Võtsin asja täna ise ette. Kõigepealt võtsin kindalaeka maha (selle kohta youtubes piisavalt õpetusi). Kindalaeka tagant vaatas mulle kohe vastu pildil olev mootor nr3 ! Selle vahetus oleks väga lihtne, aga see mul toimis ilusti. Siis võtsin eest ära plastik toru, mis suunab õhku jalgadele. Selle toru taga oligi oligi üks minu probleemne mootor (nr 6). Esmalt kontrollisin, kas mootor täitsa vait või üritab liikuda. Panin auto käima ja keerasin kõrvalistuja poolset temperatuuri nuppu soe <--> külm. Mootor iseenesest liikus, aga tundus, et midagi takistab vaba liikumist. Võtsin mootori maha (2 kruvi) ja liigutasin käega klappi, et äkki seal mingi takistus. Siis võtsin mootori lahti ( käib väga lihtsalt) ja liigutasin seal kõik hammasrattad üle. Panin mootori tagasi ja hetkel isegi toimib. Kui jukerdama hakkab, siis vähemalt tean, et vahetus ei oli eriti hull töö.
Siis proovisin ligi saada tagumistele istmetele õhku suunava klapi mootorile (nr 5). Algul ei saanud kuidagi keskkonsooli alumist küljepaneeli lahti, aga natuke jõudu ja õnnestus. See mootor on juba korralikult peitu pandud, aga usun, et õigete tööriistadega loova mõtlemisega saan selle ka kätte. Aga sellega tegelen juba homme. Täna väike saun ja viski.
