Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
woldzo
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 23 Sept 2012, 16:45
Auto: volkswagen passat
Asukoht:

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas woldzo »

Tervitus kõigile!
Masin on 2012a passat 1.6 77kw
Milles võib asi olla,et kui käsipidurit kasutada jäävad taga pidurid kergelt peale ja lähevad tuliseks? Sõidupiduriga pidurid peale ei jää,nagu korra kässarit puutud jääb õhkõrnalt peale ja kettad tulised.
Kruvikaga sadula ja kelgu vahelt klotsid kergelt vabamaks painutades on jälle ok kuniks käsipidurit kasutada. Lasin arvutiga klotse lahti ja kinni ,tolku miskitki.
Sadul,kelk,pidurivoolik,kettad,klotsid uued,piduriõli vahetatud,liikuvad osad liiguvad nii nagu peab.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kas elektrooniline või mehhaaniline,tross läheb ju supportisse. Kui jääb tagapidur õrnalt peale,kontrolli trosside liikuvust. Ja trosside asend on erinev. Üks variant [VW Bot: "Keel korda!"] on kaar ülevalt,trossil Audil,teine V W,genil.

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas jussike »

Issand sa näed ja ei mürista.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

MustVälk
Veteran
Postitusi: 3548
Liitunud: 02 Juul 2010, 19:35
Asukoht: Tallinn; Haapsalu; Tartu; Võru
Tänanud: 784 korda
Tänatud: 110 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas MustVälk »

Tõnis. Seal on elektri mootoriga käsipidur. Trosse ei kasutata juba aastaid. :)

Woldzo. Tõenäoliselt on vaja kalibreerida või on midagi muud kokku pannes läinud valesti.

PS. Jussike ma olen sinuga täiesti nõus. :)
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2156
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas siLc »

Uued suportid kúlge ja korras.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas GTI »

siLc kirjutas: 16 Apr 2025, 20:32 Uued suportid kúlge ja korras.
woldzo kirjutas: 15 Apr 2025, 18:54 Sadul,kelk,pidurivoolik,kettad,klotsid uued,piduriõli vahetatud,liikuvad osad liiguvad nii nagu peab.
:?:
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8001
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 42 korda
Tänatud: 197 korda
Kontakt:

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas R36 »

Uus TRW või uus K27?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

woldzo
Huviline
Postitusi: 11
Liitunud: 23 Sept 2012, 16:45
Auto: volkswagen passat
Asukoht:

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas woldzo »

Vana trw uute tähist ei tea,hetkel auto kuni pühap sõidus.
On neil mingi vahe sees.? Vana sadulaga oli sama teema nagu uutega🤔 vahetus uute vastu ei lahendanud probleemi.

Kasutaja avatar
siLc
Tunnustatud
Postitusi: 2156
Liitunud: 20 Juun 2010, 07:07
Auto: Passat B7 EcoFuel
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 149 korda

Passat b7 elektrooniline käsipidur!

Lugemata postitus Postitas siLc »

Aga küsime siis niimoodi - kas ainus sümptom on, et ketas/velg läheb soojaks/tuliseks või on ka kütusekulu mõjutatud? Kui velg alt võtta ja käega kässar maas ketast üritada keerutada, kas takistus pöörlemisel on ühtlane või muutub? Teisel juhul ilmselt ketas kõver.

Vasta

Mine “Veermik”