Probleem golfi käiguvahetajaga
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Probleem golfi käiguvahetajaga
Tere!
Autoks golf 4 2001 aasta automaatkastiga 1.9tdi.
Probleemiks see, et murdus ära käigukangi otsas olev plastik pulk(käepideme all), mis nuppu vajutades üles tõuseb, et vahetada käiku P ja R vahel. Hetkel saab käiku vahetada ainult näpitsatega seda pulka üles tõmmates. Kuidas seda parandada või vahetada võiks, kas väga suur töö?
Autoks golf 4 2001 aasta automaatkastiga 1.9tdi.
Probleemiks see, et murdus ära käigukangi otsas olev plastik pulk(käepideme all), mis nuppu vajutades üles tõuseb, et vahetada käiku P ja R vahel. Hetkel saab käiku vahetada ainult näpitsatega seda pulka üles tõmmates. Kuidas seda parandada või vahetada võiks, kas väga suur töö?
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 162
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
Probleem golfi käiguvahetajaga
vaja ilmselt kaevuri kutsetunnistust https://www.ebay.ca/itm/122125644530
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Probleem golfi käiguvahetajaga
Ma mõtleks mingi kahepoolse kruvi/poldi ja mitmekomponentse liimi peale.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
Probleem golfi käiguvahetajaga
Murdunud plastiktükki pole olemas eraldi tehase varuosana, vaid koos selle metallvardaga, mille sees see on. Fendernet ja muud autolammutused, kui neil sellist asja on, tõenäoliselt tahavad pakkuda tervet valitsa mehhanismi.
Probleem golfi käiguvahetajaga
Mingeid tihti katkiminevaid plastdetaile mida originaalina eraldi ei saa, võib teinekord leida Aliexpressist. Ntks Bora pagasniku luku mehhanismis läks miski plast jublakas katki, Ali's oli see + vahetamiseks välja puurida tulev neet olemas.
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Probleem golfi käiguvahetajaga
Ise puuriks mõlemile detailile otstesse avad, keermestaks ära, otsiks pikema kruvi, millelt pea maha võtta. Kruviks irdunud otsa nagu hambaproteesi kangi otsa. Vb tilgutaks mingit liimi ka vahele.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
Probleem golfi käiguvahetajaga
Ma läheneks ka probleemile nagu jussike soovitas. Või siis telliks kogu komplekti.
https://rrr.lt/en/search?man_id=36&cmc= ... ,60;&prs=2
https://rrr.lt/en/search?man_id=36&cmc= ... ,60;&prs=2
- jussike
- Tunnustatud
- Postitusi: 5652
- Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
- Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
- Asukoht: Peetri
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 579 korda
Probleem golfi käiguvahetajaga
Ega selle krempli vahetamine seal eriti kuku töö pole, eriti veel vanemal autol. Läheneda tuleb alt poolt, sumpa ja muu kola tuleb enne eemaldada, kas need ka ellu jäävad, on iseasi.
Kiirem ja lihtsam lahendus oleks "proteesimine".
Kiirem ja lihtsam lahendus oleks "proteesimine".
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....