Tere!
Mul tekkis soov testida 1997a Passat B5 1.9l 81kW pihustite avanemisrõhkusi(tossab veidi liiga palju). Pihustitel on koodiks 028130201G ja peale on kirjutatud "190bar". Interneti andmetel peaksid need pihustid olema kaheastmelised- eelpritse ja põhipritsega. Eelpritse peaks toimuma 190bar juures ja põhipritse 280bar juures.
Ostsin poest 400bar manomeetri, mõned liitmikud ja õigete keermetega poldid ning hankisin ka mõned vanad pihustitorud, millest puurisin-jootsin kokku sellise lahenduse, et saan starterit käiates otse auto pumbast mõõta pihustite eelpritserõhkusi. Võtsin siis mõõtmiseks pihustid oma pesadest välja ja mõõtmisel avanesid nad kõik ~90bar juures. Samas mina olin aru saanud, et need peaks avanema 190 bar juures.
Kuna mul oli hangitud ka üks teine samasugune pihusti mingi 1.9l Seati mootori pealt sama koodiga ja 190bar kirjaga, siis testisin kontrolliks ka seda pihustit ning see avanes u 140-150bar juures.
Kuna ma eelneva tegevusega mingit selgust enda jaoks ei saanud, siis võtsin ühe B4 passati pealt kontrolliks veel ühe samasuguse koodi ja 190bar kirjaga pihusti ning mõõtmisel selgus, et see pihusti avaneb samuti eelpritseks ~90bar juures.
Seejärel õnnestus saada ühe Golfi pealt plokikaande kinni oksüdeerunud pihustid koos kaanega ja nende mõõtmisel selgus, et ka need avanevad ~90bar ringis.
Kas keegi saaks sel teemal mulle infot jagada, et mis peaks olema õige ja et kas ma teen midagi valesti?
Passat B4-B5 190/280bar pihustite kontrollimine
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Passat B4-B5 190/280bar pihustite kontrollimine
Need on Boschi kahe vedruga pihustid, mida kontrollitakse stendis. Selliseid stende võiks olla Eestis päris mitmetel firmadel. Tallinna pool Karla Auto, Testrem Diisel, Kesk-Eestis Oisu Diisel.