Mul on sinule ka küsimusi!t6nis3 kirjutas: ↑31 Okt 2024, 18:00 Palun tõesti,solvumatta ,mitte vihaseks minna. Aga tehniliselt relee asja mõttest pole vastust saanud. Sander,suhtled minuga,kui poisikesega. Kui relee on lühises (mis põhjusel releel lühis ?), siis küsin. Mis releest on jutt. Kaks akut,võiks olla ka ühes korpuses. Mis siis saab. Avan kaardid. Alguseks. Olen olnud akude ehitaja ,ehitaja,seega ka remontija,seega ka laadimiste ahelate tundja. Auto (rekkade 24 V. genekad ja üldine armatuuri elekter ) ja 12 V. autodel ,kuid aku süsteem on sama. Loodus,mitte murfi seadus.Pilkage edasi,kuid nii oli. Tagumine aku ette ,ja esimine taha. Minul on konkreetne selgitus olemas,miks nii on. Kui on tagumisest akult Eraldi Väljavõte. Juhul kui jagasite elektri matsu ,12v. siis on ju hea. Kes ei jaganud teksti sisu siis oled ju vales foorumis. Palun seljuhul mitte kommenteerida,et mitte midagi aru ei saanud.
Kuidas rekkal oli akude haldamine? Kuidas sai rekkal tagumine aku lihtsalt ette tõsta ja rekka töötas paremini?
Miks ei saanud lihtsalt esimest akut vahetada? Milline oli tagumise aku funktsioon ja skeem, et mida see aku siis toitis?