HVO diisel

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Sonn117
Uustulnuk
Postitusi: 3
Liitunud: 11 Aug 2019, 11:33
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord

HVO diisel

Lugemata postitus Postitas Sonn117 »

Kuulaks "ReDiesel"/"EcoForce"/"Neste My" kütustega kogemuslugusid.
Kas tahmakas tõepoolest põleb suuremate intervallide tagant ja mootor hakkab paremat häält tegema?
Ametlikult lubas VW alates 2021 aasta autodesse seda tankida, egas midagi halba juhtu kui seda vanematele masinatele sisse valada?

Kasutaja avatar
Elevant
Klubiline
Postitusi: 825
Liitunud: 19 Nov 2006, 17:44
Auto: MB W124 E320/Jeep Grand Cherokee WK2/Honda CBR1100XX/VW Polo 9N3/Opel Omega A/VW Beetle 1200/MB S211 E320CDI T/Passat B6/Dodge RAM 1500
Asukoht: Läänemaa/Euroopa
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 42 korda

HVO diisel

Lugemata postitus Postitas Elevant »

Mina sõidan juba aastaid 2011a Jeep Grand Cherokeega Neste MY'ga, vahepeal panin Terminalist ReDieselit ka, kui see tuli, aga Neste on klubisoodukaga odavam.
Tankisin samamoodi ka 2004a Audi A6 2.5TDI'si(AKE ja BDH)MY'ga.
Audide puhul, mul ilmselt olid mõlemal ühel rohkem, teisel vähem mingid pihustid ära, sest tavadiisliga oli ka 10c juures käivitus sinise suitsu saatel(ei, need ei olnud rõngad, ega tihendid), mida külmem, seda rohkem suitses, tankides MY'd tekkis suits oluliselt hiljem enamasti - kraadide juures. AKE oli paremas korras, sellel oli ka -20 juures see suht vähe välja paistev, BDH suitses korralikult.
Mootori hääles/mootori töös pole mina erinevustest aru saanud, kütusekulus pole ka erinevust tuvastanud(mul on peaaegu 8 aastat kõik tankimised üles kirjutatud). DPFi põletusest mulle isiklikult tundub, et põletab harvem, aga ma viimasel ajal juba kahtlen selles. Kuna märgutulukest pole, siis ma päris täpselt ei tea, millal ta põletab, aga tavaliselt hakkab seda tegema vahetult enne koku jõudmist. :mrgreen: Ma olen õppinud natuke ka ajapikku auto näidikute järgi aru saama, millal põletab, aga mingit arusaadavat käitumise erinevust Jeepil pole.
Põletamise hetkel ainus vahe, mida on tunda on see, et tavadiisliga oli hais selline pidurikärsakat meenutav, MY'ga selline parafiini kärsakas. Meeldivad pole kumbki.

Pika jutu kokkuvõtteks, Audidel lükkus külmkäivituse suits hilisemaks, muus osas ei tähelda erinevusi.

Vasta

Mine “Diislid”