kräpp on nüüd kumb, minu 93 aasta liikur, või sinu kaasaegne liikur? Siis kui minu liikurit toodeti, Hiina ei olnud veel maailma vabriku rollis.SanderSPS kirjutas: ↑04 Apr 2024, 06:57
Ja hiina tuuning tuled on siis see millega MNt’le “ära panna”?
Mul garaazikaaane on saanud absull kõik modifikatsioonid registrisse. Muidugi pole ta asju eemaldanu, vaid lisanud ikka. Ilma usteta bmw on ju katki? Ei? Samas toru ustega jeep ei ole. Igal juhul you do you, aga jah e4 tähisega tuuningtuledest on maanteameti härral savi.
Mis puudutab ilma usteta BMW-d, sa küll üritad, aga sul ei tule see välja, toru ustega jeebi mõtlesid sa ise välja, sellest polnud juttu, jutt oli ranna baggy'st, mis juhtumisi on ilma usteta jeep. Suudad vahet teha, toru ustega jeep ja üldse ilma usteta jeep?
Inglise keelt ikka mõistab, või peab tõlkima?
"A dune buggy — also known as a beach buggy — is a recreational off-road vehicle with large wheels, and wide tires, designed for use on sand dunes, beaches, off-road or desert recreation. The design is usually a topless vehicle with a rear-mounted engine. A dune buggy can be created by modifying an existing vehicle or custom-building a new vehicle."
topless vehicle
can be created by modifying an existing vehicle
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Mõnelgi pool Euroopas on midagi lubatud mis meil on keelatud...
Mis siis nüüd teha? Rõhuda sellele, et kuskil tohib ja siis järelikult tohib siin ka?
Milleks selline jonnimine?
Mis siis nüüd teha? Rõhuda sellele, et kuskil tohib ja siis järelikult tohib siin ka?
Milleks selline jonnimine?
- Mattias
- EVWK juhatus
- Postitusi: 697
- Liitunud: 17 Okt 2007, 08:49
- Auto: G3 1.8T,Passat B5.5 1.9TDI
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 51 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Jah, E tähised jm on ilusti klaasil olemas.DLorents kirjutas: ↑03 Apr 2024, 19:25Kuidas seal selle sertimisega on, mingi paber tuleb kaasa või lihtsalt on tuledel E tähis peal ja sellest piisab?Mattias kirjutas: ↑03 Apr 2024, 07:23 Juhtumisi tegin sama liigutuse ja need tuning-teci mustad võtsin. Põhjus oli just sama, et enda omad lihtsalt ei näidanud enam ja regullitavus ka pekkis. Loodetavasti siis on neist ikka tulemus parem.
Kvaliteet paistab viisakas ja laual testides oli ka luubi valgusvihk OK, et eks siis päriselt õues näha on,kui auto välja tuleb.
Üldiselt teemasse: Eks see mida keegi oma autole külge paneb on maitse asi. Mullegi jääb vahest arusaamatuks,miks keegi on oma autot nii teind nagu on, aga tema raha, tema valikud. Loomulikult - on häid lollikindlaid valikuid ja ajatut disaini, aga lõpuks ikkagi - maitse asi.
G3 1.8T teema | Disain ja muud tegemised: UnitedDesign&Code | Ühel õigel autohuvilisel on pool autot koguaeg toas.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Hahahaa mida sa märatsed? Ongi välja mõeldud ja ei olegi sina öelnud seda mida mina. Seda nimetatakse äärmuselikuks näiteks kulla mees. Ehita oma G3me edasi ja rahune maha.DLorents kirjutas: ↑04 Apr 2024, 18:31Hiina tuuningu tuled, sul jäi tõsine osa jutust arusaamatuks. E4 tuli on Hollandi maanteeameti poolt heaks kiidetud, on tehtud kõik katsetused jne. Tulel on E märgis peal. Hiinast pole juttugi olnud, aga enamus OEM asjadest Euroopa autodel on toodetud Hiinas, seega kräpp on nüüd kumb, minu 93 aasta liikur, või sinu kaasaegne liikur? Siis kui minu liikurit toodeti, Hiina ei olnud veel maailma vabriku rollis.SanderSPS kirjutas: ↑04 Apr 2024, 06:57
Ja hiina tuuning tuled on siis see millega MNt’le “ära panna”?
Mul garaazikaaane on saanud absull kõik modifikatsioonid registrisse. Muidugi pole ta asju eemaldanu, vaid lisanud ikka. Ilma usteta bmw on ju katki? Ei? Samas toru ustega jeep ei ole. Igal juhul you do you, aga jah e4 tähisega tuuningtuledest on maanteameti härral savi.
Mis puudutab ilma usteta BMW-d, sa küll üritad, aga sul ei tule see välja, toru ustega jeebi mõtlesid sa ise välja, sellest polnud juttu, jutt oli ranna baggy'st, mis juhtumisi on ilma usteta jeep. Suudad vahet teha, toru ustega jeep ja üldse ilma usteta jeep?
Inglise keelt ikka mõistab, või peab tõlkima?
"A dune buggy — also known as a beach buggy — is a recreational off-road vehicle with large wheels, and wide tires, designed for use on sand dunes, beaches, off-road or desert recreation. The design is usually a topless vehicle with a rear-mounted engine. A dune buggy can be created by modifying an existing vehicle or custom-building a new vehicle."
topless vehicle
can be created by modifying an existing vehicle


Viimati muutis SanderSPS, 04 Apr 2024, 20:46, muudetud 2 korda kokku.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
OT aga huvitav mis kategooria liikurid reg.tunnistuse järgi need usteta jeep ja rannabagi on?
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- DLorents
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 09 Mär 2024, 20:46
- Auto: Golf 3 Variant 1.9 TDI
- Asukoht: Ida-Viru
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 7 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Need on üksikkorras valmistatud sõiduk.
Üksikkorras valmistatud sõidukid
Sõiduk
Üksikkorras on lubatud valmistada M1, N1, O1, O2 ja L kategooria sõidukeid.
Üksikkorras valmistatud sõiduk peab vastama kehtivatele tehnonõuetele. Sõiduki välimus peab erinema tehases valmistatud sõiduki välimusest.
M1 ja N1 kategooria sõidukil peab olema omavalmistatud kere või raam. Pidurisüsteem ja rool peavad olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud autolt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
esiklaas;
turvavööd;
rehvid;
valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed;
tahavaatepeegel.
L kategooria sõiduki pidurisüsteem peab olema tehases seeriaviisiliselt valmistatud sõidukilt. Vähemalt järgmised osad ja seadmed peavad olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
rehvid;
valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
Üksikkorras valmistatud O1 ja O2 kategooria sõidukil peavad vähemalt järgmised osad ja seadmed olema EÜ- või E-tüübikinnitatud:
haakeseade;
rehvid;
valgustus- ja valgussignalisatsiooniseadmed.
Üksikkorras sõiduki valmistaja peab üksikkorras sõiduki registreerimiseks esitama Transpordiametile avalduse.
Vabas vormis valduse võib esitada digitaalselt allkirjastatuna e-posti teel aadressil info@transpordiamet.ee või täites vastava blanketi liiklusregistri büroos.
Sõiduk tuleb kehtivatele tehnonõuetele vastavuse kontrollimiseks esitada Transpordiametile või tema poolt määratud tehnilisele teenistusele. Katsetuste läbimise korral omistab Transpordiamet sõidukile üksiksõiduki kinnituse, mis on aluseks sõiduki registreerimiseks.
UPD. Kui me räägime isetehtud autodest, siis üksikkorras valmistatud. JEEP toodab ka seeriatootmisega mudelit, millel pole uksi üldse.
Viimati muutis DLorents, 05 Apr 2024, 18:44, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Selle usteta rullnoka registrisse saamise ainuke nõue on omavalmistatud kere või raam loen eelnevast välja? Kui kere ise english wheeli all teha ei viitsi siis kruvid omavalmistatud mootori poolraami külge ja peaks koššer olema? 

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 01 Juun 2015, 07:13
- Auto: VW G2
- Asukoht:
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 5 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Tegelikult on see OEM numbritulede järelturu tulede teema emotsioonipõhine. Kui on asjal E märk peal siis on asi legaalne. Mul olid kunagi Hella luupudutuled ja tuttav politseinik ronis vabal päeval vaatama kas on tähistus peal ,ütles et ei taha tee peal häbisse jääda kui kuskil porilombis hakkab roomama .Esituledest saab aimu alles siis kui nad on ette pandud .On kaks võimalust ,kas näitavad või ei näita.
Mul oli Skoda millel oli tehasest hõõglambiga numbrituled ,kuu aega hiljem valmistatul olid ledid .Panin OEM tuled külge aga tehasearvuti ei lasknud valgusallikat vahetada aga vcds oli abiks .Nendega oli veel teema ,et tehas pakkus garantiiremondi korral tavaliste vahetust ledide asemele ja kui tehase arvuti ei suutnud ledi tuvastada siis läksid lambid tagasi. Nüüd siis küsimus kas tuled olid mudelipõhised?
See mis tuled keegi ette paneb on maitse asi nagunii pole see auto ju originaal välimusega,G3 pole küll mingi rariteet kui temaga lõbus pole ja endale sobivalt välja ei näe milleks teda siis pidada.
Mul oli Skoda millel oli tehasest hõõglambiga numbrituled ,kuu aega hiljem valmistatul olid ledid .Panin OEM tuled külge aga tehasearvuti ei lasknud valgusallikat vahetada aga vcds oli abiks .Nendega oli veel teema ,et tehas pakkus garantiiremondi korral tavaliste vahetust ledide asemele ja kui tehase arvuti ei suutnud ledi tuvastada siis läksid lambid tagasi. Nüüd siis küsimus kas tuled olid mudelipõhised?
See mis tuled keegi ette paneb on maitse asi nagunii pole see auto ju originaal välimusega,G3 pole küll mingi rariteet kui temaga lõbus pole ja endale sobivalt välja ei näe milleks teda siis pidada.
Viimati muutis Ussike, 06 Apr 2024, 19:10, muudetud 2 korda kokku.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Kaasaegsed tuled vanematele autodele.
Ajad on edasi liikunud, täna tehakse väga kvaliteetseid "hiinakaid" juba. Kunagi ammu sai ka golf 3le angle eye tuled ostetud, mis olid luupidega ja no need vapsee ei näidanud midagi. Hetkel T6 halogeeni asemel uued tuled ja näitavad 2.5x kindlasti paremini kui originaalid (muidugi pole testinud uuest peast tehase tulesid võrdluseks)