Kas e-poes polnud seda valikut? et saaksid lisakaarti tellida?
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Klubiline
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Ma otsisin vaatasin aga ei leidnud/ näinud
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1202
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 199 korda
- Tänatud: 74 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Palun andke teada kui te ei ole veel VIP kaarti kätte saanud!
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Klubiline
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Mina pole uut kaarti saanud. Kus saaks kuhu teada anda.
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Nüüd on e-poes jälle saadaval VIP-kaardi tellimine, meil oli siin väike tehniline probleem ja nüüd on ka Mölleris ise kohal käidud ja ka selgus saadud.
Sellepärast olekski vaja teada, et kes on juba tellinud ja pole kätte saanud, anda mulle teada, või kirjutada siia.
Lugupidamisega
Risto
Risto
-
- Klubiline
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 27 Aug 2012, 19:02
- Telefon: 53542362
- Auto: Volkswagen Passat Variant 2014 1.6 TDI
- Asukoht: Raplamaa
- Tänanud: 100 korda
- Tänatud: 52 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Endiselt. Pole sealt saanud tellida ega ka uut kaarti saaanud. Terv.
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Vaatasin andmebaasist, et sa oled tellinud kunagi vähemalt kahele autole, et kas nende kaardid ei jõudnud ka sinuni?murkamarko kirjutas: ↑10 Okt 2024, 07:32 Endiselt. Pole sealt saanud tellida ega ka uut kaarti saaanud. Terv.
Uue auto kaardi tellimuse sa panid täna vähemalt tellimusse. Vahepeal olidki tellimused maas, sest nagu ma ka ennist mainisin, olid väikesed mööda rääkimised ja väike segadus nendega. Nüüd peaks olema kõigil, kes varasemalt tellinud, ka kaardid käes.
Lugupidamisega
Risto
Risto
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Kahjuks VW klubi soodustus enam ei kehti, selle asemel tehti Møller Club rakendus. Kaardi aeg on läbi?
- Pets115
- EVWK juhatus
- Postitusi: 1202
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 17:07
- Telefon: 56966151
- Auto: Volkswagen Passat B8 2.0 140kW R-Line Highline - 16
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 199 korda
- Tänatud: 74 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Soovime märku anda muudatusest meie organisatsioonide vahelises koostöös tulenevalt Møller Club lansseerimisest. Senised allahindlused Volkswageni Klubi liikmetele kaotavad kehtivuse alates 25.02.2025 ning kutsume üles kõiki Volkswageni Klubi liikmeid liituma Møller Club’ga, et saada osa unikaalsetest hüvedest ja boonustest, mis kaasnevad klubiliikmestaatusega ning missioonide täitmisega.
Täpsem info Møller Club osas:
Møller Auto tuli välja uue lojaalsusprogrammiga
Møller Auto tuli Baltikumis välja uue mobiilirakendusega “Møller Club”. Uues lojaalsuprogrammis pakutakse ligi 500 000 euro väärtuses hüvesid. Rakendus on alates 22. oktoobrist kättesaadav kõigile nii uute kui kasutatud autode omanikele ja ka teistele autohuvilistele üle terve Baltikumi. “Møller Club” töötati välja koostöös lojaalsusprogrammide tarkvara arendamisele keskendunud Hollandi tehnoloogiaettevõttega M-Wise.
“Tegemist on autoturul ainulaadse programmi ja rakendusega, teist sellesarnast Baltikumis ei ole,” märkis Møller Auto Baltikumi tegevdirektor Izīda Gerkena. Lojaalsusprogrammi mobiilirakendus „Møller Club“ on Eesti, Läti ja Leedu inimestele kättesaadav alates 22. oktoobrist. See töötab nii Android kui ka iOS nutiseadmetes ning seda saab kasutada nii eesti-, läti-, leedu-, kui ka ingliskeelsena.
Gerkena rääkis, et programmi arendamisel lähtuti klientide soovist saada paremaid eeliseid ja uusi kogemusi. „Møller Club“ lojaalusprogrammi üheks olulisemaks osaks on hüved, mida rakenduse kasutajad saavad kasutada pea koheselt. Eestis saavad kliendid läbi programmi eeliseid nii auto ostul kui ka autoteeninduses ning kasutades muid Møller Auto teenuseid, sealhulgas ka täisrenditeenust Møller Go.
Lisaks Møller Auto enda pakutavale saavad kliendid kasutada ka mitmete kohalike koostööpartnerite soodustusi ja pakkumisi. Eestis on lojaalsusprogrammi partneriteks Go3, Circle K, Electrum, Tradehouse ilukaubamaja ja restoran “Italini”. Radisson Hotel Group pakub soodustusi kõikidele rakenduse kasutajatele üle Baltikumi. Gerkena sõnul käib pidevalt ka programmi arendamine laiendades partnerite ringi. Plaanis on kaasata 500 partnerit üle Baltikumi, kelle pakkumistest programmi liikmena osa saab.
Lojaalsusprogramm põhineb isikupärastamisel ja mängulistel elementidel
“Møller Club” ei paku siiski ainult soodustusi ja boonuseid. Lisaks hüvedele saavad kasutajad rakendusest erinevaid teavitusi ja informatsiooni autoturu uudiste kohta.
“Rakendus on iga kasutaja jaoks personaalne – igaüks saab vastavalt oma vajadustele ja huvidele infot, mis just teda võiks huvitada. “Møller Club” ei ole seega tavapärane boonusprogramm, vaid täiendab ka klientide elustiili laiemalt. Värskelt auto soetanud juhtidele on rakendus abiks auto tehnilise seisukorraga tutvumisel ning annab infot erinevate teenuste ning ka hooajaliste hoolduste kohta. Meie eesmärk oli luua rakendus, mis oleks kasulikuks tööriistaks ja igapäevaseks abiliseks igale autojuhile,” selgitas Gerkena.
Ta lisas, et boonusprogramm on üles ehitatud selliselt, et kasutajad saavad punkte koguma hakata koheselt, kui teevad rakenduses mõne toimingu: “Selline “missioonide” täitmisel boonuste kogumine lisab mängulisust ja põnevust, mida kliendid lojaalsusprogrammides hindavad.”
“Møller Club” on saadaval kõigile Møller Auto klientidele – nii uutele kui ka kasutatud autode omanikele, aga ka kõigile neile, kes veel ei ole Møller Auto kliendid. Lisaks mitmetele muudele eelistele pakub rakendus ka näiteks sooduskuponge tankimiseks, autokindlustuse allahindlust, pikendatud garantiid auto ostmisel, autopesu, hoolduse ja rehvivahetuse soodustusi, Møller Go soodushinnaga tellimust ning lisaks mitmeid kinkekaarte ja ürituste pileteid.
Täpsemat infot leiate kodulehelt:
https://mollerauto.ee/mollerclub-early-birds-ee
Täpsem info Møller Club osas:
Møller Auto tuli välja uue lojaalsusprogrammiga
Møller Auto tuli Baltikumis välja uue mobiilirakendusega “Møller Club”. Uues lojaalsuprogrammis pakutakse ligi 500 000 euro väärtuses hüvesid. Rakendus on alates 22. oktoobrist kättesaadav kõigile nii uute kui kasutatud autode omanikele ja ka teistele autohuvilistele üle terve Baltikumi. “Møller Club” töötati välja koostöös lojaalsusprogrammide tarkvara arendamisele keskendunud Hollandi tehnoloogiaettevõttega M-Wise.
“Tegemist on autoturul ainulaadse programmi ja rakendusega, teist sellesarnast Baltikumis ei ole,” märkis Møller Auto Baltikumi tegevdirektor Izīda Gerkena. Lojaalsusprogrammi mobiilirakendus „Møller Club“ on Eesti, Läti ja Leedu inimestele kättesaadav alates 22. oktoobrist. See töötab nii Android kui ka iOS nutiseadmetes ning seda saab kasutada nii eesti-, läti-, leedu-, kui ka ingliskeelsena.
Gerkena rääkis, et programmi arendamisel lähtuti klientide soovist saada paremaid eeliseid ja uusi kogemusi. „Møller Club“ lojaalusprogrammi üheks olulisemaks osaks on hüved, mida rakenduse kasutajad saavad kasutada pea koheselt. Eestis saavad kliendid läbi programmi eeliseid nii auto ostul kui ka autoteeninduses ning kasutades muid Møller Auto teenuseid, sealhulgas ka täisrenditeenust Møller Go.
Lisaks Møller Auto enda pakutavale saavad kliendid kasutada ka mitmete kohalike koostööpartnerite soodustusi ja pakkumisi. Eestis on lojaalsusprogrammi partneriteks Go3, Circle K, Electrum, Tradehouse ilukaubamaja ja restoran “Italini”. Radisson Hotel Group pakub soodustusi kõikidele rakenduse kasutajatele üle Baltikumi. Gerkena sõnul käib pidevalt ka programmi arendamine laiendades partnerite ringi. Plaanis on kaasata 500 partnerit üle Baltikumi, kelle pakkumistest programmi liikmena osa saab.
Lojaalsusprogramm põhineb isikupärastamisel ja mängulistel elementidel
“Møller Club” ei paku siiski ainult soodustusi ja boonuseid. Lisaks hüvedele saavad kasutajad rakendusest erinevaid teavitusi ja informatsiooni autoturu uudiste kohta.
“Rakendus on iga kasutaja jaoks personaalne – igaüks saab vastavalt oma vajadustele ja huvidele infot, mis just teda võiks huvitada. “Møller Club” ei ole seega tavapärane boonusprogramm, vaid täiendab ka klientide elustiili laiemalt. Värskelt auto soetanud juhtidele on rakendus abiks auto tehnilise seisukorraga tutvumisel ning annab infot erinevate teenuste ning ka hooajaliste hoolduste kohta. Meie eesmärk oli luua rakendus, mis oleks kasulikuks tööriistaks ja igapäevaseks abiliseks igale autojuhile,” selgitas Gerkena.
Ta lisas, et boonusprogramm on üles ehitatud selliselt, et kasutajad saavad punkte koguma hakata koheselt, kui teevad rakenduses mõne toimingu: “Selline “missioonide” täitmisel boonuste kogumine lisab mängulisust ja põnevust, mida kliendid lojaalsusprogrammides hindavad.”
“Møller Club” on saadaval kõigile Møller Auto klientidele – nii uutele kui ka kasutatud autode omanikele, aga ka kõigile neile, kes veel ei ole Møller Auto kliendid. Lisaks mitmetele muudele eelistele pakub rakendus ka näiteks sooduskuponge tankimiseks, autokindlustuse allahindlust, pikendatud garantiid auto ostmisel, autopesu, hoolduse ja rehvivahetuse soodustusi, Møller Go soodushinnaga tellimust ning lisaks mitmeid kinkekaarte ja ürituste pileteid.
Täpsemat infot leiate kodulehelt:
https://mollerauto.ee/mollerclub-early-birds-ee
"Kuigi ümbrus on sama, elab igaüks meist erinevas maailmas." Arthur Schopenhauer.
-
- Huviline
- Postitusi: 2303
- Liitunud: 10 Jaan 2007, 15:23
- Telefon: 5kolm423753
- Auto: 4motion 142kw-müüdud, 330xd e91-müüdud, B6 dsg-müüdud, passat b7 4mo-müüdud, e61 525i-müüdud, Allroad 10a-müüdud. Passat b8 bitdi 2/3R-line 4mo, Audi a8d3 2004 v8 pre fl, Fiat Dethleffs 2021
- Asukoht: tallinn / jõgeva :5kolm423753
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 122 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Mitte sittagi aru saa, et mida see mulle annab ja kus kohas. Lähen mölleri juppi tellima, et mida ma saan siis soodsamalt?
.
-
- Veteran
- Postitusi: 1222
- Liitunud: 23 Juun 2006, 13:49
- Telefon: 56494520 - helista kui tunned tungivat vajadust
- Auto: VW Passat 1.9 TD 55 kw 1992 Kia 2021
- Asukoht: Eesti,
- Tänanud: 93 korda
- Tänatud: 56 korda
- Kontakt:
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Soodsama pileti mingi "Estonia" ooperi ava etendusele.....?
PS. Ei saanud ise ka täpselt aru mida see uus asi pakub.
- kaupo51
- Huviline
- Postitusi: 264
- Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
- Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 39 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Siin foorumis peaks olema esindatud Møller Autos töötavad inimesed, äkki nemad oskavad täpsemalt kommenteerida? Kas see Møller Clubis osalemine on tasuta asi või soovivad nad mingit liikmemaksu saada?
- etnies858
- Moderaator
- Postitusi: 1830
- Liitunud: 10 Nov 2014, 17:22
- Auto: Passat B8.5 R-Line
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 184 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Vaadates rakenduse hindeid siis pigem tundub, et normaalne peldik kuubis ja kõik VIP-kaarti omanikud tühjade kätega nüüd.
Aga esindus õnneks teeb suht tihti kampaaniaid hooldusele jne, et ilmselt suurt kahju pole, rohkem planeerimist osadele lihtsalt.
Aga esindus õnneks teeb suht tihti kampaaniaid hooldusele jne, et ilmselt suurt kahju pole, rohkem planeerimist osadele lihtsalt.
-
- Klubiline
- Postitusi: 193
- Liitunud: 30 Mai 2004, 20:26
- Telefon: 51982593
- Auto: ŠKO S4 4x4 / VW G7.5
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Tänanud: 20 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Ma tõmbasin selle äpi juba sügisel kui sai autoga hoolduses käidud (letis oli sellekohane reklaam). Vaatasin äpis ringi, ei saanud ka aru, mis kasu mul tast peaks olema. Vahepeal mingeid "teavitusi" pole äpp saatnud, et mõni kampaania või soodus vms oleks saada. Iga päev seal kolamas käia ei tule meeldegi.
Täna juba märtsi viimane päev aga äpp soovib endiselt mulle ilusat ja rahuliku uut aastat! :O Ja äpp soovib enda kohta tagasisidet, mida oodati 20. veebruariks :O Ei kõla just adekvaatse ja ajakohase rakendusena.
Ja ainus asi, millele praegu äpp soodust pakub on mingi Läti kaubamaja vms, mille kodulehel isegi keele vahetust ei suutnud leida. Lisaks muidugi soovitab Møllerist kasutatud autot ostma, uusi rehve neilt ostma, kaskot sõlmima ja muu taoline ebaoluline.
Seega olles seda äppi nüüd peaaegu 5 kuud kasutanud, tundub täiesti mõtetu asi, mida ilmselt isegi edasi ei arendata ega uuendata.
Üsna kahju, et VIP programmile sellisel kujul lihtsalt lõpp tehakse.
Täna juba märtsi viimane päev aga äpp soovib endiselt mulle ilusat ja rahuliku uut aastat! :O Ja äpp soovib enda kohta tagasisidet, mida oodati 20. veebruariks :O Ei kõla just adekvaatse ja ajakohase rakendusena.
Ja ainus asi, millele praegu äpp soodust pakub on mingi Läti kaubamaja vms, mille kodulehel isegi keele vahetust ei suutnud leida. Lisaks muidugi soovitab Møllerist kasutatud autot ostma, uusi rehve neilt ostma, kaskot sõlmima ja muu taoline ebaoluline.
Seega olles seda äppi nüüd peaaegu 5 kuud kasutanud, tundub täiesti mõtetu asi, mida ilmselt isegi edasi ei arendata ega uuendata.
Üsna kahju, et VIP programmile sellisel kujul lihtsalt lõpp tehakse.
psiiaaaooooo
-
- Klubiline
- Postitusi: 235
- Liitunud: 11 Juul 2014, 22:35
- Auto: Sharan, Golf
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 11 korda
Møller Auto VIP-kaart Klubi liikmetele ja uutele liitujatele
Tere,
No tasuta asendusauto hoolduse ajaks ju sai. Korra kasutanudud ning väga abiks oli.
Esimene kord pärast äpi väljatulekut paluti hoolduses käies äpiga miski qr'i skännida. Pärast tuli vist teavitus, et mind oodab kommikarp. Paraku sellele järgi ei jõudnudki. Viimane kord, kui äppi pakkusin, siis ei peetud enam vajalikuks.
Õnneks on viimasel ajal hooldusele olnud kampaaniahinnad. Ei mäleta nüüd peast, kas viimasel varuosaostul allahindluse protsent oli. Aga väga tore on alati arvetel miinusmärgiga Euroridasid näha.
No tasuta asendusauto hoolduse ajaks ju sai. Korra kasutanudud ning väga abiks oli.
Esimene kord pärast äpi väljatulekut paluti hoolduses käies äpiga miski qr'i skännida. Pärast tuli vist teavitus, et mind oodab kommikarp. Paraku sellele järgi ei jõudnudki. Viimane kord, kui äppi pakkusin, siis ei peetud enam vajalikuks.
Õnneks on viimasel ajal hooldusele olnud kampaaniahinnad. Ei mäleta nüüd peast, kas viimasel varuosaostul allahindluse protsent oli. Aga väga tore on alati arvetel miinusmärgiga Euroridasid näha.
