B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
B7 1.4 2013 automaat, BENS.
Veidi mõistus juba otsa saamas, soovituste järgi parim VW töökoda Eestis, kuid siiski ei oska viga leida. Kaks korda pukseerinud sinna ja iga kord sama targalt remonti tagasi. SAMAS KUI KEERULINE ÜHE ANDURI vms VEA LEIDMINE SAAB OLLA?
Konkreetsed vea tunnused: Sõidab 10 km siis lööb põlema EPC, punase hüüumärgi ja valge hüüumärgi koos püsikiirushoidja märgiga.
Pöördeid üle ca 1200 ei lase. Paari Kilomeetri pärast lülitab mootori päris välja. Ja enam ei käivitu, (laseb vaid starterit ringi, vahel justkui võtab gaasi peale aga mitte piisavalt). Lasen autol seista 1h ja siis läheb ilusti käima, tuled kustus. Sõidab sama palju ja kõik hakkab otsast peale. Nii 2 juba kuud ringi sõitnud.
Töökojas vahetas kaks andurit ära, diagnostika koodid ei pidavat viga andma, millest aru saaks.
Google annab igast andureid mis viga võiks olla, kuni mootori juhtmestiku kontrollimiseni (mis mega töö) Töökoja seisukoht on, tööd ja andurid liiga kallid, et tasuks riskeerida vahetamisega. Parem romulasse viia, kuna 1.4 mootor ei kõlba nii ehk naa kusagile. 2013 a Passat. 295 K läbisõit.
Mis teie arvate - romulasse?
Tänan.
Veidi mõistus juba otsa saamas, soovituste järgi parim VW töökoda Eestis, kuid siiski ei oska viga leida. Kaks korda pukseerinud sinna ja iga kord sama targalt remonti tagasi. SAMAS KUI KEERULINE ÜHE ANDURI vms VEA LEIDMINE SAAB OLLA?
Konkreetsed vea tunnused: Sõidab 10 km siis lööb põlema EPC, punase hüüumärgi ja valge hüüumärgi koos püsikiirushoidja märgiga.
Pöördeid üle ca 1200 ei lase. Paari Kilomeetri pärast lülitab mootori päris välja. Ja enam ei käivitu, (laseb vaid starterit ringi, vahel justkui võtab gaasi peale aga mitte piisavalt). Lasen autol seista 1h ja siis läheb ilusti käima, tuled kustus. Sõidab sama palju ja kõik hakkab otsast peale. Nii 2 juba kuud ringi sõitnud.
Töökojas vahetas kaks andurit ära, diagnostika koodid ei pidavat viga andma, millest aru saaks.
Google annab igast andureid mis viga võiks olla, kuni mootori juhtmestiku kontrollimiseni (mis mega töö) Töökoja seisukoht on, tööd ja andurid liiga kallid, et tasuks riskeerida vahetamisega. Parem romulasse viia, kuna 1.4 mootor ei kõlba nii ehk naa kusagile. 2013 a Passat. 295 K läbisõit.
Mis teie arvate - romulasse?
Tänan.
- siLc
- Tunnustatud
- Postitusi: 2156
- Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
- Auto: Passat B7 EcoFuel
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 149 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Milline 1.4 siis? 90kW, 118kw või 110kW CNG?
Ilma diagnostikaväljavõtte ja infota milliseid andureid vahetati, on raske midagi öelda.
Ilma diagnostikaväljavõtte ja infota milliseid andureid vahetati, on raske midagi öelda.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
1,4 B 2013 a. ja sõitnud ca.300000 km.,sama mis T D i.700000 ,kuid läbisõit sellel autol ei tähenda,et romulasse viia. Romulasse viid siis auto,kui kere on tüma. Nüüd teemasse. Kui armatuuris näitab märgutuli mingitki viga,hoiatus on punane,siis kompuuter peab (mitte peaks) ju viga näitama.
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
1.4 TSI 90 KW.
Kompuuter näitab igast asju, sp töökoda ei suudagi tuvastada. (mingi selline jutt) mina pole mehaanik, ei ole näinud mida kompuuter näitab.
Kas töökoda peaks ka mingi vastutuse võtma. Tööde eest maksud 250 eur, kaks andurit vahetasid, mõlemad ca 25 eur ja samas korda ikka pole saanud. Kuidas peaks suhtuma?
Kompuuter näitab igast asju, sp töökoda ei suudagi tuvastada. (mingi selline jutt) mina pole mehaanik, ei ole näinud mida kompuuter näitab.
Kas töökoda peaks ka mingi vastutuse võtma. Tööde eest maksud 250 eur, kaks andurit vahetasid, mõlemad ca 25 eur ja samas korda ikka pole saanud. Kuidas peaks suhtuma?
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1202
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 199 korda
- Tänatud: 74 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Kus kandis asud ? @SanderSPS oskab pealinnas aidata.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Sorri aga, mida see "eesti parim vw töökoda" peaks sinu arvates tegema kui kodanik tuleb poolpiduse autoga esindusse? Mingite anomaaliate puhul, kus pole võimalik kergesti viga uuesti esile tuua ongi ju väga raske aru saada, mis viga on.
Toon lihtsalt näite sulle, et mul oli land rover nädal aega diagnostikas, probleemi põhjustas kere ja raami vahel olevad kaks soont, mis tõmbasid kogu can liikluse segadusse. Ja, et seda leida tuli kere raamist eraldada.
Ja see töö võibki ligineda auto turuväärtusele ja siis oledki ristil, kas vana remontida ja loota, et uus asi kimbutama ei hakkaks või võtta järgmine samasugune või hoopis uuem.
Toon lihtsalt näite sulle, et mul oli land rover nädal aega diagnostikas, probleemi põhjustas kere ja raami vahel olevad kaks soont, mis tõmbasid kogu can liikluse segadusse. Ja, et seda leida tuli kere raamist eraldada.
Ja see töö võibki ligineda auto turuväärtusele ja siis oledki ristil, kas vana remontida ja loota, et uus asi kimbutama ei hakkaks või võtta järgmine samasugune või hoopis uuem.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Täpselt nii ongi, kui seal on mingi veakoodide läbu ja tunni aja pärast on korras kõik, siis ongi põhimõtteliselt ainult see tund, et auto jõuaks diagnostiku kätte ja ta jõuaks vajalikud mõõtmised teha. Või kui diagnostik sõidab päev otsa ümber töökoja ja vahepeal jahutab tunda aega, siis on jälle häda, et mille eest ma maksan..
Samas ei saa see asi nii keeruline olla. Mis puudu on kui ei käivitu, säde või kütus? Veakoodid? Paagipump töötab kui ei käivitu? Mulle pigem tundub, et see pole mingi tõsine töökoda.
Samas ei saa see asi nii keeruline olla. Mis puudu on kui ei käivitu, säde või kütus? Veakoodid? Paagipump töötab kui ei käivitu? Mulle pigem tundub, et see pole mingi tõsine töökoda.
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Tundub samuti, et töökoda, ei viici süvenedagi, kuna mootor 1.4. 90kw. Paistab et viimane kord kui VW ostan. Toota auto mis sõidab kõigest 300k ja siis lammutamisele kuna elektri veaga ei viici korralik töökoda (ei ole küll päris esindus) enam tegeleda kuna see mootor nii keeruline ja nö ebaõnnestunud VW variant. 3a tagasi ostsin auto 8K eest, tänagi müüvad samu 6K eest, (sarnase läbõiduga). Aga väärtus puudub kuna töökoda ei oska, ei taha tegeleda. MIDA VÄRKI? --
@etnies858 PS "kodanikeks" nimetati inimesi Nõukogude liidus ja iga auto, mis on salongist välja sõitunud on juba "pidune auto". Auto mille turuväärtus on 6K siis enam ei tohiks remondis käia?
@etnies858 PS "kodanikeks" nimetati inimesi Nõukogude liidus ja iga auto, mis on salongist välja sõitunud on juba "pidune auto". Auto mille turuväärtus on 6K siis enam ei tohiks remondis käia?
-
- Huviline
- Postitusi: 222
- Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
- Telefon: 5555üheksa6üks4
- Skype: el.mumm
- Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 25 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Äkki lihtsam vast leida sama mootoriga auto kõrvale, kust vajadusel juppe külge visata vea otsingutel. EPC põhjuseid võib mega palju olla - alates pihustist kuni gaasipedaali andurini.
Ja sellist tööd ükski töökoda teha ei taha, sest keegi seda kinni ei soovi maksta.
Ehk nagu eespool juba öeldud - kas uus auto või siis sirgete kätega sõbra garaaž ning palju aega ja tegemisi.
Ja sellist tööd ükski töökoda teha ei taha, sest keegi seda kinni ei soovi maksta.
Ehk nagu eespool juba öeldud - kas uus auto või siis sirgete kätega sõbra garaaž ning palju aega ja tegemisi.
B6 1.4tsi🍅 & B8 2.0tsi❄️ IG @el.mumm
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Siin pole töökojal muud süüd kui et neil on kehv kompetents vigade leidmiseks, mis ei tule lihtsa veakoodina välja.
Või soovitakse lihtsalt kliendist lahti saada.
Või soovitakse lihtsalt kliendist lahti saada.
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Tallinnas olen abi saanud siit: http://autodediagnostika.ee/
-
- Veteran
- Postitusi: 3547
- Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
- Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
- Tänanud: 784 korda
- Tänatud: 110 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Muud ei aitagi kui vaid ringi sõita diagnostika seadmega. Teed logi kuni viga käes. 
Esindus saaks vabalt hakkama.

Esindus saaks vabalt hakkama.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
-
- Huviline
- Postitusi: 463
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 61 korda
- Tänatud: 69 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Ei peaks isegi väga kaua kulutama sellele, kui viga on lihtsasti korratav.
Iga kord erinevad kanalid logima ja saab vea tekkemehhanismile lähemale.
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Tanka700 kirjutas: ↑25 Mär 2025, 08:29 Tundub samuti, et töökoda, ei viici süvenedagi, kuna mootor 1.4. 90kw. Paistab et viimane kord kui VW ostan. Toota auto mis sõidab kõigest 300k ja siis lammutamisele kuna elektri veaga ei viici korralik töökoda (ei ole küll päris esindus) enam tegeleda kuna see mootor nii keeruline ja nö ebaõnnestunud VW variant. 3a tagasi ostsin auto 8K eest, tänagi müüvad samu 6K eest, (sarnase läbõiduga). Aga väärtus puudub kuna töökoda ei oska, ei taha tegeleda. MIDA VÄRKI? --
@etnies858 PS "kodanikeks" nimetati inimesi Nõukogude liidus ja iga auto, mis on salongist välja sõitunud on juba "pidune auto". Auto mille turuväärtus on 6K siis enam ei tohiks remondis käia?
Mitte et ei tohiks remondis käia aga võib olla mõista asjaolu, et kui diagnostiku tund maksab x € siis 250€ ei pruugi viia tulemuseni. Jäi lihtsalt sinu kirjutatud lõik silma, kus töökoda peaks justkui vastutust võtma, et nad kohe esimese hooga ülesse ei leidnud viga.
-
- Huviline
- Postitusi: 2872
- Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
- Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
- Asukoht: harjumaa
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 39 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Kui töökoda ei leia viga siis jah..tegime tööd,aga kahjuks ei leidnud kala. Plati fedja siiski. Meie tegime ju tööd. Klient on ju kannataja,makstes tühja. No ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. on minul olnud ju sarnaseid olukordi kus aeg läinud,kuid lõpp tulemust polnud. Klient,kui palju ,võlgu,, olen. Pole midagi võlgu. Näiteid võin tuua summutite kohapealt.Lõpp tulemus on,et koliseb küll,kuid keevitada on mõttetu. Aga minu kontrollimise AEG ju kadus. Raha ahnust ei tohiks võimust võtta.Kes on nõus (mitte purgis) ?
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
etnies858 kirjutas: ↑25 Mär 2025, 15:16Tanka700 kirjutas: ↑25 Mär 2025, 08:29 Tundub samuti, et töökoda, ei viici süvenedagi, kuna mootor 1.4. 90kw. Paistab et viimane kord kui VW ostan. Toota auto mis sõidab kõigest 300k ja siis lammutamisele kuna elektri veaga ei viici korralik töökoda (ei ole küll päris esindus) enam tegeleda kuna see mootor nii keeruline ja nö ebaõnnestunud VW variant. 3a tagasi ostsin auto 8K eest, tänagi müüvad samu 6K eest, (sarnase läbõiduga). Aga väärtus puudub kuna töökoda ei oska, ei taha tegeleda. MIDA VÄRKI? --
@etnies858 PS "kodanikeks" nimetati inimesi Nõukogude liidus ja iga auto, mis on salongist välja sõitunud on juba "pidune auto". Auto mille turuväärtus on 6K siis enam ei tohiks remondis käia?
Mitte et ei tohiks remondis käia aga võib olla mõista asjaolu, et kui diagnostiku tund maksab x € siis 250€ ei pruugi viia tulemuseni. Jäi lihtsalt sinu kirjutatud lõik silma, kus töökoda peaks justkui vastutust võtma, et nad kohe esimese hooga ülesse ei leidnud viga.
Sp kirjutasingi et kuidas kliendina peaks suhtuma? Kas töökoda võib lõputult osasid välja vahetada, et ehk lahendab probleemi, ilma tegelikku probleemi leidmata. (saan aru et oskamatust tunnistada on raske, kuid ehk peaks vahel)- see asemel, et mitte klienti romulasse saatma, kuigi võib olla lihtne elekri viga. Mootor ei saa lihtsalt loomuliku kulumise tõttu (a la kambri kompressioon on langenud ja või pihustid kehvad) käituda nii nagu hetkel käitub. Kas ehk oskad soovitada töökoda kus osatakse paremini diagnoosida viga.
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Märgi asukoht ja äkki keegi viitsib vähemalt veakooodid lugeda ja siia panna. Soovitavalt VCDS-iga, see peaks ka läbisõidu andma veakoodi tekkimisel ja saab tuvastada esimesena tekkinud koodi, abiks seegi.
-
- Klubiline
- Postitusi: 961
- Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
- Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 113 korda
- Tänatud: 44 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Sellepärast tulebki margiesinduses probleemi lahendamine teinekord odavam kui ehku peale suvakates töökodades.
-
- Moderaator
- Postitusi: 7938
- Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
- Auto: G3 3.0 VR6 N/A
- Asukoht: Tallinn Nõmme
- Tänanud: 79 korda
- Tänatud: 170 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Eelkõige seetõttu et igasugune makstud teenus koos varuosadega peab kätkema endas garantiid tehtud tööde kohta, mida esindusest on kindlasti kindlam nõuda kui ''parimast VW töökojast Eestis''.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..
- SanderSPS
- Tunnustatud
- Postitusi: 1749
- Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
- Asukoht: Kolhoos
- Tänanud: 90 korda
- Tänatud: 337 korda
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
No aga elementaarsed küsimused ikka said vastuse? Millal küünlaid vahetati? Kas poole on ka vahetatud? Kuidas juhtmestik on kummi all seal pooli otsas? jne. See on paras leiutamine see vea leidmine. Eriti kui auto kuskil keset veeremist välja sureb ja miljon viga sisse viskab. Ilmselgelt on mõistlik korraliku diagnostikaga üle vaadata auto. Hakata mingeid seoseid looma, aga "parim vw töökoda" jäi hätta ei tähendam, et nad tingimata on ju saamatud. Ilmselt vahetasid ära andurid mida suutsid seostada probleemiga. See on ju okei tegelikult.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Uurisin välja mis andurid vahetasid: Turbo rõhu andur nr 2 (kokku neid 3tk), nukvõlli asendi andur. (Kompuuter näitas nende andurite kohta viga) Sama elektri liini peal on neid veel ca 5 erinevat andurit. Nende vahetamine viga ei parandanud. Kompuuter näitab viga Reference voltage (kas abc? ei mäletanud). Justkui peaks kogu juhtmestiku ära kontrollima. Vool läheb aga tagasi ei tule, kaob kusagil ära.
Küsimus: KAS OLEKS MISKIT MÕTTEKAM ENNE TEHA KUI JUHTMESTIKKU ÜLE KONTROLLIMA HAKATA?
Küsimus: KAS OLEKS MISKIT MÕTTEKAM ENNE TEHA KUI JUHTMESTIKKU ÜLE KONTROLLIMA HAKATA?
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Refrence Voltage viga ongi huvitav viga. Kõik A/B/C, vastavalt ahelale, andurid võivad seda tekitada. Kontrolliks kõik sama ahela andurid lahti. Kui viga ei kao siis juba aju juurest juhe lahti, jne... .
See pole midagi erilist viga, küll aga võib ajamahukaks osutuda.
Näide: Kunagi oli Ref.A viga aga kuna skeem ja dokumentatsioon ütles, et DPF Diff rõhk on C ahelas siis seda ei katkestanud. Reaalsuses oli A ja C ahel mootoriaju sees sillatud ja tegu oli ikkagi sama ahelaga. Peale uut Diff rõhu andurit viga kadus.
See pole midagi erilist viga, küll aga võib ajamahukaks osutuda.
Näide: Kunagi oli Ref.A viga aga kuna skeem ja dokumentatsioon ütles, et DPF Diff rõhk on C ahelas siis seda ei katkestanud. Reaalsuses oli A ja C ahel mootoriaju sees sillatud ja tegu oli ikkagi sama ahelaga. Peale uut Diff rõhu andurit viga kadus.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.
Üldiselt igast endast lugupidav töökoda teeb alustuseks veakoodide väljatrüki, vajadusel elektriskeem jne. Kõik toimingud, mis tehti pannakse kirja, vajadusel pildid jne.
Need dokumendid on vajalikud, et klient saaks aru, mis auto juures tehti. Dokumendid jäävad töökojale ja klient saab alati küsida nendest dokumentidest koopijaid.
Samuti välistab korrektne dokumentatsioon hilisemad vaidlused, mida tehti, kas tehti ja milleks tehti.
Tavaline esmane diagnostiaeg on 1-1,5h. Veakoodide lugemine, vajadusel mõõtmistoimingud, proovisõit. Kui nüüd on selline juhtum, et viga hetkel ei esine, siis tuleks kliendiga läbi rääkida, et kuidas edasi lähme. Selliste keisside puhul, kus viga esineb 1x 2 nädala jooksul olen lasknud kliendi tagasi rajale ja rääkinud talle, millised sümptomeid tähele panna, kui viga esineb.
Kui veaotsing läheb üle esmase diagnostikaaja, siis helistame kliendile, et mis praeguseks hetkeks leitud ja täpse vea välja selgitamiseks vaja lisaaega. Siis saab klient otsustada, kas jätkame veaotsinguga või maksab esialgse diagnostika eest ja kõik.
Korrektse diagnostika eeldus on, et viga esineb diagnostiku käes kohe ja praegu või tal on võimalik see proovisõiduga esile kutsuda.
Selliste protseduuride puhul saab töökoda tasustatud oma kulutatud aja põhjal ja klient saab aru, mille eest ta maksab.
Teemasse ka, refenrence voltage: Kui 5V andur või selle toide lühisesse läheb, siis ajul ongi shut down või limp home mode. Otsigu see lühisesse minev toitejuhe üles või andur, mis vahepeal lühises on.
Need dokumendid on vajalikud, et klient saaks aru, mis auto juures tehti. Dokumendid jäävad töökojale ja klient saab alati küsida nendest dokumentidest koopijaid.
Samuti välistab korrektne dokumentatsioon hilisemad vaidlused, mida tehti, kas tehti ja milleks tehti.
Tavaline esmane diagnostiaeg on 1-1,5h. Veakoodide lugemine, vajadusel mõõtmistoimingud, proovisõit. Kui nüüd on selline juhtum, et viga hetkel ei esine, siis tuleks kliendiga läbi rääkida, et kuidas edasi lähme. Selliste keisside puhul, kus viga esineb 1x 2 nädala jooksul olen lasknud kliendi tagasi rajale ja rääkinud talle, millised sümptomeid tähele panna, kui viga esineb.
Kui veaotsing läheb üle esmase diagnostikaaja, siis helistame kliendile, et mis praeguseks hetkeks leitud ja täpse vea välja selgitamiseks vaja lisaaega. Siis saab klient otsustada, kas jätkame veaotsinguga või maksab esialgse diagnostika eest ja kõik.
Korrektse diagnostika eeldus on, et viga esineb diagnostiku käes kohe ja praegu või tal on võimalik see proovisõiduga esile kutsuda.
Selliste protseduuride puhul saab töökoda tasustatud oma kulutatud aja põhjal ja klient saab aru, mille eest ta maksab.
Teemasse ka, refenrence voltage: Kui 5V andur või selle toide lühisesse läheb, siis ajul ongi shut down või limp home mode. Otsigu see lühisesse minev toitejuhe üles või andur, mis vahepeal lühises on.