Sellise vastuse puhul tahaks öelda, et vaheta mõlemad akud ära. Eriti kui sa ei tea kas ja kes ja mis ajal vahetas. Pole sul mingi testrit vaja. Aku on läbi.psssst kirjutas: ↑25 Okt 2024, 23:53
Ei, Webastot mu teada ei ole.
Akulaadijaga ei ole veel proovinud, aga multimeetriga korra mõõtsin tagumise aku pinget:
Seisva mootoriga - 12.0V
Tühikäigul - ~12.2V, ca minuti jooksul pigem langes järjest ~11.8V peale.
Homme proovin akulaadijaga ka ja ka VCDSiga vaadata. Tänud kõigile abi eest
EDIT: Panin krokodega laetud aku tagumise aku külge ja hakkaski salongivent kohe tööle. Lahti ühendades jäi kohe seisma ka. Mis järgmiseks? Aku vanuses ma kindel pole. Kus see relee asub?
EDIT2: Tundub, et mingilmääral ikkagi tagumist akut laetakse, peale ~5km maanteesõitu hakkas vent tööle ja 12.9V akus. Üldiselt 90% sõitudest on mul linnas lühikesed otsad. Kui ventikas ei toimi, siis tühikäigul pinge kõigub üsna kiiresti (paari sek jooksul) 6.5-10.5 V vahel
B7 Passati salongiventi anomaalia
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
See, et kui müüja pulti kaasa ei andnud, ei tähenda et ahju pole. Kui kliima ploki vasaku ja keskmise pöördnupu vahel on nupp, mille sümboliks on kriips ja selle peal kolm loogelist noolt, siis on tegu webasto käivitus nupuga.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Ei saa eeldada alati negatiivset.jussike kirjutas: ↑25 Okt 2024, 05:57 Tead, paljud ei tea, mis neil auto küljes on. Alles eile käis taat, kes arvas, et tal peab olema soojendusega esiklaas, et viimati on vale klaas pandud. Nupp ju on. Kui nuppu näitas, siis tuli välja, et see oli hoopis webasto nupp, millest taat ei teadnud mitte midagi.
Ilmselt pole auto müüja pulti kaasa andnud, kuna ahi äkki nahkas...


Aga jah. On erinevaid inimesi. Mõni ei tea isegi, et autol on istmete alla klappimiseks kangid pagasnikus. Alles olime kolleegiga objektil kahe autoga. Subarul tõmbasin kangi ja istmed all. Kolleeg vaatas, et päris hea variant.


Ma nüüd enda Outback käsiraamatu hoolikalt läbi töötanud. Päris palju on lihtsalt sümbolid ja piiksud autos millest saab aru raamatu abil.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Aplaus. Juba enamvähem kena küsimus.t6nis3 kirjutas: ↑24 Okt 2024, 19:19 Ei saa aru aku probleemist. Kas on autol kaks.erinevat akut.Liites neid kokku,pluss ja plussiga ,saame ikka 12 V. Taga aku ja esi aku. Vool käib ju igatpidi eest taha kiiresti. Ei saa aru,kui küsitakse KUS aku asub. Generaator toidab ju mõlemaid akusi.Mida see relee siia aku teemasse puutub .

Ja R36 pani ilusti seletava vastuse.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Omal ajal sai tagumine aku vahetatud esimesega. See oli rekkadel. Tagumisest akust võeti 12 v. raadiole. Seisu ajal ju vaja ka uudiseid ja raadiot kuulata. No näe,mingisugune takistuse erinevus,kuid tagumine aku jäi alalaetuks. Akudele ümber pöörd ,ja asi uuesti kontrolli all. Olin ise jälgija elektri tsehhis. Rekal ja bussil on elektri süsteem 24v. Praegusel autol olgu kaks akut. Tehniliselt,keda peaks ,,kottima,, ,kus aku asub. R36. Tagumine aku on webasto.oma. Aga kuidas loogika on et generaator ei toida akusi.Ja webasto akut. On ju väike vastuolu.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
B7 Passati salongiventi anomaalia
Omalajal sai asju talongidega. Ei tahaks sellist aega.
Kui sul kaitse või relee läbi on siis ei jõua tagumisesse akusse vool. Tõesti vastuolu.
Kui sul kaitse või relee läbi on siis ei jõua tagumisesse akusse vool. Tõesti vastuolu.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Miks peaks kaitse ahelas katkema. R36.Said terveks,ja jätkad tehnilist ülbitsemist.Ootad jussikese takka kiitmst. Edasi teemasse. Kui on autol kaks akut. Mida sinna puutub ,,tagumine,, aku. Webasto. Releed . Aku peab laadima ju kogu elektri ahelat autol ,generaator ka. Milleks relee. Küsin. Kaks akut ja siiski süsteemil on 12 V. Ja siiski kaitse läks katki webasto süsteemis. See on ju Webasto probleem. Auto laadimis ahel ju toimib.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Miks te üldse ülbitsete? Üks kirjutas normaalse küsimuse ja teine lihtsalt ei taha korralikult vastata.
Omal ajal võibolla akud olid lihtsalt otse laadimisega (ja eeldan, et tagumisel akul ei olnud koormust, aga oli hea laadimine)(miks muidu niisama andis ringi tõsta)
Nüüd on ahelas targad releed ja kaitsmed. Jällegi eeldan jutu järgi, et kuskil laadimis/tarbimis ahelas on see relee või kaitse millest kirjutatakse!
Pealegi psssst juba kirjutas, et sai tagumise aku laadimisega käima. Järelikult aku tühi ja (võibolla) ahelad korras.
Tõnis: Kaitse eesmärk on kaitsta. Kui kaitse katkeb järelikult midagi juhtus.

Omal ajal võibolla akud olid lihtsalt otse laadimisega (ja eeldan, et tagumisel akul ei olnud koormust, aga oli hea laadimine)(miks muidu niisama andis ringi tõsta)
Nüüd on ahelas targad releed ja kaitsmed. Jällegi eeldan jutu järgi, et kuskil laadimis/tarbimis ahelas on see relee või kaitse millest kirjutatakse!

Pealegi psssst juba kirjutas, et sai tagumise aku laadimisega käima. Järelikult aku tühi ja (võibolla) ahelad korras.

Tõnis: Kaitse eesmärk on kaitsta. Kui kaitse katkeb järelikult midagi juhtus.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Klubiline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 44 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Kui relee vahel on kaput, ei jõua see vool genekast tagumisse akusse. Läbi käidud onkel ka KV Unimogidel, ei midagi uut.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Sulle sai väga viisakalt öeldud, et salongi vent on tagumise aku ahelas. Mis siin arusaamatu oli?t6nis3 kirjutas: ↑27 Okt 2024, 20:52 Miks peaks kaitse ahelas katkema. R36.Said terveks,ja jätkad tehnilist ülbitsemist.Ootad jussikese takka kiitmst. Edasi teemasse. Kui on autol kaks akut. Mida sinna puutub ,,tagumine,, aku. Webasto. Releed . Aku peab laadima ju kogu elektri ahelat autol ,generaator ka. Milleks relee. Küsin. Kaks akut ja siiski süsteemil on 12 V. Ja siiski kaitse läks katki webasto süsteemis. See on ju Webasto probleem. Auto laadimis ahel ju toimib.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Sander. Jutt käis ju salongi soojendusest Webasto. Salongi vent,ehk pikema kirjapildis ventilaator. Mida see ventilaator siia teemasse puutub ? Arusaamatu on, miks ei selgitata ,et kaks akut ,erinevates korpustes annavad ju ikkagi 12 V. Veelkord küsin. Kas tagumisel akul on Webasto jaoks eraldi väljavõte Webasto jaoks? Eraldi väljund Webastole. Ja kui tuleb teemasse relee, siis jah. Tagumist akut generaator ei lae ,kuna esimene 12V. aku oma purkidega on täis laetud, aga teine on Webastoga kurnatud. Juhul kui oleks probleemi akuga ,kuidas siis oleks lahendatud probleem. Aru ei saa selle Webastu ja relee olemast olust.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
t6nis3 kirjutas: ↑28 Okt 2024, 18:34 Sander. Jutt käis ju salongi soojendusest Webasto. Salongi vent,ehk pikema kirjapildis ventilaator. Mida see ventilaator siia teemasse puutub ? Arusaamatu on, miks ei selgitata ,et kaks akut ,erinevates korpustes annavad ju ikkagi 12 V. Veelkord küsin. Kas tagumisel akul on Webasto jaoks eraldi väljavõte Webasto jaoks? Eraldi väljund Webastole. Ja kui tuleb teemasse relee, siis jah. Tagumist akut generaator ei lae ,kuna esimene 12V. aku oma purkidega on täis laetud, aga teine on Webastoga kurnatud. Juhul kui oleks probleemi akuga ,kuidas siis oleks lahendatud probleem. Aru ei saa selle Webastu ja relee olemast olust.
Lühike vastus on jah. Pikk vastus on see, mida @R36 kirjutas ja ühtlasi ta mainis, et ka kliima on seal ahelas ühel või teisel viisil. Sellest tulenevalt see vent nii käitubki. Minu 5 senti on, et see aku ei hoia enam voolu ja vajab vahetust. Teise aku laadimine käib minu teada ka aeglasemalt kui esimese aku laadimine. Eks tuleb hakata skeemist jörge ajama kui lõpuni soovid aru saada.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Ma isegi ei hakka skeemi vaatama kui juba kolm meest ütlevad, et ventilaator ja webasto hakkab tööle kui tagumine aku on korras. Järelikult on seal kaks eraldi ahelat ja juhitakse releega. Üks aku toidab ühte ahelat ja teine aku toidab teist ahelat. Laadimine võibolla käib üldse läbi kolmanda ahela.
Ehk siis 12 volti on 12 volti, aga kahes eraldi ahelas.
Ma ei taha isegi uskuda, et mingil vanemal rekkal on eraldi akud lihtsalt niisama ühes ahelas ja saab vabalt tõsta tagant aku ette.
Ehk siis 12 volti on 12 volti, aga kahes eraldi ahelas.
Ma ei taha isegi uskuda, et mingil vanemal rekkal on eraldi akud lihtsalt niisama ühes ahelas ja saab vabalt tõsta tagant aku ette.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Generaator laeb ju mõlemit akut. Tagumine aku on Webastole,kuid mida see elektri ahelas annab teadmist,et on asukohast tagumine. 12 V. jääb ju süsteemile. Küsin. Miks Webasto peaks kurnama kogu aku majandust,kui generaator ju hoolitseb akudele laadimise kohalt.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Tõnn saa nüüd aru - see auto pole sama kui Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw)-le paned lisa aku talveks pakiruumi ja genekas laeb mõlemaid akusid.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Su enda tekst annab vastuse. Webasto kurnab tagumist akut. Laetakse mõlemaid, aga juba kolm inimest on kindlad, et tagumine aku vajab vahetust.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Kui aku vajab vahetust on see hoopis teine probleem,mitte see ,et aku asub esimesega tagapool. Siis ju piisaks,et esimene taha ja vastupidi. Siis hakkab webasto ,,kurnama,, esimest ja tagumine aku puhkab. Kus on loogika valesti `? Küsin. Kui aku on läbi,siis ju hoopis teine teema.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Veits on valesti jah. Point on selles, et aku on läbi. Ta ei suuda hoida enam mingit erilist voolu. Ehk kui tagumine ette tõsta, siis jah auto töötaks ja hommikul käima ei läheks, ilmselt oleks paksult vigu täis, sest aku on läbi nagu mina pärast pikka tööpäeva. Päeva lõpuks on nii, et ma alustaks aku vahetusest. Seda akut nii või naa keegi vabatahtlikult vahetama ei lähe. Nüüd on probleem käes. Paned uue aku sinna taha vasakusse koopasse. Auto ärkab ellu ja hakkab tööle eks. Kui mõne aja pärast tekib sama probleem, siis tuleb juba minna kaitsme kallale ja kontrollida seda. Muidugi selle saab vahetuse ajal ära kontrollida. Kui need on terved, siis juba releed uurida. Muud mingit keemiat seal ei ole tegelikult.t6nis3 kirjutas: ↑30 Okt 2024, 15:20 Kui aku vajab vahetust on see hoopis teine probleem,mitte see ,et aku asub esimesega tagapool. Siis ju piisaks,et esimene taha ja vastupidi. Siis hakkab webasto ,,kurnama,, esimest ja tagumine aku puhkab. Kus on loogika valesti `? Küsin. Kui aku on läbi,siis ju hoopis teine teema.
Laadimine tuleb samast ahelast nagu esimesel akul, aga uimasemalt, sest tarbijaid ei ole ka terve auto jagu eksole. Tarbimine liigub aku pealt teisi ahelaid pidi. Muud mingit keemiat seal ei ole.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
ingel [VW Bot: "Keel korda!"] ma pean ennast parandama. Relee ja kaitse on süüdi vendi mittetoimimises. Kui relee on lühises, siis põleb kaitse läbi.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Palun tõesti,solvumatta ,mitte vihaseks minna. Aga tehniliselt relee asja mõttest pole vastust saanud. Sander,suhtled minuga,kui poisikesega. Kui relee on lühises (mis põhjusel releel lühis ?), siis küsin. Mis releest on jutt. Kaks akut,võiks olla ka ühes korpuses. Mis siis saab. Avan kaardid. Alguseks. Olen olnud akude ehitaja ,ehitaja,seega ka remontija,seega ka laadimiste ahelate tundja. Auto (rekkade 24 V. genekad ja üldine armatuuri elekter ) ja 12 V. autodel ,kuid aku süsteem on sama. Loodus,mitte murfi seadus.Pilkage edasi,kuid nii oli. Tagumine aku ette ,ja esimine taha. Minul on konkreetne selgitus olemas,miks nii on. Kui on tagumisest akult Eraldi Väljavõte. Juhul kui jagasite elektri matsu ,12v. siis on ju hea. Kes ei jaganud teksti sisu siis oled ju vales foorumis. Palun seljuhul mitte kommenteerida,et mitte midagi aru ei saanud.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
B7 Passati salongiventi anomaalia
Tagumist akut laetakse läbi relee ja kaitsme. Kui tagaunist akut ei laeta saab see tühjaks. Ventilaator töötab tagumise aku pealt. Kui aku on tühi siis ventilaator ei tööta. Kui mootor töötab ja relee/kaitse pole ühendatud siis saab aku tühjaks. Ventilaator ei tööta.
Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Veteran
- Postitusi: 513
- Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
- Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
- Asukoht: Tallinn/Saaremaa
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 18 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Mina saan nii aru, et sa pead seletama mis ja miks ning milline relee, mida ja miks ja kuidas, ning milleks vajalik on, Läbi diagrammide ja tehniliselt tõendatava materjaliga tõestama et sa pada ei aja. Ilma mattmata ja pilgamattaR36 kirjutas: ↑31 Okt 2024, 18:03 Tagumist akut laetakse läbi relee ja kaitsme. Kui tagaunist akut ei laeta saab see tühjaks. Ventilaator töötab tagumise aku pealt. Kui aku on tühi siis ventilaator ei tööta. Kui mootor töötab ja relee/kaitse pole ühendatud siis saab aku tühjaks. Ventilaator ei tööta.
Nooremad said aru. Vanematel võtab CPU aega.
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Keegi pole sinu pihta seekord ühtegi halba sõna öelnud. Jätkame samas taktis. Mina ise parandasin ennast, sest esitasin valeväite.
Antud relee on siis relee karbis ja seitsmendas pesas:
Juhib ta aku laadimise juhtmesarja. Relee teeb plõksu. Toimub laadimine. Relee teeb uuesti plõksu. Lõpetatakse laadimine, sest pole vajadust enam laadida. Seda juhib ilmselt Battery Management ehk aku juhtaju. Paraku tema nimetus on inglise keelne, niiet lepi sellega ja ära torise.
Ehk siis selle relee peamine ülesanne on anda tagumise aku laadimiseks voolu. Tagumise aku pealt töötab webasto, salongi vent ja kindlasti midagi veel mida ma mainida ei mõista hetkel.
Kui relee on läbi, kärssanud, ei anna kontakti, ei tööta, siis akut ei laeta. Aku saab tühjaks. Vent ei tööta. Webasto ei tööta jne. Juu seal akus oli piisavalt voolu, et suutis teema autori kirjeldatud olukorda tekitada.
Panin sulle pildi ka skeemist kust seda releed näha saad. Tõlge numbrile 7 - Teise aku ringluse laadimise relee - j713 -
Loodan, et see natukene tõi selgust majja.
Antud relee on siis relee karbis ja seitsmendas pesas:
Juhib ta aku laadimise juhtmesarja. Relee teeb plõksu. Toimub laadimine. Relee teeb uuesti plõksu. Lõpetatakse laadimine, sest pole vajadust enam laadida. Seda juhib ilmselt Battery Management ehk aku juhtaju. Paraku tema nimetus on inglise keelne, niiet lepi sellega ja ära torise.
Ehk siis selle relee peamine ülesanne on anda tagumise aku laadimiseks voolu. Tagumise aku pealt töötab webasto, salongi vent ja kindlasti midagi veel mida ma mainida ei mõista hetkel.
Kui relee on läbi, kärssanud, ei anna kontakti, ei tööta, siis akut ei laeta. Aku saab tühjaks. Vent ei tööta. Webasto ei tööta jne. Juu seal akus oli piisavalt voolu, et suutis teema autori kirjeldatud olukorda tekitada.
Panin sulle pildi ka skeemist kust seda releed näha saad. Tõlge numbrile 7 - Teise aku ringluse laadimise relee - j713 -
Loodan, et see natukene tõi selgust majja.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
-
- Veteran
- Postitusi: 3548
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B7 Passati salongiventi anomaalia
Aku haldus.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!