Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Autoks 2015 T5 132kw. Mure selline, et põletusprotsessi (ca 200-300 km tagant) ajal viskab tagant korraliku pahvaka suitsu (sinine-valge). Eriti näeb seda, kui põletamine juhtub algama linnas ja seisan näiteks foori taga. Maanteel ei saa nagu aru, et suitseks ja samuti tava töö režiimil ei ole suitsu. Auto minu jaoks uus ning ei oska väga midagi lisada. Jutu järgi mootor vahetatud, dpf filter vahetatud (vahele pandud tootja AS filter). Mida võiks teha/vaadata. Kas see põletus üldse peaks linnas hakkama toimetama?
-
- Huviline
- Postitusi: 309
- Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 14 korda
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Põletus ei tohiks üldse linnas ja veel enam päris seistes. Sõidukatel ning ma eeldan, et ka tarbekatel on põletuse tingimuseks mootoritemperatuuri min staatus ning sõiduki liikumiskiirus vähemalt 60/65km/h.
Võibolla mõni arukam teab seda detailsemalt.
Aga miks sa üldse arvad, et see on põletustsükli algus? Ehk on tegemist mingi muu veaga ja nt turbo lekib õli?
Võibolla mõni arukam teab seda detailsemalt.
Aga miks sa üldse arvad, et see on põletustsükli algus? Ehk on tegemist mingi muu veaga ja nt turbo lekib õli?
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed
Uued rehvid ja veljed
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Kuna olen alles soetanud selle auto, siis õli võtmise kohapealt ei oska esialgu arvata. 600km jooksul pole pidanud juurde valama. Põhjus, miks arvan, et põletusprotsess algas on spetsiifilises haisus, mida põletamisprotsess tekitab (dpf'i hais). Muul ajal auto ei suitse ega midagi.
Kas arvutiga näeb ka, kui mootoriaju on miskitpidi manipuleeritud?
Kummaline veel see, et dpf differential pressure on tühikäigul alla 10 hPa, kuid ikka loeb tahmaga täitumist. See info/number vist ju peakski protsessi käivitama, kui liiga suureks läheb?
Kas arvutiga näeb ka, kui mootoriaju on miskitpidi manipuleeritud?
Kummaline veel see, et dpf differential pressure on tühikäigul alla 10 hPa, kuid ikka loeb tahmaga täitumist. See info/number vist ju peakski protsessi käivitama, kui liiga suureks läheb?
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Uut infot niipalju, et esinduses pandud peale originaal tarkvara. Üle-eelmine omanik oli dpf'i välja kirjutanud ja vahelt ära võtnud. Eelmine omanik lasi taastada originaal seisu selle vahega, et alla läks nö b-kat DPF. Kas võibki äkki asi selles b-kat varuosas olla? On kellelgi nendega kogemusi?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Arvestades, mis mootor sellel autol on siis soovitan soojalt Dpf, kat, egr delete teha ja välja progeda uuesti. Kuna sellel autol on egr jahuti alumiiniumist siis sealt eraldub tükke, mis jõuavad silindrisse ja varsti võtab auto liiter kaks õli.
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Tänan soovituse eest, kuid esialgu tahaksin auto ettenähtud töökorda saada.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Saan aru, et auto just ostetud ehk eriti sõitnud pole? Tasuks esimese asjana siis äkki õlitaset kontrollida, 1000km maha sõita ja uuesti kontrollida. Võib olla, et silindriseinad juba uuesti pekki läinud ja dpf/kat õli täis.
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Auto alles ostetud jah. Tänaseks ca 700km läbitud ja õlikulu ei ole.
Eile tegi auto läbi aktiivse põletusprotsessi, peale mida "soot" näit langes 9-10 peale. Täna, ca 20km hiljem, on "soot" juba 14-15. Differential pressure tühikäigul 7hPa, 2000rpm juures 20hPa ja 2500rpm juures 50hPa.
Eile tegi auto läbi aktiivse põletusprotsessi, peale mida "soot" näit langes 9-10 peale. Täna, ca 20km hiljem, on "soot" juba 14-15. Differential pressure tühikäigul 7hPa, 2000rpm juures 20hPa ja 2500rpm juures 50hPa.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Ca 300 km tagant teeb jh antud masin põletust kui pole midagi muudetud. Minul viskas suitsu trassil vaid siis kui oli nn. si** kütus sees ehk sain kütust kellegilt. Aga kui läksin tankla diisli peale üle siis enam suitsu ei tulnud. Lisaks mina lasin panna peale tarkvara mis põletas 1000km tagant.
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Tänaseks mindud siis ikkagi seda teed, mida siin üks kodanik mainis. Eeskätt EGR'i tõttu, mille jahuti teatavasti mootorit kipub lõhkuma. Mis puutub tahmafiltri probleemi, siis mainiksin ära kaks asja. Esiteks need b-kat filtrid ei ole kõige paremad (minu autole oli veel eriti säästu variant alla pandud). Filtri sisu uurides oli näha, et filter seest juba kergelt sulanud. Teiseks panin tähele, et tahmafiltri temperatuur enne filtrit oli ca 420 kraadi ja peale filtrit ca 590 kraadi (seda siis põletamise ajal). Minu jaoks tundub selline temperatuuride vahemik ebaloomulik. Ilmselt seetõttu ka need dpf'i ja sinise suitsu probleemid. Olgu veel mainitud, et kõige ülemine temperatuuri andur näitas ca 600 kraadi.
Parimat,
Jürgen
Parimat,
Jürgen
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
DPF regen toimubki kuni 600C.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2875
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Temperaat C.ei tea,kuid kiirusega ca. ja kolmas käik sajaga,ca.25 km. Tuli oli kustunud. Põletas siis ju ennast puhtaks. Omaette teema. Milleks sellist jura vaja? Auto valmistajad on ,,rohelised,, Õige. Aga hiinlaste vastu,kus on ka rootslaste Volvo ,eienam saa. Miljard saastajaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 2304
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Mure DPF'iga ja põletusprotsessiga.
Kolmas käik sajaga 25 km lased oma golf3 kotti ju. Selline sòit ei aita sul seal midagi.t6nis3 kirjutas: ↑25 Juul 2024, 19:50 Temperaat C.ei tea,kuid kiirusega ca. ja kolmas käik sajaga,ca.25 km. Tuli oli kustunud. Põletas siis ju ennast puhtaks. Omaette teema. Milleks sellist jura vaja? Auto valmistajad on ,,rohelised,, Õige. Aga hiinlaste vastu,kus on ka rootslaste Volvo ,eienam saa. Miljard saastajaid.
Enne ja peale filtrit temperatuurid on vàga suurte vahedega, e91-l oli protsessi aeg ca 800 kandis lausa
.