Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Tere!

Mure enda Golf 3-ga, nimelt ei läbinud ülevaatust seoses heitgaaside ületamisega. Põletamata kütuse lubatud norm on 100 minul aga 900, co samuti paigast ära. Kohapeal soojalt käies tahab puterdada, gaasi peal hoides jätab ka vahele. Sai üritatud lambda andurit kätte saada, aga lihtsalt pole ruumi, et maksimaalselt jõudu kasutada, lõpuks lõin anduri enda minema otsast, selleks, et mahuks padrun otsa panna (andur oli originaal 93.aasta oma), aga isegi padruniga ei tule lahti. Nüüd siis olukord selline, et anduri enda keerme osa on sees veel aga tänu sellele summuti löristab, et keskel on auk. Mis oleks teie ideed, kuidas kätte saada võimalikult lihtsalt ja et ei peaks hakkama mootorit maha kakkuma. Mainin ka seda, et kui töötavalt mootorilt sai lambda pistik lahti võetud, siis mootor käis täpselt samamoodi edasi.

teet82
Huviline
Postitusi: 694
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 29 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Selliseid asju soovitatakse keerata kuuma mootoriga, on rohkem lootust. Aga reaalne elu on selline, et ega väljalaske pealt ei saagi neid andureid lahti tihti, isegi 5 aastat vanadel autodel juba. Mõnikord on keermed ennast "kokku keevitanud" ja kui keerabki jõuga välja, siis on keermed maas.
Kui kuuskant läinud juba, siis ega variante pole peale mootori või kollektori eemaldamise, viimane variant pole ka võimalik tõenäoliselt nii vanal autol, et kõik tikkpoldid terveks jäävad.
Kui kollektor käes, siis mõni tõsisem treial teeb asja korda, vajadusel puurib välja ja teeb vahepuksi või midagi sellist..
Teha saab kõike, aga kas rahaliselt tasub...

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Kuuma sai antud korralikult, aga ikka ei midagi

teet82
Huviline
Postitusi: 694
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 29 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Kuuskant terve või läinud?
Ei saa olla, et ei jõua keerata, tuleb pikem saba teha ja midagi peab juhtuma, kas andur murdub või kandid maas. Kui ruumi vähe tagumisel küljel, siis ise tavaliselt lasen rihmapoolse padja lahti ja lohistan mootorit ette poole, aga seda tüüpi autol vist nii lihtsalt ei saa.
Tegelikult on ju üks lihtne variant veel, ainult plokikaas koos kollektoritega maha.

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

No pigem on juba läinud, sai haamriga ka antud pikendusele peale. Andur ise nagu pooleks aga see keerme osa on sees veel

teet82
Huviline
Postitusi: 694
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 29 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Vaatasin, et isegi uut kollektorit on saada veel, suurusjärgus 135EUR. Auto peal seda asja kindlasti korda ei saa, eks tuleb proovida kollektor maha saada alustuseks.

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Mõtled sisselaske oma või väljalaske oma?

teet82
Huviline
Postitusi: 694
Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
Auto: VAG
Asukoht: Võrumaa
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 29 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas teet82 »

Ikka väljalase.

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Okei, põhja alt saaks huvitav paremini ligi?

tegelane5
Huviline
Postitusi: 190
Liitunud: 28 Dets 2005, 22:56
Asukoht:
Tänatud: 11 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas tegelane5 »

teet82 kirjutas: 20 Apr 2025, 20:32 Vaatasin, et isegi uut kollektorit on saada veel, suurusjärgus 135EUR. Auto peal seda asja kindlasti korda ei saa, eks tuleb proovida kollektor maha saada alustuseks.
1,8 66 kW kõlab nagu monopritse ehk siis lambda ei pea kollektoris olema. Sama mootoriga vanematel Audidel oli lambda üldse katalüsaatori küljes. Ehk siis ise ostaks 10 eurise lambda ülemineku ja laseks selle keevitada kuhugi leegitoru külge.
Viimati muutis tegelane5, 21 Apr 2025, 13:26, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Monopritse on jah, okei saaks healjuhul paremasse kohta kuidagi ta pantud, aga teema sellega et vana lambda kohas on auk anduri keerme sees, keevitama ka pmst ei mahu sinna.

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Sai, välja- ja sisselaske kollektorid maha võetud, ja lambda tuli ka trelliga välja. Avastasin, juhijalge juures on üks rohelime pistik lahti, kas keegi oskab öelda mille oma too on? Panen pildi siia:
IMG_831BD612-5DA4-44A0-B7F2-77F945F80DAD.jpeg
Pilt[/img]

Kasutaja avatar
jussike
Tunnustatud
Postitusi: 5652
Liitunud: 25 Jaan 2005, 22:07
Auto: Arteon SB Hybrid 115+55=160kW - jussike
Asukoht: Peetri
Tänanud: 54 korda
Tänatud: 579 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas jussike »

MK3 oli üks viimaseid masinaid, kus tehase poolt selliseid igaksjuhuks juhtmeid/pistikuid võis leida. St kasutuati standard juhtmestikku, mis sobisid enamus lisadega masinatele, tänapäeva masinate jutmestikud on individuaalsed ja üleliigseid pistikuid ei ole.
Eks ta miski lisa varustuse pistik ole, mida sinu masinal pole.
Võin rääkida miskit keretöödest, ärge mootorite kohta minu käest midagi küsige.....

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Selge

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Sai sisse ja väljalaske kollektor maha võetud, uus lambda andur Boschi oma pantud, probleem ikka sama

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

Sel monopritsel saab ka veakoode ja live andmeid lugeda - ilmselt 2+2 diagnoosipistik kui tegu 93 a. autoga. Võiks üle vaadata.
https://www.klavkarr.com/location-plug- ... n-standard
94. ja edasi autodel on obd pesa sigaretisüütaja kohal katte all.
https://www.klavkarr.com/location-plug- ... gen-golf-3
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Minu omal on ka obd sigaretisüütaja juures, aga mul endal aind OBD2 tongel.

Carloz
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas Carloz »

Kas süüde ise on paigas?

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

Hammasrihma märgid paigas, süüdet ka igati näpitud jagajast ja pole paremaks saanud.

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

kuskandis on? enne süüte näppimist peab vast service modesse panema ja muul ajal ei saagi näppida

Carloz
Huviline
Postitusi: 177
Liitunud: 18 Aug 2015, 09:08
Auto: Golf MK6 1.6TDi '13 // Golf MK5 1.9 TDi '04 // Golf MK3 Cabrio 1.8i '94
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 6 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas Carloz »

Ega seal süütel mehhaaniliselt midagi väga näppida pole - hooratta, nukaratta ja jagaja rootoril olevad märgid peavad olema mm pealt paigas, edasine juba peenhäälestus. Enda 66kwne monopurse ei lubanud käimagi, kuna jagajakaane all olev kriips oli karvajagu mööda. Kui co on kõrge ja puterdab, siis ehk veab lisaõhku kuskilt. Pritsepea all olev padi on terve? Lamdapistiku juhtmed terved?

Kasutaja avatar
StenYT
Uustulnuk
Postitusi: 18
Liitunud: 29 Aug 2024, 01:04
Asukoht:

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas StenYT »

lambda [VW Bot: "Keel korda!"] pistik korras, padi korras, vaakumid tunduvad korras olevat.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7938
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas GTI »

StenYT kirjutas: 28 Apr 2025, 13:29 Hammasrihma märgid paigas, süüdet ka igati näpitud jagajast ja pole paremaks saanud.
Jagaja saab sel ajami vahevõllilt, selle märgid peavad paigas olema, samuti jagaja korpusel seal kuhu kaas istub on kriips, kuhu peale rootor peab olema suunatud. Kui mootor ka juba puterdab siis tuleks kõrgepingeosa üle vaadata - küünlad, juhtmed, jagaja kaas, süütepool.
Silindrite surved võiks ka igaks petteks üle kontrollida - saab osa asju välistada.
rihm3.jpg
AUX on vahevõll, mille märk peab kokku langema välise rihmaratta sälguga - selleks pannakse kontrolliks korra väline rihmaratas ilma rihmakaaneta tagasi külge.
Tegelikult on ka hoorattal märk mida saab kontrollida, selleks on plastikpunn kasti küljes ülaosas. Netis on pilte piisavalt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2872
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Kui probleem on teema algatajal lambda [VW Bot: "Keel korda!"] andur siis miks ülejäänud vastajad keskenduvad süüte nurgale,hammasrihma märkidele. Juhul kui teema algataja on varjanud eelmisi remonte,siis on arusaadav märkide kokku sobitamisest.

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 162
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 3 korda

Vw Golf Mk3 1.8 66KW lambda

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

nende poolikute piltide järgi vaevalt midagi teha saab, niiet lihtsam ikka service mode kaudu teha

Vasta

Mine “Mootor”