Vahetasin just uute klotside vastu. Kas reaalselt kohe peaks see klotsianduri tuli ära minema? Mingi nipp peab olema? Eelmistel kordadel teatud distantsi peal kustus tuli, praegu mitte. Samas see autopoolse otsiku teatud osa kah natuke kummist osa rebenenud, aga juhtmed nagu tunduvad terved. Piduriklotsidest ikka siis ju jutt, tänud ette vastamast!
Viimati muutis ökovend, 12 Apr 2024, 17:01, muudetud 1 kord kokku.
ökovend kirjutas: ↑12 Apr 2024, 16:37
Vahetasin just uute klotside vastu. Kas reaalselt kohe peaks see klotsianduri tuli ära minema? Mingi nipp peab olema? Eelmistel kordadel teatud distantsi peal kustus tuli, praegu mitte. Samas see autopoolse otsiku teatud osa kah natuke kummist osa rebenenud, aga juhtmed nagu tunduvad terved. Piduriklotsidest ikka siis ju jutt, tänud ette vastamast!
Tuli peaks kohe kustuma ikka, süsteem on ju lihtne, klots kulub ja “lõikab” ühe osa ära ja tuluke süttib.
Enda B6 puhul oli probleem auto poolses pistikus, niisama vaadates oli kõik ok aga pistiku “saba” juures oli juhe murdunud
A
"When I die, bury me face down so the world can kiss my ass."
Kulumisanduri tuli. Mina pakun,et esmaselt veendu kus viga on. Endalegi hea teada,et vea koht leitud. Ega see juhtme vahetis ju nii näputöö ei ole. Sukeldud ka ju armatuuri alla keha kägaras ,et leida juhtme teise otsa pistikut. Enamasti on viga ratta koopas oleval pistik jajuhtme ühendus. Nüüd küsin,et mida tähendab termin ....autopoolne....pistik. Kas mootori poolne?,esiotsa poolne. Auto on ju tervik. Kuna teema on 10 päeva vana,võib ka olla,et probleemile saadi lahendus. Aga tagasi sidet polnud.Las olla.
Jah vabandust, sain korda. Jah ma ei osanud seda pistikuosa paremini kah nimetada, mis sai ära vahetatud. Juhipoolne ja mootoripoolne võiks ka neid otsikuid nimetada, mis omavahel siis ühendatakse. Igatahes isegi telefoni teel ei saanud hästi seletatud, sest pakuti hoopis mingit kallimat asja. Ühesõnaga tinutasin uue pistiku sinna ja töötab.