Teretulemast foorumisse!
Teadmata mis sõidustiili postitaja harrastab siis odavama otsa kettad ongi paras loterii - proovi ka kallimaid/premium tooteid kui seni pole teinud.
Piduriketaste valmistamistehnoloogia eeldab, et peale valu jäetakse kettad mingiks ajaks lattu seisma et sisepinged välja saada ning alles siis töödeldakse töö- ja istupinnad. Tundmatu tootja tundmatult kollaselt maalt pärit odavama otsa kettad sellist lähenemist ei harrasta - valmisvalatud ketas läheb kohe pinki ning klient ise tegelegu hiljem võimalike probleemidega.
Lisaks võib ketastele halvasti mõjuda ka ketta istupinna (rattarummu) viskamine, kõver suppordi raam, liugurist kinni jäänud support - see kõik võib ketast kuumutada ning rooli värisema panna.
Ühel vag grupi autol oli samasugune anomaalia mis algas siis, kui sel vahetati esiratta laagreid. Vahetati lohakalt - käänmiku toetati pressi all valesti nii et suppordi kinnitused deformeerusid ning pidurdades tekkis rooli vibra.
Auto margi võiks ka ära märkida informatiivsema teema saamiseks.

Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..