
Sai siis veel üks VW endale soetatud, 1999 a BORA, läbisõit 211 000. Tuli Eestisse 2006 aastal, nii palju kui tean, oli Saaremaal mingi vanema mehe käes kuni 2024 alguseni, siis käis korra Rakveres, sealt Tabasalu, sealt mulle. Et kui keegi äkki teab, kelle käes Rakveres oli, mul oleks mõned küsimused. Kes klaasi vahetas, mis imelik seis hammasrihmaga on jne. Ning kes ja kuidas eemaldas lisa IMMO?
Foorumi liikmetele kah küsimusi.
Tahaks taastada uste ja pagazniku avamise puldist. Kas vastab tõele, et ühe võtmega süüde sisse, teise võtmega juhi uks lukku ja kaks korda vajutada nuppu puldil ja võtab puldi omaks või vaja veel midagi? VIN: WVWZZZ1JZXW498927 Paigaldada mingi signa lisaks ei ole just meeldiv mõte, meil ei müüda midagi normaalset, venelaste Pandora ja hiinakad. Samas aga pakkuge variante.
Tahaks originaal raadio taastada, VW Beta 4 by Grundig, kood on olemas, voolu võtab sisse, pilt tuleb ette, raadiojaamu leiab, häält ei tule. Lõpuvõim vist läbi, sooviks leida mõnda elektroonikut, kes taastaks, kondekad samuti vahetada, need vist kuivanud juba.
Juhipoolne esiklaasi posti polster katki, helehall vist nagu, leidsin originaali VW Classikust, 50 euri + saatmine, aga pelgan et värvi poolest jääb erinev, pleekinud ja mitte pleekinud osa salongis. Liimiks äkki uue riide, ega juhuslikult ei tea, mis riidega tegu?
Esialgne plaan taastada võimalikult originaalilähedaseks, kuigi peas tiirleb mõte kergest chippimisest, et kütusekulu kaasajastada ja võib olla madaldusvedrud, ei rohkemat. Valuvelgedest samuti huvitatud. 5x100 R16.
Hetkel taastan veermikut, õõtsad, puksid, piduritorud, etc. Radikas vaja välja vahetada, lekib. Summuti uus vaja peale katalüsaatorit, tundub et kat on all originaal. Hammasrihm on sõitnud 13 000 km, aga 5 aastat vana ja imelikult kulunud, väljastpoolt. Pole varem sellist asja kohanud.