Pikk käivitus (EA288, 2.0 TDI 135kw)
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 10 Mär 2025, 14:08
- Asukoht: Eesti
Pikk käivitus (EA288, 2.0 TDI 135kw)
Tere!
Auto: Audi A3 2013 (8V), 2.0 TDI 135 kw (184 PS; 181 hp)
Läbisõit: 170 000 (mootoririhm vahetatud, kuid probleem oli juba enne seda)
Autol on probleem käivitumisega. Ostsin auto 2024 aasta kevadel ning avastasin, et see ei taha hommikuti käima minna. Suve ja talve jooksul olen üritanud jälgida mustrit, kuidas auto käivitub vastavalt välisele temperatuurile.
Ilmad, kus temperatuur on üle +5 kraadi:
Auto käivitub 2-3s (vahepeal kauem), kui see on seisnud üle 7 tunni, pärast mootori soojaks sõitmist (90°C). (auto käivitub normaalselt, kui on seisnud vähem kui 7 tundi pärast mootori soojaks sõitmist)
Kui sõita lühikene ots, näiteks tööle, mille jooksul mootor ei lähe soojaks, siis käivitub auto halvasti juba 2-3 tundi peale seismist.
Ilmad, kus temperatuur on alla +5 kraadi:
Auto käivitub koheselt, kui see on seisnud üle 7 tunni.
Kui sõita lühikene ots, näiteks tööle, mille jooksul mootor ei lähe soojaks, siis käivitub auto halvasti, peale 2-3 tundi seismist, kuid kui auto seisab sellest rohkem, läheb auto jällegi kohe käima.
Kõikide temperatuuride juures läheb auto teisel käivitumisel koheselt tööle, isegi kui esimene käivitus võttis aega paar sekundit.
Nii palju tean, et küttesüsteemis ei tohiks viga olla, sest seda on kontrollitud. Uurisin, et selline asi nagu VVT (variable valve timing) klapp võib läbi olla, kuid minule öeldi, et see töötab. Arvuti mitte ühtegi viga ette ei löö, seetõttu ei hakka suvaliste juppide vahetuse läbi probleemile lahendust otsima.
Auto: Audi A3 2013 (8V), 2.0 TDI 135 kw (184 PS; 181 hp)
Läbisõit: 170 000 (mootoririhm vahetatud, kuid probleem oli juba enne seda)
Autol on probleem käivitumisega. Ostsin auto 2024 aasta kevadel ning avastasin, et see ei taha hommikuti käima minna. Suve ja talve jooksul olen üritanud jälgida mustrit, kuidas auto käivitub vastavalt välisele temperatuurile.
Ilmad, kus temperatuur on üle +5 kraadi:
Auto käivitub 2-3s (vahepeal kauem), kui see on seisnud üle 7 tunni, pärast mootori soojaks sõitmist (90°C). (auto käivitub normaalselt, kui on seisnud vähem kui 7 tundi pärast mootori soojaks sõitmist)
Kui sõita lühikene ots, näiteks tööle, mille jooksul mootor ei lähe soojaks, siis käivitub auto halvasti juba 2-3 tundi peale seismist.
Ilmad, kus temperatuur on alla +5 kraadi:
Auto käivitub koheselt, kui see on seisnud üle 7 tunni.
Kui sõita lühikene ots, näiteks tööle, mille jooksul mootor ei lähe soojaks, siis käivitub auto halvasti, peale 2-3 tundi seismist, kuid kui auto seisab sellest rohkem, läheb auto jällegi kohe käima.
Kõikide temperatuuride juures läheb auto teisel käivitumisel koheselt tööle, isegi kui esimene käivitus võttis aega paar sekundit.
Nii palju tean, et küttesüsteemis ei tohiks viga olla, sest seda on kontrollitud. Uurisin, et selline asi nagu VVT (variable valve timing) klapp võib läbi olla, kuid minule öeldi, et see töötab. Arvuti mitte ühtegi viga ette ei löö, seetõttu ei hakka suvaliste juppide vahetuse läbi probleemile lahendust otsima.
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
Pikk käivitus (EA288, 2.0 TDI 135kw)
Mõni temperatuuri andur või mõni muu andur. Viga ei näegi enne kui ei ole katki. Pead logima ja võrdlema ja andmeid koguma.
Mingi hetk logides peaks tekkima võrdlus hetk ja saad aru mis andur valetab.
Mingi hetk logides peaks tekkima võrdlus hetk ja saad aru mis andur valetab.

Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
Pikk käivitus (EA288, 2.0 TDI 135kw)
tüüp paneb veitse segast ka seal, sest 20:28 juures on nr12 mõlema kesta jaoks täpselt sama ja 8-10 on lihtsalt ilma vanoseta kate, mitte uuendatud osa.
ehk siis vbl piisab isegi selle musta klapi (nr12) vahetamisest ja lammarist leiab vbl mõne töötava ka, et proovida.
või siis algul üldse resetti proovida, sest keegi on seda juba vahepeal vbl näppimas käinud
ehk siis vbl piisab isegi selle musta klapi (nr12) vahetamisest ja lammarist leiab vbl mõne töötava ka, et proovida.
või siis algul üldse resetti proovida, sest keegi on seda juba vahepeal vbl näppimas käinud
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Pikk käivitus (EA288, 2.0 TDI 135kw)
Kui sa vaatad kataloogi, siis uue korpusega pead alati panema uuema koodiga klapi. Vastupidi seda nõuet pole kuid ma ei leia, et seda eraldi mõistlik oleks vahetada.
Olen isegi kunagi ühe "Correlation" veast lahti saanud korpuse ja klapi vahetusega. Uskumatu aga tõsi.
Olen isegi kunagi ühe "Correlation" veast lahti saanud korpuse ja klapi vahetusega. Uskumatu aga tõsi.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
Pikk käivitus (EA288, 2.0 TDI 135kw)
musta(black) klapi all ma mõtlen seda nr12-t, mitte seda hõbedat polt-klappi nr18 (dirty vms), sest nr12 on mõlemal sama - kuna see rasvamagu pani selle ka uue, siis vbl tolles oligi ainukene viga (mida oleks võinud üldse resettida kõigepealt).
aind et ise ei saagi seal midagi näppida, sest "pumba" peab ka enne ära lukustama ja samas on selle polt-klapi liikumine ka ikka oluline, niiet kui seda ei kontrolli, siis ei saagi üldse teada mis viga võis olla
aind et ise ei saagi seal midagi näppida, sest "pumba" peab ka enne ära lukustama ja samas on selle polt-klapi liikumine ka ikka oluline, niiet kui seda ei kontrolli, siis ei saagi üldse teada mis viga võis olla
-
- Uustulnuk
- Postitusi: 2
- Liitunud: 10 Mär 2025, 14:08
- Asukoht: Eesti
- volksusees1
- Huviline
- Postitusi: 161
- Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
- Asukoht: eu
- Tänatud: 3 korda
Pikk käivitus (EA288, 2.0 TDI 135kw)
peale seda on ju väga palju muud ka juba kirja pandud, niiet kuidas saab üldse väita, et viga pole selles, mida seal videos isegi ei mainita? 
