2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Hei,
Autoks on 2001 aasta Volkswagen Passat 2.8 v6 4-motion. Hakkas häirime see, et käivitamisel oli kuulda keti kõrinat ning otsustasin üle vaadata milles asi on. Selgus see, et autol oli ketipinguti kutu. Tallad ise olid täitsa okeid. Hankisin uue ketipinguti, ostsin juurde ka uue keti ning ka kõik tihendid mis oleks otstarbekas ka ära vahetada kuna nukad on maha võetud. Lugesin jooniseid, et nukkadel peab olema peal märgid ning kui uuesti kett peale panna siis peab olema nende kahe märgi vahel 16 ketilüli. Seal oli ka kujutatud mis asendis nukade märgid peaks olema kui kogu krempel on uuesti peale pandud. Aga ma ise pole hetkel endas kindel, et kas ikka on kõik õieti. Räägin eest vaadates paremast poolest.
Siit ka tekkisid mõned küsimused:
1. Mis asendis on kolvid kui rihmamärgid on kõik paigas ( Mis üleval, mis alla või on nad kõik ühel tasandil)?
2. Nuka peal olevate märkide vahel on ilusasti 16 lüli ning kett on ka pingul, joonisel oli näidatud ka asendid kui on peal uus kett või vana kett, üks pool pidi veidi nihkes olema joonise järgi. Endal tundub praegu nii, et kui ühel pool nuka märk on ilusasti üleval siis teine on nihkes aga minu arvates tundub ta liiga palju olevat kuigi märkide vahel on ilusast 16 lüli.
3. Kas kellegil, kes on tegelenud sellega on võimalik tulla üle vaadata kas asjad ikka on õieti?
Ise asun Tallinnas ning auto ise on ka seal.
Tahaks ta juba sõitma saada, nii kurb on vaadata kuidas ta seal nukralt seisab.
Autoks on 2001 aasta Volkswagen Passat 2.8 v6 4-motion. Hakkas häirime see, et käivitamisel oli kuulda keti kõrinat ning otsustasin üle vaadata milles asi on. Selgus see, et autol oli ketipinguti kutu. Tallad ise olid täitsa okeid. Hankisin uue ketipinguti, ostsin juurde ka uue keti ning ka kõik tihendid mis oleks otstarbekas ka ära vahetada kuna nukad on maha võetud. Lugesin jooniseid, et nukkadel peab olema peal märgid ning kui uuesti kett peale panna siis peab olema nende kahe märgi vahel 16 ketilüli. Seal oli ka kujutatud mis asendis nukade märgid peaks olema kui kogu krempel on uuesti peale pandud. Aga ma ise pole hetkel endas kindel, et kas ikka on kõik õieti. Räägin eest vaadates paremast poolest.
Siit ka tekkisid mõned küsimused:
1. Mis asendis on kolvid kui rihmamärgid on kõik paigas ( Mis üleval, mis alla või on nad kõik ühel tasandil)?
2. Nuka peal olevate märkide vahel on ilusasti 16 lüli ning kett on ka pingul, joonisel oli näidatud ka asendid kui on peal uus kett või vana kett, üks pool pidi veidi nihkes olema joonise järgi. Endal tundub praegu nii, et kui ühel pool nuka märk on ilusasti üleval siis teine on nihkes aga minu arvates tundub ta liiga palju olevat kuigi märkide vahel on ilusast 16 lüli.
3. Kas kellegil, kes on tegelenud sellega on võimalik tulla üle vaadata kas asjad ikka on õieti?
Ise asun Tallinnas ning auto ise on ka seal.
Tahaks ta juba sõitma saada, nii kurb on vaadata kuidas ta seal nukralt seisab.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Selle ajastu VAG-i V6 ja V8 mootoritel läheb väntvõll kõigil sama pulgaga lukku (VAG3242), otseseid märke seal polegi. Samuti tuleks ideaalis fikseerida nukkvõllid omavahel vastava rakisega, rihmarataste poltide all olevatest aukudega plaatidest. Kui pole seda rakist ja klapikambrikaaned on maas, siis häda korral saab panna ka ainult nende ketirataste märkide järgi. Ja need märgid ongi seal nihkes selle 16 lüli suhtes, üpris nõme lahedus tehases poolt. Üldiselt parajalt keeruline mootor, eeldab mõningaid spetsiaaltööriistu ju juhendite vaatamist esimest korda tehes.
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Jama ongi selles, et ma pole kindel, et kas on õieti nihkes. Muidu paneks uuesti rihma peale ja paneks auto kokku. Kõik selle taga, et ma pole kindel. aga silindrite ja klapiasetuste kohta sa ei oska midagi öelda kui väntvõll lukus ja nukad ka paigas?
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Kui väntvõll on vastava pulgaga lukus, siis on korras sellega, kolbide asend jne. pole enam oluline. Samal ajal peaks siis sobima see latt nukkvõllide vahele või siis olema need märgid koos klapikambrikaane all, ketiratastel olevad sälgud kohakuti alumiiniumil olevate märkidega. Ketile joonistad markeriga peale, 1. ja 16. rulli värvid ära külje pealt, nende vahele jääb siis 14 puhast rulli. Ketirattal olev sälk peab olema kohakuti värvitud rulliga, rull saab olla aga ainult kahe hamba vahel. Kui vaatad juhendit, siis ühel nukkvõllil on märk kohakuti hambaga ja rull ei saa seal täpselt vastas olla, peab olema kõrval, nihkes. Jooniselt vaatad, et kuhu poole ta kõrvale on.
Kui hammasrihm on maas mõlema nukkvõlli pealt ja rakist pole, siis pead mõlemal plokikaanel märke kontrollima klapikambrikaane all. Kui just ei joonistanud ise märke teisele poole rihmarattale. Kuna kiilu pole rihmaratastel, siis peale rihmaratta tõmmitsaga maha tõmbamist koonuse pealt pole ise tehtud märkidest kasu enam.
Kui hammasrihm on maas mõlema nukkvõlli pealt ja rakist pole, siis pead mõlemal plokikaanel märke kontrollima klapikambrikaane all. Kui just ei joonistanud ise märke teisele poole rihmarattale. Kuna kiilu pole rihmaratastel, siis peale rihmaratta tõmmitsaga maha tõmbamist koonuse pealt pole ise tehtud märkidest kasu enam.
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Nonii, märgid paigas ilusasti nukkadel, 16 keti lüli on kah nii nagu olema peab. Tekkis järgmine probleem. Oleks vaja rakist millega nukad paika panna, et rihm peale visata. Kas keegi saaks seda laenata ?
Teine mure on veel, lugesin foorumitest, et seibid mis on nuka rihmaratta küljes on sees augud ning suuremad augud pidid sissepoole jääma. Aga mul on vastupidi.
Alt panin ma väntvõlli märgid paika ning enne rihma maha võtmist ma tegin pildi kuidas mingi asi oli. Pildil olid mul nuka rihmaratta küljes olevad seibi augud väljapoole. Kõrvalistuja poolel olevat rihma ratast ma ei puutunud kordagi, see on samas asendis mis enne ning ka väntvõll on paigas ilusasti.
Lisan ka pildi:


Teine mure on veel, lugesin foorumitest, et seibid mis on nuka rihmaratta küljes on sees augud ning suuremad augud pidid sissepoole jääma. Aga mul on vastupidi.
Alt panin ma väntvõlli märgid paika ning enne rihma maha võtmist ma tegin pildi kuidas mingi asi oli. Pildil olid mul nuka rihmaratta küljes olevad seibi augud väljapoole. Kõrvalistuja poolel olevat rihma ratast ma ei puutunud kordagi, see on samas asendis mis enne ning ka väntvõll on paigas ilusasti.
Lisan ka pildi:

-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Nukkvõllid pöörlevad teatavasti 2x aeglasemalt väntvõllist, oleks pidanud ühe tiiru veel peale pöörama väntvõllist enne lahti võtmist ja siis oleks ka need seibid õigesti olnud. Kas klapikambrikaane all olid ketirataste märgid paigas lahti võttes? Praegu peaks nad ju 180 kraadi valesti olema nende seibiaukude järgi, märgid alla poole? Kas parempoolse rihmaratta tõmbasid lahti koonuse küljest?
Mul rakised olemas aga asun vist natuke kaugel.
Mul rakised olemas aga asun vist natuke kaugel.
Viimati muutis teet82, 25 Nov 2017, 18:22, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Ju siis jah on nad paigast aga mis teha nüüd selle asjaga ? , kas saab seda ns ka ajutiselt rihma peale panna silma järgi ning järgi keerata kogu kupatust. Aga hetkel seib enamvähem samas kohas mis ennem rihma maha võtmist. Ainult üks rihmaratas käis maha, juhipoolne
Ketirataste märgid siis peaks üleval olema ja alt väntvõll ka samas kohas olema ? 


-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Ausalt öeldes pole ammu näppinud sellist mootorit ja ei mäleta enam täpselt. Aga usun, et kõik märgid peavad samal ajal paigas olema: väntvõlli märk, seibidel suurem auk sisse poole ja ka klapikambrikaane all ketirataste märgid kohakuti. Kui lahti võttes olid märgid ketiratastel alla poole ja nüüd sa keerasid üles, siis saab valesti see asi. Teise poole pealt saad vaadata, et kuidas seal on praegu.
Kui rihm on maas, siis võib väntvõlli näiteks 45 kraadi märgist tagasi pöörata (pärast keerad tagasi loomulikult). Siis ei tohiks olla ükski kolb üleval ja saad vabalt nukkvõlle keerutada, keera seibiaugud õigeks mõlemal pool ja veendu, et ka ketiratastel on märgid koos samal ajal (teine klapikambrikaas ka maha). Lähtuda tuleks sellest nukkvõllist, mis on rihmaratta küljes, teine ju on ebatäpne keti tõttu. Siis põhimõtteliselt võid panna rihma peale väntvõlli ja ketirataste märgi järgi. Kui täpne saab nii, ei oska öelda, käima peaks ikka hakkama. Ja alati tuleks keerutada mootorit enne käivitamist, veendumaks, et kõik on õige ja kolvid-klapid kokku ei käi.
Kui rihm on maas, siis võib väntvõlli näiteks 45 kraadi märgist tagasi pöörata (pärast keerad tagasi loomulikult). Siis ei tohiks olla ükski kolb üleval ja saad vabalt nukkvõlle keerutada, keera seibiaugud õigeks mõlemal pool ja veendu, et ka ketiratastel on märgid koos samal ajal (teine klapikambrikaas ka maha). Lähtuda tuleks sellest nukkvõllist, mis on rihmaratta küljes, teine ju on ebatäpne keti tõttu. Siis põhimõtteliselt võid panna rihma peale väntvõlli ja ketirataste märgi järgi. Kui täpne saab nii, ei oska öelda, käima peaks ikka hakkama. Ja alati tuleks keerutada mootorit enne käivitamist, veendumaks, et kõik on õige ja kolvid-klapid kokku ei käi.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Igaks juhuks peab vist küsima, et kas Sa ikka vaatasid kõiki märke seal klapikambrikaane all?
Sest kui praegu on see seib 180 kraadi valesti, siis Sa ju ei tohiks nähagi neid märke ketirataste peal?
Siin on kõik vajalik olemas: https://www.autozone.com/repairguides/A ... 52801c0dbf
Sest kui praegu on see seib 180 kraadi valesti, siis Sa ju ei tohiks nähagi neid märke ketirataste peal?
Siin on kõik vajalik olemas: https://www.autozone.com/repairguides/A ... 52801c0dbf
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Ma sain keerata nukkasid siis kui olid need nukkakinnitus poldid olid natukene kinni siis nad libisesid üle mõlemalt poolt. Nukad sai peale siis olid nukaketirataste märgid üleval pool (sai ka kinni keeratud ja olid märgid õiges kohas) , keerasin tagasi (Enne seda keerasin uuesti lahti nukakinnitused) nukad endisesse asendisse, kuna rihmaratta juures on seib siis sai selle enamvähem paika panna, teise poole järgi. Peale seda keerasin kinni nukkade kinnitused. Mõlemal pool on nuka märgid nüüd all ja väntvõll on samas asendis nagu enne. Sisuliselt kui saan nukad lukustada, rihma rattad vabalt liikuma ning kui rihma peale panemis ajal nukad paigast ei liigu peaks asja saama keerata õigesse asendisse. Peale seda ma vaataks mõlema klapikambri alt märgid üle ja kui need seal enamvähem paigas on, rihm maha, laseks rihmarattad vabaks uuesti ja läheks rakis peale kui ma selle kuskilt leian. Peale seda rihm uuesti peale .
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Kõige lihtsam on ikka nii nagu eespool kirjutasin, rihm maas keerad väntvõlli natuke märgist tagurpidi tagasi ja siis keerad lihtsalt nukkvõllid õigeks kõik. Peale seda väntvõll tagasi märki ja rihm peale, kas siis leiad rakise või paned nende ketirataste märkide järgi. Sellest oled vist juba teadlik, et ideaalis paned rihma enne pingule ja viimasenna keerad rihmarattad kinni koonuse peale, nö peenhäälestus.
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Kas ma topelt ei pea keerama väntvõlli või tõesti ainult piisab väntvõlli tagasi keeramisest natuke ja keeran nukad koos oma märkidega õigesse kohta ning väntvõll oma märgi juurde tagasi ? 

-
- Klubiline
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Lihtsam oleks keegi teadjam vend ligi võtta ja kompenseerida lõuna pluss õlle kes näitab ja aitab. Siis kindel et midagi pekki ei lähe.
Ei pidanud silmas seda et see kuhugi remondi kohta vedada. Lihtsalt vahel on kasulik ja lihtsam isegi kui ise kõike oskad lasta teistel teha või aidata.
Ei pidanud silmas seda et see kuhugi remondi kohta vedada. Lihtsalt vahel on kasulik ja lihtsam isegi kui ise kõike oskad lasta teistel teha või aidata.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Vahet pole mitu tiiru väntvõlli keerutad ilma rihmata, tulemus on täpselt sama kui märk on koos jälle. See 45 kraadi tagurpidi tagasi keeramine on soovitatav alati kui rihm on maas ja midagi tehakse ülemises otsas. Puhtalt ohutuse pärast, et ükski kolb poleks üleval ja klapid sinna vastu ei läheks. Sa ei saa arvatavasti nukkvõlle õigeks keerata lihtsalt kui väntvõlli märk on koos ja rihm maas, aga võid ju proovida. Iseenesest on tähtis lõpptulemus, et kõik märgid oleks koos samal ajal, vahet pole kuidas selleni jõuad.volkswagenonkaauto kirjutas:Kas ma topelt ei pea keerama väntvõlli või tõesti ainult piisab väntvõlli tagasi keeramisest natuke ja keeran nukad koos oma märkidega õigesse kohta ning väntvõll oma märgi juurde tagasi ?
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
Re: 2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Küsisin abi, kas keegi saaks tulla aga pole keegi otseselt kõrvale tulnud
Mõned on kaugel liiga, osadel pole aega jne. Ei jäãgi muud üle kui ise paika pusida aga see aeganõudvam, mõneti on ka kui ise teha sest nii õpib kõige paremini
Aga praegu on seis keeruline selle autoga aga ma teen homme joonise, siis saab paremini aru igaüks mis tal on


Aga praegu on seis keeruline selle autoga aga ma teen homme joonise, siis saab paremini aru igaüks mis tal on

-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid

Tervist, tegin teile joonise mis seis hetkel on rihmaratastega ning nukaratastega. Ma remontisin juhipoolset poolt. Vahetasin ära ketipinguti ja panin uue keti ja uued korgid jne. Sellel poolel sai paika aetud ka nukamärgid. Joonisel on ka kujutatud, et need on paigas.
Kaasreisija poolt ma ei puutunud. See oli nii nagu ta jäi peale rihma maha võtmist.
Keerasin paika juhipool olevad nukad, et rihmaratta seib oleks õiges kohas. Panin rihma peale. Vaatasin üle, et kõik paigas oleks nii nagu peaks olema.
Hakkasin siis vaikselt mootorit pöörama aga täisringi teha ei saanud. Hakkasin siis uurima, et milles asi. Otsustasin, et võtan ka teiselt poolt klapikambrikaane maha ja vaatan mis seal all toimub.
Ja sealt tuli välja üllatus. Kaasreisija poolel rihmarattaga ühenduses olev nukkvõllil on märk õiges kohas kus ta olema peab aga teine on vales asendis täiega.
Kuidas sai teine pool paigast ära minna, kui ma seda poolt ei puutunud üldse ?
Kas see on võimalik, et juhipool oli ka üks nukkadest juba ennem nihkes oma õigete märkide suhtes, kuigi ma ei taha uskuda seda eriti.
Mida ma edasi peaks tegema, kui asjad hetkel nii on ?

Mu suurim soov oleks see armas auto juba Jaanuaris liikuma saada, kurb on vaadata teda sellises seisus

-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 84
- Liitunud: 27 Veebr 2013, 14:30
- Telefon: 56845563
- Auto: Vw Golf Variant Gl 2.0 Aut.
- Asukoht:
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Võimalik, et kett on üle hüpanud lihtsalt. On endal ka olnud juhuseid, et kui üritad käsitsi märke kokku keerata, siis kett hüppab üle lihtsalt. Samuti olen youtube-s mingeid videosid näinud, kus spetsialistid ütlevad, et märgid kokku ja käima, mitte keerutada ja kontrollida enam. Ju siis on liiga uimane see käsitsi keeramine, aga starteriga üle ei hüppa. On ka variant, et töö käigus olid kolvi-klapid koos mingil hetkel ja mootorit pöörates tõmbas üle. Pane lihtsalt õigeks kõik, ära klapikambrikaasi peale pane kohe, proovi keerutada mootorit ja vaata uuesti märke.
Võimalik, et fotol moonutab, aga ei tundu olevat 16 lüli märgist märgini viimasel pildil.
Võimalik, et fotol moonutab, aga ei tundu olevat 16 lüli märgist märgini viimasel pildil.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 05 Apr 2017, 22:31
- Telefon: 5232353
- Auto: Passat B5.5 4motion 2.8 V6 142kW manuaaal!!
- Asukoht: Tallllinn/Kuressaare/Kärdla
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Tere kõigile!
Paar päeva tagasi algas klõbin ja selgus et kõrvalistujapoolne ketipinguti plastiktald on üles öelnud.
Uus pinguti saabub Tallinnast kolme päeva pärast. Mehaanikutel on 2-nädalased järjekorrad. Uurin kas keegi on siin Kuressaares kes saaks mind aidata? Aärmisel juhul pean ise ilma tööriistadeta seda vahetama hakkama.
Kui hammasrim on peal ja vahetada on vaja "lihtsalt" see kõrvalistujapoolne ketipinguti, et siis mis järjekorras ma neid tegevusi peaksin tegema?
PS. KAs klapikambrikaanetihend tuleks ka vahetada? Kas see poolkuutihend on ka seal samas? See mul väidetavalt lekib.
Rando
5232353
Paar päeva tagasi algas klõbin ja selgus et kõrvalistujapoolne ketipinguti plastiktald on üles öelnud.
Uus pinguti saabub Tallinnast kolme päeva pärast. Mehaanikutel on 2-nädalased järjekorrad. Uurin kas keegi on siin Kuressaares kes saaks mind aidata? Aärmisel juhul pean ise ilma tööriistadeta seda vahetama hakkama.
Kui hammasrim on peal ja vahetada on vaja "lihtsalt" see kõrvalistujapoolne ketipinguti, et siis mis järjekorras ma neid tegevusi peaksin tegema?
PS. KAs klapikambrikaanetihend tuleks ka vahetada? Kas see poolkuutihend on ka seal samas? See mul väidetavalt lekib.
Rando
5232353
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Enamasti lekib ketipinguti all olev plekktihend, see tuleb kindlasti uus panna. Hiljuti tegin analoogset 1.8T mootorit, aga ei mäleta, et kas see kummist poolkuu oli klapikambrikaane tihendiga või ketipinguti tihendiga ühes pakendis. Seda poolkuud saab silikooniga ka uuesti tihendada, see pole probleem.
Küsisid ka rakiste kohta, see latt on vist liiga pikk pakiautomaati toppimiseks, väga ei viitsi tegeleda ka.
Kui kasutad klapikambrikaane oll olevaid märke, siis peaks ka ilma saama. Nukkvõllid pead igal juhul maha võtma sellel poolel ja ühes tükis koos keti ja pingutiga tagasi tõstma. Enne seda rihm maha ja rihmaratas tõmmitsaga maha. Variant on oma märgid teha, märkida rihm rihmarataste suhtes, trippida rihm teisel pool rihmaratta külge jne... ja remonditava poole paned kaane all olevate märkide järgi. Oluline on juhendeid uurida ja asjast aru saada.
Küsisid ka rakiste kohta, see latt on vist liiga pikk pakiautomaati toppimiseks, väga ei viitsi tegeleda ka.
Kui kasutad klapikambrikaane oll olevaid märke, siis peaks ka ilma saama. Nukkvõllid pead igal juhul maha võtma sellel poolel ja ühes tükis koos keti ja pingutiga tagasi tõstma. Enne seda rihm maha ja rihmaratas tõmmitsaga maha. Variant on oma märgid teha, märkida rihm rihmarataste suhtes, trippida rihm teisel pool rihmaratta külge jne... ja remonditava poole paned kaane all olevate märkide järgi. Oluline on juhendeid uurida ja asjast aru saada.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Kasutaja foorumis ,Teet82. Kui teed remonti hiljuti siis ära märgi,et enam ei mäleta. Järelikult ei süvenenud teemasse. Jutt on keti pingusest. Mis siia teemasse puutub ,kui mootor on kahe nukk võlliga.Ketiga. Vaja ju kogu komplekt vahetada. Ooh. Ei mäleta ,mida ennist ütlesin. Tuli meelde. Hammas rihm ju kah. Parempoolset ketti mitte vahetada. Vastus on siiski et loogika. Vahetada kogu komplekt.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
2.8 v6 142 (kw) nukkvõllid
Mul on igal suvalisel ajahetkel 2-3 mootorit töökojas molekulideks ja ma ausalt ei mäleta, et millisest karbist ma selle kummist poolkuu välja võtsin.
Jah, loomulikult võiks vahetada mõlema poole pingutid ja hammasrihma. Ja ketid ka, selle oleme üldse ära unustanud siin. 1.8T 5V mootoril on nukkvõllide osa samasugune nagu 2.8 30V mootoril, sobib siia võrdluseks küll.
Jah, loomulikult võiks vahetada mõlema poole pingutid ja hammasrihma. Ja ketid ka, selle oleme üldse ära unustanud siin. 1.8T 5V mootoril on nukkvõllide osa samasugune nagu 2.8 30V mootoril, sobib siia võrdluseks küll.