B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Autoelekter, elektroonika, lisaseadmed jne.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Tanka700
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Jaan 2008, 20:37
Asukoht:

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas Tanka700 »

B7 1.4 2013 automaat, BENS.

Veidi mõistus juba otsa saamas, soovituste järgi parim VW töökoda Eestis, kuid siiski ei oska viga leida. Kaks korda pukseerinud sinna ja iga kord sama targalt remonti tagasi. SAMAS KUI KEERULINE ÜHE ANDURI vms VEA LEIDMINE SAAB OLLA?

Konkreetsed vea tunnused: Sõidab 10 km siis lööb põlema EPC, punase hüüumärgi ja valge hüüumärgi koos püsikiirushoidja märgiga.
Pöördeid üle ca 1200 ei lase. Paari Kilomeetri pärast lülitab mootori päris välja. Ja enam ei käivitu, (laseb vaid starterit ringi, vahel justkui võtab gaasi peale aga mitte piisavalt). Lasen autol seista 1h ja siis läheb ilusti käima, tuled kustus. Sõidab sama palju ja kõik hakkab otsast peale. Nii 2 juba kuud ringi sõitnud.

Töökojas vahetas kaks andurit ära, diagnostika koodid ei pidavat viga andma, millest aru saaks.
Google annab igast andureid mis viga võiks olla, kuni mootori juhtmestiku kontrollimiseni (mis mega töö) Töökoja seisukoht on, tööd ja andurid liiga kallid, et tasuks riskeerida vahetamisega. Parem romulasse viia, kuna 1.4 mootor ei kõlba nii ehk naa kusagile. 2013 a Passat. 295 K läbisõit.
Mis teie arvate - romulasse?

Tänan.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2156
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas siLc »

Milline 1.4 siis? 90kW, 118kw või 110kW CNG?

Ilma diagnostikaväljavõtte ja infota milliseid andureid vahetati, on raske midagi öelda.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

1,4 B 2013 a. ja sõitnud ca.300000 km.,sama mis T D i.700000 ,kuid läbisõit sellel autol ei tähenda,et romulasse viia. Romulasse viid siis auto,kui kere on tüma. Nüüd teemasse. Kui armatuuris näitab märgutuli mingitki viga,hoiatus on punane,siis kompuuter peab (mitte peaks) ju viga näitama.

Tanka700
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Jaan 2008, 20:37
Asukoht:

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas Tanka700 »

1.4 TSI 90 KW.

Kompuuter näitab igast asju, sp töökoda ei suudagi tuvastada. (mingi selline jutt) mina pole mehaanik, ei ole näinud mida kompuuter näitab.
Kas töökoda peaks ka mingi vastutuse võtma. Tööde eest maksud 250 eur, kaks andurit vahetasid, mõlemad ca 25 eur ja samas korda ikka pole saanud. Kuidas peaks suhtuma?

Kasutaja avatar
Pets115
EVWK juhatus
Postitusi: 1202
Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
Telefon: 56966151
Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
Asukoht: Tartu
Tänanud: 199 korda
Tänatud: 74 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas Pets115 »

Kus kandis asud ? @SanderSPS oskab pealinnas aidata.
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1830
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 184 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Sorri aga, mida see "eesti parim vw töökoda" peaks sinu arvates tegema kui kodanik tuleb poolpiduse autoga esindusse? Mingite anomaaliate puhul, kus pole võimalik kergesti viga uuesti esile tuua ongi ju väga raske aru saada, mis viga on.
Toon lihtsalt näite sulle, et mul oli land rover nädal aega diagnostikas, probleemi põhjustas kere ja raami vahel olevad kaks soont, mis tõmbasid kogu can liikluse segadusse. Ja, et seda leida tuli kere raamist eraldada.
Ja see töö võibki ligineda auto turuväärtusele ja siis oledki ristil, kas vana remontida ja loota, et uus asi kimbutama ei hakkaks või võtta järgmine samasugune või hoopis uuem.

teet82
Huviline
Postitusi: 694
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 29 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Täpselt nii ongi, kui seal on mingi veakoodide läbu ja tunni aja pärast on korras kõik, siis ongi põhimõtteliselt ainult see tund, et auto jõuaks diagnostiku kätte ja ta jõuaks vajalikud mõõtmised teha. Või kui diagnostik sõidab päev otsa ümber töökoja ja vahepeal jahutab tunda aega, siis on jälle häda, et mille eest ma maksan..
Samas ei saa see asi nii keeruline olla. Mis puudu on kui ei käivitu, säde või kütus? Veakoodid? Paagipump töötab kui ei käivitu? Mulle pigem tundub, et see pole mingi tõsine töökoda.

Tanka700
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Jaan 2008, 20:37
Asukoht:

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas Tanka700 »

Tundub samuti, et töökoda, ei viici süvenedagi, kuna mootor 1.4. 90kw. Paistab et viimane kord kui VW ostan. Toota auto mis sõidab kõigest 300k ja siis lammutamisele kuna elektri veaga ei viici korralik töökoda (ei ole küll päris esindus) enam tegeleda kuna see mootor nii keeruline ja nö ebaõnnestunud VW variant. 3a tagasi ostsin auto 8K eest, tänagi müüvad samu 6K eest, (sarnase läbõiduga). Aga väärtus puudub kuna töökoda ei oska, ei taha tegeleda. MIDA VÄRKI? --

@etnies858 PS "kodanikeks" nimetati inimesi Nõukogude liidus ja iga auto, mis on salongist välja sõitunud on juba "pidune auto". Auto mille turuväärtus on 6K siis enam ei tohiks remondis käia?

zephys
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 28 Juun 2011, 14:13
Telefon: 5555üheksa6üks4
Skype: el.mumm
Auto: B6 1.4tsi r-line 2010 tornado red
Asukoht: Eesti
Tänanud: 96 korda
Tänatud: 25 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas zephys »

Äkki lihtsam vast leida sama mootoriga auto kõrvale, kust vajadusel juppe külge visata vea otsingutel. EPC põhjuseid võib mega palju olla - alates pihustist kuni gaasipedaali andurini.
Ja sellist tööd ükski töökoda teha ei taha, sest keegi seda kinni ei soovi maksta.
Ehk nagu eespool juba öeldud - kas uus auto või siis sirgete kätega sõbra garaaž ning palju aega ja tegemisi.
B6 1.4tsi🍅 & B8 2.0tsi❄️ IG @el.mumm

twist
Huviline
Postitusi: 463
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 69 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas twist »

Siin pole töökojal muud süüd kui et neil on kehv kompetents vigade leidmiseks, mis ei tule lihtsa veakoodina välja.
Või soovitakse lihtsalt kliendist lahti saada.

walkman
Huviline
Postitusi: 26
Liitunud: 10 Okt 2016, 18:00
Auto: NA
Asukoht: Tallinn

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas walkman »

Tallinnas olen abi saanud siit: http://autodediagnostika.ee/

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Muud ei aitagi kui vaid ringi sõita diagnostika seadmega. Teed logi kuni viga käes. :)
Esindus saaks vabalt hakkama.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

twist
Huviline
Postitusi: 463
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 69 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas twist »

MustVälk kirjutas: 25 Mär 2025, 11:55 Muud ei aitagi kui vaid ringi sõita diagnostika seadmega. Teed logi kuni viga käes. :)
Esindus saaks vabalt hakkama.
Ei peaks isegi väga kaua kulutama sellele, kui viga on lihtsasti korratav.
Iga kord erinevad kanalid logima ja saab vea tekkemehhanismile lähemale.

Kasutaja avatar
etnies858
Moderaator
Postitusi: 1830
Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
Auto: Passat B8.5 R-Line
Asukoht: Tartu
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 184 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas etnies858 »

Tanka700 kirjutas: 25 Mär 2025, 08:29 Tundub samuti, et töökoda, ei viici süvenedagi, kuna mootor 1.4. 90kw. Paistab et viimane kord kui VW ostan. Toota auto mis sõidab kõigest 300k ja siis lammutamisele kuna elektri veaga ei viici korralik töökoda (ei ole küll päris esindus) enam tegeleda kuna see mootor nii keeruline ja nö ebaõnnestunud VW variant. 3a tagasi ostsin auto 8K eest, tänagi müüvad samu 6K eest, (sarnase läbõiduga). Aga väärtus puudub kuna töökoda ei oska, ei taha tegeleda. MIDA VÄRKI? --

@etnies858 PS "kodanikeks" nimetati inimesi Nõukogude liidus ja iga auto, mis on salongist välja sõitunud on juba "pidune auto". Auto mille turuväärtus on 6K siis enam ei tohiks remondis käia?

Mitte et ei tohiks remondis käia aga võib olla mõista asjaolu, et kui diagnostiku tund maksab x € siis 250€ ei pruugi viia tulemuseni. Jäi lihtsalt sinu kirjutatud lõik silma, kus töökoda peaks justkui vastutust võtma, et nad kohe esimese hooga ülesse ei leidnud viga.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kui töökoda ei leia viga siis jah..tegime tööd,aga kahjuks ei leidnud kala. Plati fedja siiski. Meie tegime ju tööd. Klient on ju kannataja,makstes tühja. No ingel [VW Bot: "Keel korda!"]. on minul olnud ju sarnaseid olukordi kus aeg läinud,kuid lõpp tulemust polnud. Klient,kui palju ,võlgu,, olen. Pole midagi võlgu. Näiteid võin tuua summutite kohapealt.Lõpp tulemus on,et koliseb küll,kuid keevitada on mõttetu. Aga minu kontrollimise AEG ju kadus. Raha ahnust ei tohiks võimust võtta.Kes on nõus (mitte purgis) ?

Tanka700
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Jaan 2008, 20:37
Asukoht:

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas Tanka700 »

etnies858 kirjutas: 25 Mär 2025, 15:16
Tanka700 kirjutas: 25 Mär 2025, 08:29 Tundub samuti, et töökoda, ei viici süvenedagi, kuna mootor 1.4. 90kw. Paistab et viimane kord kui VW ostan. Toota auto mis sõidab kõigest 300k ja siis lammutamisele kuna elektri veaga ei viici korralik töökoda (ei ole küll päris esindus) enam tegeleda kuna see mootor nii keeruline ja nö ebaõnnestunud VW variant. 3a tagasi ostsin auto 8K eest, tänagi müüvad samu 6K eest, (sarnase läbõiduga). Aga väärtus puudub kuna töökoda ei oska, ei taha tegeleda. MIDA VÄRKI? --

@etnies858 PS "kodanikeks" nimetati inimesi Nõukogude liidus ja iga auto, mis on salongist välja sõitunud on juba "pidune auto". Auto mille turuväärtus on 6K siis enam ei tohiks remondis käia?

Mitte et ei tohiks remondis käia aga võib olla mõista asjaolu, et kui diagnostiku tund maksab x € siis 250€ ei pruugi viia tulemuseni. Jäi lihtsalt sinu kirjutatud lõik silma, kus töökoda peaks justkui vastutust võtma, et nad kohe esimese hooga ülesse ei leidnud viga.

Sp kirjutasingi et kuidas kliendina peaks suhtuma? Kas töökoda võib lõputult osasid välja vahetada, et ehk lahendab probleemi, ilma tegelikku probleemi leidmata. (saan aru et oskamatust tunnistada on raske, kuid ehk peaks vahel)- see asemel, et mitte klienti romulasse saatma, kuigi võib olla lihtne elekri viga. Mootor ei saa lihtsalt loomuliku kulumise tõttu (a la kambri kompressioon on langenud ja või pihustid kehvad) käituda nii nagu hetkel käitub. Kas ehk oskad soovitada töökoda kus osatakse paremini diagnoosida viga.

teet82
Huviline
Postitusi: 694
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 29 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Märgi asukoht ja äkki keegi viitsib vähemalt veakooodid lugeda ja siia panna. Soovitavalt VCDS-iga, see peaks ka läbisõidu andma veakoodi tekkimisel ja saab tuvastada esimesena tekkinud koodi, abiks seegi.

Pulku
Klubiline
Postitusi: 961
Liitunud: 28 Veebr 2019, 20:20
Auto: Škoda Octavia 2.0TDI L&K 2018.a, Škoda Rapid 1.4TSI Sportline 2016.a
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 113 korda
Tänatud: 44 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas Pulku »

Sellepärast tulebki margiesinduses probleemi lahendamine teinekord odavam kui ehku peale suvakates töökodades.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pulku kirjutas: 25 Mär 2025, 19:39 Sellepärast tulebki margiesinduses probleemi lahendamine teinekord odavam kui ehku peale suvakates töökodades.
Eelkõige seetõttu et igasugune makstud teenus koos varuosadega peab kätkema endas garantiid tehtud tööde kohta, mida esindusest on kindlasti kindlam nõuda kui ''parimast VW töökojast Eestis''.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
SanderSPS
Tunnustatud
Postitusi: 1749
Liitunud: 12 Juul 2017, 14:54
Asukoht: Kolhoos
Tänanud: 90 korda
Tänatud: 337 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas SanderSPS »

No aga elementaarsed küsimused ikka said vastuse? Millal küünlaid vahetati? Kas poole on ka vahetatud? Kuidas juhtmestik on kummi all seal pooli otsas? jne. See on paras leiutamine see vea leidmine. Eriti kui auto kuskil keset veeremist välja sureb ja miljon viga sisse viskab. Ilmselgelt on mõistlik korraliku diagnostikaga üle vaadata auto. Hakata mingeid seoseid looma, aga "parim vw töökoda" jäi hätta ei tähendam, et nad tingimata on ju saamatud. Ilmselt vahetasid ära andurid mida suutsid seostada probleemiga. See on ju okei tegelikult.
Aitan diagnostika/kodeerimisega VAS ja originaal Ross Tech Hex-Net kaabliga.

Tanka700
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 28 Jaan 2008, 20:37
Asukoht:

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas Tanka700 »

Uurisin välja mis andurid vahetasid: Turbo rõhu andur nr 2 (kokku neid 3tk), nukvõlli asendi andur. (Kompuuter näitas nende andurite kohta viga) Sama elektri liini peal on neid veel ca 5 erinevat andurit. Nende vahetamine viga ei parandanud. Kompuuter näitab viga Reference voltage (kas abc? ei mäletanud). Justkui peaks kogu juhtmestiku ära kontrollima. Vool läheb aga tagasi ei tule, kaob kusagil ära.
Küsimus: KAS OLEKS MISKIT MÕTTEKAM ENNE TEHA KUI JUHTMESTIKKU ÜLE KONTROLLIMA HAKATA?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas R36 »

Refrence Voltage viga ongi huvitav viga. Kõik A/B/C, vastavalt ahelale, andurid võivad seda tekitada. Kontrolliks kõik sama ahela andurid lahti. Kui viga ei kao siis juba aju juurest juhe lahti, jne... .

See pole midagi erilist viga, küll aga võib ajamahukaks osutuda.

Näide: Kunagi oli Ref.A viga aga kuna skeem ja dokumentatsioon ütles, et DPF Diff rõhk on C ahelas siis seda ei katkestanud. Reaalsuses oli A ja C ahel mootoriaju sees sillatud ja tegu oli ikkagi sama ahelaga. Peale uut Diff rõhu andurit viga kadus.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

12345
Huviline
Postitusi: 46
Liitunud: 03 Veebr 2019, 01:48
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

B7 1.4 Keset sõitu lülitab välja (EPC) - Töökoda leiab, et tuleks romulasse viia.

Lugemata postitus Postitas 12345 »

Üldiselt igast endast lugupidav töökoda teeb alustuseks veakoodide väljatrüki, vajadusel elektriskeem jne. Kõik toimingud, mis tehti pannakse kirja, vajadusel pildid jne.
Need dokumendid on vajalikud, et klient saaks aru, mis auto juures tehti. Dokumendid jäävad töökojale ja klient saab alati küsida nendest dokumentidest koopijaid.

Samuti välistab korrektne dokumentatsioon hilisemad vaidlused, mida tehti, kas tehti ja milleks tehti.

Tavaline esmane diagnostiaeg on 1-1,5h. Veakoodide lugemine, vajadusel mõõtmistoimingud, proovisõit. Kui nüüd on selline juhtum, et viga hetkel ei esine, siis tuleks kliendiga läbi rääkida, et kuidas edasi lähme. Selliste keisside puhul, kus viga esineb 1x 2 nädala jooksul olen lasknud kliendi tagasi rajale ja rääkinud talle, millised sümptomeid tähele panna, kui viga esineb.

Kui veaotsing läheb üle esmase diagnostikaaja, siis helistame kliendile, et mis praeguseks hetkeks leitud ja täpse vea välja selgitamiseks vaja lisaaega. Siis saab klient otsustada, kas jätkame veaotsinguga või maksab esialgse diagnostika eest ja kõik.

Korrektse diagnostika eeldus on, et viga esineb diagnostiku käes kohe ja praegu või tal on võimalik see proovisõiduga esile kutsuda.

Selliste protseduuride puhul saab töökoda tasustatud oma kulutatud aja põhjal ja klient saab aru, mille eest ta maksab.


Teemasse ka, refenrence voltage: Kui 5V andur või selle toide lühisesse läheb, siis ajul ongi shut down või limp home mode. Otsigu see lühisesse minev toitejuhe üles või andur, mis vahepeal lühises on.

Vasta

Mine “Elektroonika”