Tere!
Soov ühele vanakesele b3 passatile tõsta b4 pealt 1.9tdi 66kw mootor.
On keegi ehk selle läbi teinud ja oskab vastata, et kas istub üks-ühele sinna vahele ning kas on vaja kasutada ka 66kw kasti ja veovõlle või istub see ka vanema 1.9 47/55kw käigukasti otsa?
Igasugune know/how tere-tulnud seoses sellise swapiga.
Ette tänades!
1.9TDI B4 PASSATILT B3 PEALE
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
1.9TDI B4 PASSATILT B3 PEALE
Kõik alati mõtlevad mehaanikat aga elekter ühendab ennast ise?
B4 ja B3 kerejuhtmestikud on piisavalt erinevad ja pead kahest ühe komplekteerima.
B4 ja B3 kerejuhtmestikud on piisavalt erinevad ja pead kahest ühe komplekteerima.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2008, 18:19
- Telefon: 5027277
- Auto: Golf mk3 VR6, Polo G60, Jetta mk1 16V, Passat B3 16V
- Asukoht: Märjamaa
- Tänatud: 19 korda
1.9TDI B4 PASSATILT B3 PEALE
Istub tehase kasti otsa, samuti istub tdi kast sinna otse. Erinevus võib tulla kiiruseanduri olemas olust aga selle saab ringi tõsta. Mõlemad kered on CE2 juhtmestikul, niiet juhtmestiku erinevus ei tohiks suur olla ja põhilised pistikud istuvad otse. Erinevus tuleb ilmselt sisse elektroonilisest gaasipedaalist ja immo juhtmestikust.