
Auto minu käes olnud eelmise aasta märtsi lõpust, kui sai otsima hakatud nö suveautot.
Jäi silma üks punane, alles Saksast Eestisse tulnud Golf ja mõtlesin esialgu vaatama minna mida ta endast kujutab.
Varustust tehase poolt väga kaasa antud talle ei ole - 4x vänta ise pakett, vaheta ise käike jne. Ainus lisa mis väärib märkimist on esi istmesoendused (töökorras)

Müüja väitel katus 2019.a saksas vahetatud, selle tõendamiseks oli ka arve kaasas - katuse riie tundub visuaalselt juba värske.
25.03 sai teekond Tallinnasse ette võetud ja vaatamine lõppes sellega et pärast väikest "hinna painutamist" tuli auto koos minuga koju.

Esialgu tundus et pole vaja suurt midagi teha - üks tosooli kolmik lekkis tihendi vahelt ja mootor kohati natuke lonkas (pritsepea padi).
Koju sõitis ilma probleemideta (noh korra pidi jahutusvedelikku juurde panema)



Esimesed sõidud tehtud, tundus et kõik toimib nii nagu soovin, sai hakata tegelema nö pisemate asjadega - antenni jala ümber tihend oli täiesti puru, helkurid ees stange sees purud (sai pandud tume komplekt koos udutuledega) ja nipet näpet veel. Sai otsima hakatud ka sama värvi kapotti, kuna juba ostes oli aru saada et mingi väiksem "kõks" olnud ja kapott äärtest irvitas. Alguses arvasin et äkki lihtsalt paika timmimatta, aga proovides paika saada sai selgeks et on ikka kõver. 25.06 leidsin värvikoodi poolest klappiva (piltide järgi väga mitte) kapoti ja läksime sellele Tallinnasse järgi. Auto oli aastaid seisnud metsatuka all ja värv kohe üldse ei meenutanud minu auto oma



Juulis sattus minu kätte üks mitte töötav halli taustaga spidoplokk, üks õhtu sai veidi nokitsetud ja tehtud siis minu töötavast ja teisest mitte töötavast üks toimiv halli taustaga kokku.
Ehkki oli juba ebaõnnestumisi reisidel omajagu olnud, aga soov suve nautida suurem, sai ette võetud Hiiumaa reis


Mida rohkem sõitsime, seda imelikumaks muutus sidur - hakkas märgatavalt aina rohkem ülevalt pedaali lõpust võtma. Lootsin et peab ehk hooaja lõpuni vastu kuidagi. Augusti lõpus Pärnus kallakult stardis see juhtus...pööre tõuseb aga spidokas selle kõrval vaevu-vaevu - korras ja see juhtuski


Möödunud laupäev (20.01) leidsin lõpuks tema jaoks aega ja sai hakatud käigukasti maha võtma, ketas ise enesest kõige jubedam pole, aga näha et sidur kuuma saanud mingil ajahetkel - siduri "pulga" mõlemad otsad samuti sinised ja terve siduri koda sellist rämedalt kleepuvat ollust täis (maha väga hästi ei tule sealt). Hetke seisuga siis tellitud terve siduri komplekt koos kõigega ja läheb vahetusse ka käigukasti õli.
Pikk jutt, kehv jutt aga selline on minu hetkene suveauto saaga

