Touareg(2004) 3.2 VR6 Mass Air Flow sensori probleem
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Touareg(2004) 3.2 VR6 Mass Air Flow sensori probleem
Veakoodiks:
Mass Air Flow Sensor (G70) P0103-001 - Signal too High
Kas süüde sissekeeratud(mootor ei tööta) peabki see RT(vasakult esimene) andma välja +5V?
Mass Air Flow Sensor (G70) P0103-001 - Signal too High
Kas süüde sissekeeratud(mootor ei tööta) peabki see RT(vasakult esimene) andma välja +5V?
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Touareg(2004) 3.2 VR6 Mass Air Flow sensori probleem
Aga kui autol mootor käima panna ja vaadata tühikäigul aktuaalväärtust, siis palju näitab?
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Touareg(2004) 3.2 VR6 Mass Air Flow sensori probleem
Kindel on see,et probleemi algataja võiks siiski rohkemat probleemi kirjeldada. Milles viga seisnes peale selle,et 5 V. on relee väljundis .
Touareg(2004) 3.2 VR6 Mass Air Flow sensori probleem
Tundub nii küll jep, tõenäoliselt tuleb ajust +5V peale ja andur töötab selle pealt ja/või nö võrdleb sellega. Kui viga tuleb juba ainult süüte sissepanekuga siis teoreetiliselt võib hoopis mass puudu olla. Igal juhul tuleb seda ka kontrollida.
Touareg(2004) 3.2 VR6 Mass Air Flow sensori probleem
Probleem seisneb mootori töö tõrkumises. Jõud kadunud, mootor “katkub/jõnksutab”, tühikäigul kipub välja surema(eriti just külma mootoriga) . Viskab põlema ka mootoritule indikaatori ja EPC indikaatori. Mass on pistikus olemas.
Viimati muutis KarelR, 05 Apr 2024, 13:46, muudetud 3 korda kokku.