Uute autode juhiabisüsteemid

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Huligaan
Veteran
Postitusi: 513
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas Huligaan »

never ever ei ole minu b8'l see vennike sekkunud kruusal sõitmisel. kas on sõidustiili erinevused või siis mul see rajahoidja ei pea kruusateed teeks :D

igatahes line assist sai täna maha võetud, vaatame, kas homme on peale karanud või mitte, minuteada(mälu järgi) et menüüst llinnuke maha võtta siis ta iseseisvalt ei aktiveeru....
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.

PriitV
Huviline
Postitusi: 323
Liitunud: 10 Mär 2016, 22:53
Auto: passat b8
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 56 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas PriitV »

Pead heledal kruusal sõitma, et oskaks kraave näha

Sul peaks mälu olema ikka sellel

Huligaan
Veteran
Postitusi: 513
Liitunud: 25 Veebr 2008, 00:40
Auto: B5 passat 1998a,vw beetle (aastat ei mäleta) B5.5 passat, 2002a. B7 passat 2011a ja nüüd siis B8 alltrack 2018
Asukoht: Tallinn/Saaremaa
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas Huligaan »

PriitV kirjutas: 03 Jaan 2025, 21:49 Pead heledal kruusal sõitma, et oskaks kraave näha
sport ja ESP off, siis ei ole aega tal kraave vaadelda :D
Kui nupp ei jaga, siis käed korrutavad või rahakott astendab.

www.hyzerflip.ee
kõik reklaamiga seonduv.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas jussike »

B8 ei topi jõuga line tagasi. Selle oleku saab isegi võtmesse salvestada.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3547
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

martin333 kirjutas: 03 Jaan 2025, 14:52
MustVälk kirjutas: 03 Jaan 2025, 14:32
martin333 kirjutas: 03 Jaan 2025, 13:29 Lahendus on osta auto, millel need abid ja muud jurad puuduvad. Nagu g3 või vento.
Või subaru kus need nupud välja lülitamiseks on kõrvuti nagu minul. ;)
Ärme nüüd autosoovitustega liialdama ka hakka :D
Noojah. Natuke OT. Aga Vag ja Subaru roostekindlus suhteliselt sama. Müra sarnaste autode puhul ka.
Vagi'l mõned nüansid paremad. Ja subaru on mõne asja arenguga maas.
Arvestades, et mul 2015 aasta Outback, siis:
ACC on hea ja ma kasutan maksimum kaugusel, siis jääb teisele ruumi piisavalt. Mõtlesin, et töökindlam kuna esiklaasi taga, aga mingitel udustel päevadel klaas puhas, aga midagi segab andurit korraks (seda harva ja vähest aega vaid ja ei sega mind). Niisama püsikat ei saa kasutada. :(
Takistuse hoiatus ja pidurdus on natuke häiriv kui tean, et ees auto just keerab ära ja jõuan mööda. Aga selleks see ohutus süsteem on. Saab välja lülitada. Reast lahkumise hoiatus (juhul kui jooni näeb) saab välja lülitada. Ja startstopp (suvel kaks kolm korda tõesti lülitas mootori välja) ka välja lülitatav. (start-stopp veel eraldi nüanss, et piduri pedaali peab korralikult vajutama kogemata foori taga avastasin) (loomulikult ma ei süvenenud autoga kaasa tulnud piiblisse :D )
Ausalt ma ei ole isegi proovinud, et kui välja lülitan midagi nendest, siis kas uuel käivitusel lülitavad automaatselt sisse. :)
Peale ESP välja lülitamist ma midagi muud ei ole näppinud. :D ESP ei tule täielikult maha, aga lõbus on ikka!

Kõik neli nuppu kõrvuti ja tähtsuse järjekorras. Ilmselgelt ESP kõige esimene. :D

Aga jah ma olen nõus, et ohutusele mõeldud asjad ei tohiks käituda ohtlikult!
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

jussike kirjutas: 03 Jaan 2025, 21:56 B8 ei topi jõuga line tagasi. Selle oleku saab isegi võtmesse salvestada.
Sõltub aastast. Lane assisti facelift toppis tagasi küll. Kodeering: ON, mitte Last Setting. Neid omajagu muudetud. Võtmesse ei salvesta sul auto suurt midagi. Uuemad salvestasid profiili ja sealt sai selle profiili võtmega siduda.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas jussike »

Mu omal küll sai erinevaid seadeid salvestada, tõsi mitte küll jah otse võtmesse, aga nö kasutaja profiili, mille siis vastav võti ativeeris.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

jussike kirjutas: 06 Jaan 2025, 10:22 Mu omal küll sai erinevaid seadeid salvestada, tõsi mitte küll jah otse võtmesse, aga nö kasutaja profiili, mille siis vastav võti ativeeris.
Just. Vanematel oli confimisvõimalust veits rohkem. Mu juures käis üks Arteon ERR Tulistav Pidur. 2024 mudel. Aasta lõpu reliis. Sinna MQB platvormile on kogu see lollakas mudru peale surutud mis uuematel platvormidel.

Piiksuv liiklusmärk
Lane iga kävitusega sees
Start Stop iga käivitusega sees.
Drowsiness Monitor

Ja arvestades, et see on MQB platvorm siiski, siis nad kurinahad on suutnud selle ka lukku keerata igatepidi. Ehk siis kodeerida ei saa seda pilli. Seega suht hapu värk nende uutega. Õnneks on osadel autodel vähe paremad shortcutid kust neid välja lülitada kui teistel.

Muidugi minu jaoks on see täis kiusamine. Nad teavad, et 75% kasutajatest selle jura välja lülitavad. Ikka suruvad. Lase siis valida või noh...milleks seda jama suruda?
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas jussike »

Siis tuleb lihtsalt oodata, kui häkkerid lukud maha murravad.

Line sekkumise "tugevust" saab ju muuta, see peaks ikka mällu jääma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

jussike kirjutas: 06 Jaan 2025, 11:12 Siis tuleb lihtsalt oodata, kui häkkerid lukud maha murravad.

Line sekkumise "tugevust" saab ju muuta, see peaks ikka mällu jääma.
Lane sekkumise tugevus ei ole olnud mitte ühelgi autol by design. See on täiesti kolmas adaptsioon mis selle menüü tekitab.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas jussike »

No kui sekkumise kõige nõrgemaks keerad, siis peaks ju vähem rapsima, see peaks ju ometi mällu jääma.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

jussike kirjutas: 06 Jaan 2025, 12:36 No kui sekkumise kõige nõrgemaks keerad, siis peaks ju vähem rapsima, see peaks ju ometi mällu jääma.
MQBl jäi tõesti see mällu jah. Ja MQBl sai ka lane assisti ON/OFFi mällu kenasti. Jutt on uuematest. Golf 8 ja Octavia IV sai ka mällu. Nüüd 2024 autodel enam ligi ei saa.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

margus
Huviline
Postitusi: 309
Liitunud: 19 Apr 2005, 17:56
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 14 korda

Uute autode juhiabisüsteemid

Lugemata postitus Postitas margus »

Ärge unustage, et uuematel autodel on Lane Assist kas ON või OFF. Lahendust nagu varasematel autodel oli, kus sai seada selle tundlikkust ja lahendust, et hakkab "abistama" vaid joone lähedale jõudes, uutel enam ei olegi ehk süsteem on kogu aeg ON. Väidetavalt pidi küll õppiv olema, kuid äärmiselt tüütu, et see pidevalt end kusagile joonte keskele tahab tekitada.

Võibolla kui keegi leiaks lahendusegi, et kõigi soovitud funktsioonide väljalülitamise/enda järgi kohandamise saaks koodanda ühe kiirvaliku nupu alla, siis oleks seegi pool rehkendust.

Aga lõpuks jõuan ikka seigani, et ametnikud ja IT-mehed ei tohi autode disainimisse sekkuda! :)
Oettinger Powered
Uued rehvid ja veljed

Vasta

Mine “Elektroonika”