Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
synoptik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 05 Apr 2017, 22:31
Telefon: 5232353
Auto: Passat B5.5 4motion 2.8 V6 142kW manuaaal!!
Asukoht: Tallllinn/Kuressaare/Kärdla
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas synoptik »

Tere!

Tundub et lekib peamiselt ühest kohast - õlikorgi kõrval asuvast küünlaõõnsusest klapikambrikaane vahelt.

Klapikambrikaane tihendit on 7a jooksul vahetatud 5 korda - iga kord sama sümptom ja pidama ei ole jäänud. Ükski mehhaanik pole millegipärast kahtlustanud klapikambrikaant ennast - ikka süüdistavad kaanetihendit või õlikorgi tiehdit või karteri tuulutust - aga mina kipun nüüd kahtlustama klapikaant ennast.

Kas siin kellelgi on sarnast kogemust ja/või miskit soovitada?

PS. Võibolla on Sul üks klapikaas üle millega ma saaksin proovida?

Rando
5232353
Passat B5.5 V6 2.8 142kW

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 3 korda

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

mis parameetriga kinni keeratakse, mõni lähim polt ei vaja vahetust ja tuulutus ise korras üldse?

synoptik
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 05 Apr 2017, 22:31
Telefon: 5232353
Auto: Passat B5.5 4motion 2.8 V6 142kW manuaaal!!
Asukoht: Tallllinn/Kuressaare/Kärdla
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas synoptik »

Seda ei tea mis parameetritega keeratakse, tahaks uskuda et viiel vahetusel ikka keegi on kordi kõigesti keeranud.

Tuulutust on hinnatud jälgides õlikorgist tulevat rõhku ja väidetavtl on see norm. Seal klapikaane sees vist ja mingi filter/sõel, selle olukorda ei tea ja ei tea kas on kontrollitud.

Kuidas hinnata kas polt vajab vahetust?

twist
Huviline
Postitusi: 463
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 69 korda

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas twist »


teet82
Huviline
Postitusi: 694
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 29 korda

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Need mootorid lekivad tavaliselt ketipinguti tihendist ja ekslikult peetakse seda klapikambrikaane tihendi veaks, aga Sa vist ei kirjelda seda piirkonda.
Kui on mingi probleem tihendi pidamisega, siis kõik pinnad ideaalselt kuivaks ja puhtaks brake cleaneriga ja mingi kvaliteetne hermeetik mõlemale poole tihendit, lasta ära kuivada. Kõik mootorid saab lekkevabaks sellisel viisil, alati ainult uus tihend ei aita. Järgmine hullem variant on, et kusagil on mõra.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3547
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Või on ülerõhk mida tihend ei suuda lihtsalt kinni hoida.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
Liblikas
Klubiline
Postitusi: 1187
Liitunud: 07 Veebr 2008, 01:16
Telefon: 1+7
Auto: G2 1.9TDI 4Motion 166kw, Touareg V10 TDI 230kw, Phaeton 6.0 W12 309kw
Asukoht: Paide
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 38 korda

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas Liblikas »

Küünla avavuse tihendid ka ära vahetati klapikambri kaanel? Ned tuleb eraldi tellida kuna ei ole ühes komplektis. Vähemalt minul w12 on nii. Sellel on põhimõtteliselt 2 vr6 kaant.
TDI 4Motion. Mostly Front Wheel Drive. Occasionally All Wheel Drive.

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 161
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 3 korda

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

kui remondiks läheb, siis võta jõuvõti ja vaata kas 10nm-ga tulevad mutrid lahti või mitte, ja kui tulevad, siis proovi uuesti 10ga kinni keerata (seest välja diagonaalis). kui keskmist ümmargust tihendit pole vahetatud, siis sellistes kohtades pole mõtet rohkem käia

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Lõputu õlileke klapikaane küünla-ava vahelt B5.5 V6 2.8 142kW

Lugemata postitus Postitas GTI »

Pane problemaatiline klapikaas rihtplaadi vm. täpse tasapinna peale ja alusta kontrollist kas see kaas on sirge või üldse kõver? Vana kaane kasutamisel oleks mõistlik uued tihendid ka veidi hermetsiga kokku tõmmata kuna kontaktpinnad on sellised nagu nad on aastatega. Hermetsi panna siis veidi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Vasta

Mine “Mootor”