B7 Passati salongiventi anomaalia

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

psssst kirjutas: 25 Okt 2024, 23:53
R36 kirjutas: 24 Okt 2024, 22:22
SanderSPS kirjutas: 24 Okt 2024, 21:54

Siis talita nii nagu ma ütlesin. Kõige odavam test.
Aga webastot pole?

Ei, Webastot mu teada ei ole.

Akulaadijaga ei ole veel proovinud, aga multimeetriga korra mõõtsin tagumise aku pinget:
Seisva mootoriga - 12.0V
Tühikäigul - ~12.2V, ca minuti jooksul pigem langes järjest ~11.8V peale.

Homme proovin akulaadijaga ka ja ka VCDSiga vaadata. Tänud kõigile abi eest

EDIT: Panin krokodega laetud aku tagumise aku külge ja hakkaski salongivent kohe tööle. Lahti ühendades jäi kohe seisma ka. Mis järgmiseks? Aku vanuses ma kindel pole. Kus see relee asub?

EDIT2: Tundub, et mingilmääral ikkagi tagumist akut laetakse, peale ~5km maanteesõitu hakkas vent tööle ja 12.9V akus. Üldiselt 90% sõitudest on mul linnas lühikesed otsad. Kui ventikas ei toimi, siis tühikäigul pinge kõigub üsna kiiresti (paari sek jooksul) 6.5-10.5 V vahel
Sellise vastuse puhul tahaks öelda, et vaheta mõlemad akud ära. Eriti kui sa ei tea kas ja kes ja mis ajal vahetas. Pole sul mingi testrit vaja. Aku on läbi.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas jussike »

See, et kui müüja pulti kaasa ei andnud, ei tähenda et ahju pole. Kui kliima ploki vasaku ja keskmise pöördnupu vahel on nupp, mille sümboliks on kriips ja selle peal kolm loogelist noolt, siis on tegu webasto käivitus nupuga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

jussike kirjutas: 25 Okt 2024, 05:57 Tead, paljud ei tea, mis neil auto küljes on. Alles eile käis taat, kes arvas, et tal peab olema soojendusega esiklaas, et viimati on vale klaas pandud. Nupp ju on. Kui nuppu näitas, siis tuli välja, et see oli hoopis webasto nupp, millest taat ei teadnud mitte midagi.
Ilmselt pole auto müüja pulti kaasa andnud, kuna ahi äkki nahkas...
Ei saa eeldada alati negatiivset. :) Võibolla müüja ise ka ei teadnud, et mis varustus autol on. :)
Aga jah. On erinevaid inimesi. Mõni ei tea isegi, et autol on istmete alla klappimiseks kangid pagasnikus. Alles olime kolleegiga objektil kahe autoga. Subarul tõmbasin kangi ja istmed all. Kolleeg vaatas, et päris hea variant. :) Näitasin kuidas ta B7 on samasugune. :)

Ma nüüd enda Outback käsiraamatu hoolikalt läbi töötanud. Päris palju on lihtsalt sümbolid ja piiksud autos millest saab aru raamatu abil. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 24 Okt 2024, 19:19 Ei saa aru aku probleemist. Kas on autol kaks.erinevat akut.Liites neid kokku,pluss ja plussiga ,saame ikka 12 V. Taga aku ja esi aku. Vool käib ju igatpidi eest taha kiiresti. Ei saa aru,kui küsitakse KUS aku asub. Generaator toidab ju mõlemaid akusi.Mida see relee siia aku teemasse puutub .
Aplaus. Juba enamvähem kena küsimus. :)
Ja R36 pani ilusti seletava vastuse. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Omal ajal sai tagumine aku vahetatud esimesega. See oli rekkadel. Tagumisest akust võeti 12 v. raadiole. Seisu ajal ju vaja ka uudiseid ja raadiot kuulata. No näe,mingisugune takistuse erinevus,kuid tagumine aku jäi alalaetuks. Akudele ümber pöörd ,ja asi uuesti kontrolli all. Olin ise jälgija elektri tsehhis. Rekal ja bussil on elektri süsteem 24v. Praegusel autol olgu kaks akut. Tehniliselt,keda peaks ,,kottima,, ,kus aku asub. R36. Tagumine aku on webasto.oma. Aga kuidas loogika on et generaator ei toida akusi.Ja webasto akut. On ju väike vastuolu.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas R36 »

Omalajal sai asju talongidega. Ei tahaks sellist aega.

Kui sul kaitse või relee läbi on siis ei jõua tagumisesse akusse vool. Tõesti vastuolu.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Miks peaks kaitse ahelas katkema. R36.Said terveks,ja jätkad tehnilist ülbitsemist.Ootad jussikese takka kiitmst. Edasi teemasse. Kui on autol kaks akut. Mida sinna puutub ,,tagumine,, aku. Webasto. Releed . Aku peab laadima ju kogu elektri ahelat autol ,generaator ka. Milleks relee. Küsin. Kaks akut ja siiski süsteemil on 12 V. Ja siiski kaitse läks katki webasto süsteemis. See on ju Webasto probleem. Auto laadimis ahel ju toimib.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Miks te üldse ülbitsete? Üks kirjutas normaalse küsimuse ja teine lihtsalt ei taha korralikult vastata. :crazy:
Omal ajal võibolla akud olid lihtsalt otse laadimisega (ja eeldan, et tagumisel akul ei olnud koormust, aga oli hea laadimine)(miks muidu niisama andis ringi tõsta)

Nüüd on ahelas targad releed ja kaitsmed. Jällegi eeldan jutu järgi, et kuskil laadimis/tarbimis ahelas on see relee või kaitse millest kirjutatakse! :)

Pealegi psssst juba kirjutas, et sai tagumise aku laadimisega käima. Järelikult aku tühi ja (võibolla) ahelad korras. :wink:

Tõnis: Kaitse eesmärk on kaitsta. Kui kaitse katkeb järelikult midagi juhtus. :wave:
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Pulku
Klubiline
Postitusi: 961
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 113 korda
Tänatud: 44 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas Pulku »

Kui relee vahel on kaput, ei jõua see vool genekast tagumisse akusse. Läbi käidud onkel ka KV Unimogidel, ei midagi uut.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

t6nis3 kirjutas: 27 Okt 2024, 20:52 Miks peaks kaitse ahelas katkema. R36.Said terveks,ja jätkad tehnilist ülbitsemist.Ootad jussikese takka kiitmst. Edasi teemasse. Kui on autol kaks akut. Mida sinna puutub ,,tagumine,, aku. Webasto. Releed . Aku peab laadima ju kogu elektri ahelat autol ,generaator ka. Milleks relee. Küsin. Kaks akut ja siiski süsteemil on 12 V. Ja siiski kaitse läks katki webasto süsteemis. See on ju Webasto probleem. Auto laadimis ahel ju toimib.
Sulle sai väga viisakalt öeldud, et salongi vent on tagumise aku ahelas. Mis siin arusaamatu oli?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Sander. Jutt käis ju salongi soojendusest Webasto. Salongi vent,ehk pikema kirjapildis ventilaator. Mida see ventilaator siia teemasse puutub ? Arusaamatu on, miks ei selgitata ,et kaks akut ,erinevates korpustes annavad ju ikkagi 12 V. Veelkord küsin. Kas tagumisel akul on Webasto jaoks eraldi väljavõte Webasto jaoks? Eraldi väljund Webastole. Ja kui tuleb teemasse relee, siis jah. Tagumist akut generaator ei lae ,kuna esimene 12V. aku oma purkidega on täis laetud, aga teine on Webastoga kurnatud. Juhul kui oleks probleemi akuga ,kuidas siis oleks lahendatud probleem. Aru ei saa selle Webastu ja relee olemast olust.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

t6nis3 kirjutas: 28 Okt 2024, 18:34 Sander. Jutt käis ju salongi soojendusest Webasto. Salongi vent,ehk pikema kirjapildis ventilaator. Mida see ventilaator siia teemasse puutub ? Arusaamatu on, miks ei selgitata ,et kaks akut ,erinevates korpustes annavad ju ikkagi 12 V. Veelkord küsin. Kas tagumisel akul on Webasto jaoks eraldi väljavõte Webasto jaoks? Eraldi väljund Webastole. Ja kui tuleb teemasse relee, siis jah. Tagumist akut generaator ei lae ,kuna esimene 12V. aku oma purkidega on täis laetud, aga teine on Webastoga kurnatud. Juhul kui oleks probleemi akuga ,kuidas siis oleks lahendatud probleem. Aru ei saa selle Webastu ja relee olemast olust.

Lühike vastus on jah. Pikk vastus on see, mida @R36 kirjutas ja ühtlasi ta mainis, et ka kliima on seal ahelas ühel või teisel viisil. Sellest tulenevalt see vent nii käitubki. Minu 5 senti on, et see aku ei hoia enam voolu ja vajab vahetust. Teise aku laadimine käib minu teada ka aeglasemalt kui esimese aku laadimine. Eks tuleb hakata skeemist jörge ajama kui lõpuni soovid aru saada.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Ma isegi ei hakka skeemi vaatama kui juba kolm meest ütlevad, et ventilaator ja webasto hakkab tööle kui tagumine aku on korras. Järelikult on seal kaks eraldi ahelat ja juhitakse releega. Üks aku toidab ühte ahelat ja teine aku toidab teist ahelat. Laadimine võibolla käib üldse läbi kolmanda ahela.
Ehk siis 12 volti on 12 volti, aga kahes eraldi ahelas.

Ma ei taha isegi uskuda, et mingil vanemal rekkal on eraldi akud lihtsalt niisama ühes ahelas ja saab vabalt tõsta tagant aku ette.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Generaator laeb ju mõlemit akut. Tagumine aku on Webastole,kuid mida see elektri ahelas annab teadmist,et on asukohast tagumine. 12 V. jääb ju süsteemile. Küsin. Miks Webasto peaks kurnama kogu aku majandust,kui generaator ju hoolitseb akudele laadimise kohalt.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas GTI »

Tõnn saa nüüd aru - see auto pole sama kui Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw)-le paned lisa aku talveks pakiruumi ja genekas laeb mõlemaid akusid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

t6nis3 kirjutas: 29 Okt 2024, 20:36 Generaator laeb ju mõlemit akut. Tagumine aku on Webastole,kuid mida see elektri ahelas annab teadmist,et on asukohast tagumine. 12 V. jääb ju süsteemile. Küsin. Miks Webasto peaks kurnama kogu aku majandust,kui generaator ju hoolitseb akudele laadimise kohalt.
Su enda tekst annab vastuse. Webasto kurnab tagumist akut. Laetakse mõlemaid, aga juba kolm inimest on kindlad, et tagumine aku vajab vahetust.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kui aku vajab vahetust on see hoopis teine probleem,mitte see ,et aku asub esimesega tagapool. Siis ju piisaks,et esimene taha ja vastupidi. Siis hakkab webasto ,,kurnama,, esimest ja tagumine aku puhkab. Kus on loogika valesti `? Küsin. Kui aku on läbi,siis ju hoopis teine teema.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

t6nis3 kirjutas: 30 Okt 2024, 15:20 Kui aku vajab vahetust on see hoopis teine probleem,mitte see ,et aku asub esimesega tagapool. Siis ju piisaks,et esimene taha ja vastupidi. Siis hakkab webasto ,,kurnama,, esimest ja tagumine aku puhkab. Kus on loogika valesti `? Küsin. Kui aku on läbi,siis ju hoopis teine teema.
Veits on valesti jah. Point on selles, et aku on läbi. Ta ei suuda hoida enam mingit erilist voolu. Ehk kui tagumine ette tõsta, siis jah auto töötaks ja hommikul käima ei läheks, ilmselt oleks paksult vigu täis, sest aku on läbi nagu mina pärast pikka tööpäeva. Päeva lõpuks on nii, et ma alustaks aku vahetusest. Seda akut nii või naa keegi vabatahtlikult vahetama ei lähe. Nüüd on probleem käes. Paned uue aku sinna taha vasakusse koopasse. Auto ärkab ellu ja hakkab tööle eks. Kui mõne aja pärast tekib sama probleem, siis tuleb juba minna kaitsme kallale ja kontrollida seda. Muidugi selle saab vahetuse ajal ära kontrollida. Kui need on terved, siis juba releed uurida. Muud mingit keemiat seal ei ole tegelikult.

Laadimine tuleb samast ahelast nagu esimesel akul, aga uimasemalt, sest tarbijaid ei ole ka terve auto jagu eksole. Tarbimine liigub aku pealt teisi ahelaid pidi. Muud mingit keemiat seal ei ole.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Minu küsimise peale,et milleks aku ahelas on relee vastust ei saanud.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma pean ennast parandama. Relee ja kaitse on süüdi vendi mittetoimimises. Kui relee on lühises, siis põleb kaitse läbi.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Palun tõesti,solvumatta ,mitte vihaseks minna. Aga tehniliselt relee asja mõttest pole vastust saanud. Sander,suhtled minuga,kui poisikesega. Kui relee on lühises (mis põhjusel releel lühis ?), siis küsin. Mis releest on jutt. Kaks akut,võiks olla ka ühes korpuses. Mis siis saab. Avan kaardid. Alguseks. Olen olnud akude ehitaja ,ehitaja,seega ka remontija,seega ka laadimiste ahelate tundja. Auto (rekkade 24 V. genekad ja üldine armatuuri elekter ) ja 12 V. autodel ,kuid aku süsteem on sama. Loodus,mitte murfi seadus.Pilkage edasi,kuid nii oli. Tagumine aku ette ,ja esimine taha. Minul on konkreetne selgitus olemas,miks nii on. Kui on tagumisest akult Eraldi Väljavõte. Juhul kui jagasite elektri matsu ,12v. siis on ju hea. Kes ei jaganud teksti sisu siis oled ju vales foorumis. Palun seljuhul mitte kommenteerida,et mitte midagi aru ei saanud.

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas R36 »

Tagumist akut laetakse läbi relee ja kaitsme. Kui tagaunist akut ei laeta saab see tühjaks. Ventilaator töötab tagumise aku pealt. Kui aku on tühi siis ventilaator ei tööta. Kui mootor töötab ja relee/kaitse pole ühendatud siis saab aku tühjaks. Ventilaator ei tööta.

Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

Huligaan
Veteran
Postitusi: 513
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas Huligaan »

R36 kirjutas: 31 Okt 2024, 18:03 Tagumist akut laetakse läbi relee ja kaitsme. Kui tagaunist akut ei laeta saab see tühjaks. Ventilaator töötab tagumise aku pealt. Kui aku on tühi siis ventilaator ei tööta. Kui mootor töötab ja relee/kaitse pole ühendatud siis saab aku tühjaks. Ventilaator ei tööta.

Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
Mina saan nii aru, et sa pead seletama mis ja miks ning milline relee, mida ja miks ja kuidas, ning milleks vajalik on, Läbi diagrammide ja tehniliselt tõendatava materjaliga tõestama et sa pada ei aja. Ilma mattmata ja pilgamatta
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

Keegi pole sinu pihta seekord ühtegi halba sõna öelnud. Jätkame samas taktis. Mina ise parandasin ennast, sest esitasin valeväite.

Antud relee on siis relee karbis ja seitsmendas pesas:

Juhib ta aku laadimise juhtmesarja. Relee teeb plõksu. Toimub laadimine. Relee teeb uuesti plõksu. Lõpetatakse laadimine, sest pole vajadust enam laadida. Seda juhib ilmselt Battery Management ehk aku juhtaju. Paraku tema nimetus on inglise keelne, niiet lepi sellega ja ära torise.

Ehk siis selle relee peamine ülesanne on anda tagumise aku laadimiseks voolu. Tagumise aku pealt töötab webasto, salongi vent ja kindlasti midagi veel mida ma mainida ei mõista hetkel.

Kui relee on läbi, kärssanud, ei anna kontakti, ei tööta, siis akut ei laeta. Aku saab tühjaks. Vent ei tööta. Webasto ei tööta jne. Juu seal akus oli piisavalt voolu, et suutis teema autori kirjeldatud olukorda tekitada.
Kuvatõmmis 2024-10-31 180612.png
Panin sulle pildi ka skeemist kust seda releed näha saad. Tõlge numbrile 7 - Teise aku ringluse laadimise relee - j713 -

Loodan, et see natukene tõi selgust majja.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 Passati salongiventi anomaalia

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

SanderSPS kirjutas: 31 Okt 2024, 18:14 Seda juhib ilmselt Battery Management ehk aku juhtaju. Paraku tema nimetus on inglise keelne, niiet lepi sellega ja ära torise.
Aku haldus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Elektroonika”