DSG TCU Tune

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses käigukastide ja siduritega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
ibox4real
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

DSG TCU Tune

Lugemata postitus Postitas ibox4real »

Astusin nüüd ametlikult 7.5 GTI klubi liikmeks. Auto on äge, aga stock DSG+st ma pole vaimustuses. Taust on see, et tulin manuaal GTD pealt ja Normal modes sõites DSG uimab liiga palju .Pideval tunne, et käik vale ja ei saa piisavalt kiiresti minema. Sport reziimis on ta mõnus, ag igapäeva sõidu jaoks vb hoiab liiga kõrgel neid pöördeid.

Olen palju lugenud, et TCU tuneb muudab asja paremaks. Kus olete lasknud teha ja kuidas rahule olete jäänud? Kas ilma ECU tuneta on mõistlik seda teha?

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 449
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Rs3 8y
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

DSG TCU Tune

Lugemata postitus Postitas karlj. »

Äkki teed lihtsalt dsg adaptsiooni ära?

PriitV
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 56 korda

DSG TCU Tune

Lugemata postitus Postitas PriitV »

B7 peal läbi käidud tee - algselt oli plaan käsikäes ECU'ga teha TCU tuuning, aga TCU tuuning sai tehtud paar kuud varem. Igati väärt seda kulutatud raha, muudatusi oli mitmeid ning absoluutselt muutus kast paremaks (DQ250 TDI mootori küljes).
Kokku läks mul koos tagasisidega ca 5 erinevat faili käiku ning lõpptulemus hea - muutsin kõiki sinu kirjeldatud murekohti. Vb mingi riiulisoft ei anna oodatud tulemust, ma tegin välismaise tuuneriga koos.

ibox4real
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 24 Jaan 2020, 11:05
Auto: Golf MK7 GTD
Asukoht: Tartu
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 2 korda

DSG TCU Tune

Lugemata postitus Postitas ibox4real »

karlj. kirjutas: 16 Dets 2024, 14:19 Äkki teed lihtsalt dsg adaptsiooni ära?
Mis see adpatsioon on, et 24/7 on sport modes ?

Kasutaja avatar
karlj.
Huviline
Postitusi: 449
Liitunud: 04 Nov 2012, 18:01
Auto: Rs3 8y
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 18 korda

DSG TCU Tune

Lugemata postitus Postitas karlj. »

ibox4real kirjutas: 16 Dets 2024, 18:24
karlj. kirjutas: 16 Dets 2024, 14:19 Äkki teed lihtsalt dsg adaptsiooni ära?
Mis see adpatsioon on, et 24/7 on sport modes ?
Resetib käigukasti ära ja hakkab uuesti sōitja järgi kohanema. Vcdsi vōi obdeleveniga tehtav protseduur. Googelda dsg adaption.

Pohl
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 08 Veebr 2014, 23:41
Asukoht:

DSG TCU Tune

Lugemata postitus Postitas Pohl »

Kuskil oli gaasipedaali põhjas hoidmise õpetus (seisva mootoriga), kas see ei pea paika?
Kuidas / kes võiks adaptsioonid teha 17a amarokile?

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2156
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

DSG TCU Tune

Lugemata postitus Postitas siLc »

Pohl kirjutas: 19 Dets 2024, 13:21 Kuskil oli gaasipedaali põhjas hoidmise õpetus (seisva mootoriga), kas see ei pea paika?
Kuidas / kes võiks adaptsioonid teha 17a amarokile?
Pidas paika 20a tagasi - Audi A6 C5 tuleb meelde.
Mida sellega parandame? Amarokil on Aisini klassikaline automaatkast, mis on rahulikuma olemisega kui DSG.

Golf 7.5 GTI on DQ381 DSG kastiga. Sellele saab algsätted VCDS-ga teha niimoodi -> http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ansmission (ärge laske end häirida DQ500 - DQ381 on selle derivaat ja protseduur on sama)

Vasta

Mine “Ülekanne”