Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
Kasutaja avatar
109BBS
Uustulnuk
Postitusi: 1
Liitunud: 10 Apr 2025, 18:37
Auto: Golf mk2 16v
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas 109BBS »

Tervitused.

Olen paar kuud jännis olnud CIS-E KE-Jetronic kütsuejagaja reguleerimisega pärast mootri vahetamist. Olen suutnud vahelduva eduga seda isegi käima saada, aga mitte sõitmiseks piisavana.

Ega keegi tea, kes sellega oskaks tegeleda kusagil Tartus?

Ma tean, et on olemas Speedsteer OÜ Tallinnas, aga Golf'i sinna viimine oleks natukene kulukas, kuid mitte võimatu.

Olen ühendust ka võtnud Tartu Bosch Car Service'iga ja nad ütlesid, et ei tegele sellega :( .

twist
Huviline
Postitusi: 463
Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
Asukoht:
Tänanud: 61 korda
Tänatud: 69 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas twist »

109BBS kirjutas: 11 Apr 2025, 11:33 Tervitused.

Olen paar kuud jännis olnud CIS-E KE-Jetronic kütsuejagaja reguleerimisega pärast mootri vahetamist. Olen suutnud vahelduva eduga seda isegi käima saada, aga mitte sõitmiseks piisavana.

Ega keegi tea, kes sellega oskaks tegeleda kusagil Tartus?

Ma tean, et on olemas Speedsteer OÜ Tallinnas, aga Golf'i sinna viimine oleks natukene kulukas, kuid mitte võimatu.

Olen ühendust ka võtnud Tartu Bosch Car Service'iga ja nad ütlesid, et ei tegele sellega :( .
Viljandis oli vanasti selline butiik nagu Särg AA, Google-i järgi on ettevõtte alles, aga kas seal see Jetronic-u konossöör ka veel alles on, jään vastuse võlgu.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 39 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Bosch KE Jetronic on tänaseks piisavalt vana toitesüsteem ja seda reguleerida oskavaid mehi jääb üha vähemaks. Mõned nimed sulle. Albert Särg Viljandis, Tõnu Pall Türil, Speedster ja Truumu Diagnostika Tallinnas. Vanasti oli Tartus Motohoovis tööl mees nimega Kalle, aga tema läks juba pensionile. Vali mõni neist välja, helista ja vii auto nende kätte.

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 39 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Paar sõna veel. Saan aru, et sellel autol oli originaalis peal teine mootor ehk tegu on ümber ehitatud autoga. See teeb asja veelgi "põnevamaks" tulevasele remondimehele. Bosch KE Jetronic ei armasta pikka seismist, kütuse jagamispeale ei mõju pikk seismine hästi. Selle süsteemiga varustatud hobiauto peaks ikka suviti sõitma. Minu kogemus põhineb umbes 15 aastasel KE Jetronicuga varustatud hobiauto pidamisel (tegu on ühe MB-ga). Lisaks võib probleemiks saada KE Jetronicu juppide hankimine, mida aasta edasi, seda on raskem saada. Kogemus põhineb pikaajaliselt tegelemisel Boschi varuosadega. Õnneks on ebay ja seal veel asju liigub.
Viimati muutis kaupo51, 15 Apr 2025, 17:12, muudetud 1 kord kokku.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas GTI »

Ilmselt ei hakka ükski asja tundev remondimees sellise tööga pihta kui vähemalt uus tihendikomplekt pole kliendil kaasas. Vaadates õppevideosid siis pole pea tihendite vahetus ning tehase algseadete taastamine eriline raketiteadus, koguste paikatimmimine hiljem vajab vast spetsialisti abi.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
kaupo51
Huviline
Postitusi: 264
Liitunud: 20 Nov 2021, 17:16
Auto: VW Golf 4 cabrio, Mercedes Benz W123, ja üks Peugeot
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 39 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas kaupo51 »

Eks tagasiside mõttes oleks tulevikus huvitav teada, kas teemaalgataja sai auto korda või mitte ja millises kohas remont ette võeti.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Kui originaalsust enam ei vaja, siis parem tsiklikarpadele kasvõi üle minna. Nende seadistajaid leidub eestist ikkagi rohkem. :)
Tõenäoliselt suudaks mõni mootorratta töökoda selle KE Jetronic'u ka käima saada. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

tegelane5
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

MustVälk kirjutas: 15 Apr 2025, 17:44 Kui originaalsust enam ei vaja, siis parem tsiklikarpadele kasvõi üle minna. Nende seadistajaid leidub eestist ikkagi rohkem. :)
Tõenäoliselt suudaks mõni mootorratta töökoda selle KE Jetronic'u ka käima saada. :)
Tsiklikarpad võiks panna siis kui võistelda tahaks. Hobiautole millega teinekord ringi sõita, oleks mõistlikum mõni levinud pritsung aretada. Kui K-jetronicust enam asja ei saa.

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

Golf 2 16v 1.8l 102kw (KR) Kütusejagaja

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Seda küll. :) Mul on karpaga tsikkel millega igapäev sõidan. Natuke ilmaga kapriisne, aga siiani ei ole hätta jäänud mitte kuskil. :)
Pritse on muidugi mugavam ja ökonoomsem. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Vasta

Mine “Mootor”