Veakood P020400

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses mootoriga.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Vasta
tsaar100
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
Asukoht: Tartu

Veakood P020400

Lugemata postitus Postitas tsaar100 »

2014 caddy 1.6 tdi kadus äkki jõud ( mootor läks säästureziimi). Mootor töötab, aga mingid silindrid on tagant ära. Veakood on P020400 näitab et neljas silinder https://ibb.co/xtPMZ7mj

Samas numbrite järgi on kolmas silinder hoopis


Kas pihusti kutu või tegemist pigem elektri teemaga?

Kasutaja avatar
volksusees1
Huviline
Postitusi: 169
Liitunud: 10 Juun 2023, 22:56
Asukoht: eu
Tänatud: 3 korda

Veakood P020400

Lugemata postitus Postitas volksusees1 »

mis numbrite? pigem ikka 4. pihusti kaputt kui takistus õige pole

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Veakood P020400

Lugemata postitus Postitas R36 »

Klassikaline pihusti piezo lühis.

Mine osta järgmine pihusti, vaheta parklas ära, kasuta uusi tihendeid ja elu läheb edasi.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tsaar100
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
Asukoht: Tartu

Veakood P020400

Lugemata postitus Postitas tsaar100 »

R36 kirjutas: 20 Juun 2025, 17:46 Klassikaline pihusti piezo lühis.

Mine osta järgmine pihusti, vaheta parklas ära, kasuta uusi tihendeid ja elu läheb edasi.
Kas pärast pihusti vahetust arvutiga midagi sättima ei pea?

Kasutaja avatar
R36
Tunnustatud
Postitusi: 8020
Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
Skype: magnake
Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
Asukoht: Võru-TARTU
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 198 korda
Kontakt:

Veakood P020400

Lugemata postitus Postitas R36 »

tsaar100 kirjutas: 20 Juun 2025, 18:49
R36 kirjutas: 20 Juun 2025, 17:46 Klassikaline pihusti piezo lühis.

Mine osta järgmine pihusti, vaheta parklas ära, kasuta uusi tihendeid ja elu läheb edasi.
Kas pärast pihusti vahetust arvutiga midagi sättima ei pea?
See on täna nii elementaarne, et tõesti ununes.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus

tsaar100
Huviline
Postitusi: 81
Liitunud: 12 Mär 2012, 21:56
Auto: vw passat 1.8 TSI 2012
Asukoht: Tartu

Veakood P020400

Lugemata postitus Postitas tsaar100 »

Vaatasin täna pihustite takistused üle 1,2 ja 3 olid ca 198, neljanda pihusti takistus oli 0,3. Saan aru, et vahetamine ei ole keeruline, aga seal paar nüanssi. Polt õige tugevusega keerata ja pärast arvutiga üle käia. Palju see vahetus maksma läheb ja mis pihusti hind üldse olla võiks?( Internet näitab 160-700 umbes. ) Mõni foorumlane tartus teeb ära ?

PS. Kas võib koos kasutada 03L130277B ja 03L130277S pihusteid? Praegu peal olevad on B tähega!

Vasta

Mine “Mootor”