Juba mõnda aega tagasi avastasin, et õlirõhu andur kergelt lekib korpusest ning oleks mõistlik välja vahetada. Uus Hella andur külge ning sain sõita täpselt 10 000 km välba, kui armatuuris lõi punaseks "Oil pressure: Engine off". Rõhu näidud kõik korras, õlivarras näitas pigem madalamat taset aga mitte alla nõutava. Egas midagi, uus õli sisse ning vahetasin anduri uuesti ära (äkki oli eelmine praak) ning sõitsin jälle ca 10 000 km ning ekstra ei hakanud õli peale kallama, vaid tahtsin kontrollida, kas sama jama kordub mis eelmisel korral. Ja ikka viskas "Oil pressure: Engine off" teate ette.
Küsimus:
1. Kas õlirõhu andur on ühekordne ehk kui andur on juba ühe korra liiga madala rõhu kohta info ajule edastanud, siis edaspidi ta hakkabki villast panema?
2. Kui õlitase on madalam aga siiski nõutavas vahemikus, kas siis on ikkagi võimalus liiga madalast õlirõhust?
3. Kas mootori suure läbisõidu ja kulumise juures on võimalus, et madala õlitasemega ongi rohkem probleeme nõutava õlirõhu tekitamisega?
Auto on Superb II, 5k manuaal ja läbisõitu 410 tuh. Õlikulu 10 000 km välba juures (et hoida õlitase samal tasemel) on kuskil 200-300ml.
CAYC 1.6 TDI õlirõhuanduri anomaalia
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
-
- Huviline
- Postitusi: 494
- Liitunud: 31 Jaan 2010, 10:05
- Asukoht:
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 73 korda
CAYC 1.6 TDI õlirõhuanduri anomaalia
1. Aju ei tea rõhust midagi. Andur annab vaid kellaplokile teada, millal ohuteadet anda.
2. Kui ringrajal ei käi, siis ei.
3. Madala õlitaseme puhul küll, aga kui varras veel näitab midagi, siis pigem mitte.
Mis õli kasutad? Proovi vahelduseks OEM andurit, ei ole nii palju kallim.
2. Kui ringrajal ei käi, siis ei.
3. Madala õlitaseme puhul küll, aga kui varras veel näitab midagi, siis pigem mitte.
Mis õli kasutad? Proovi vahelduseks OEM andurit, ei ole nii palju kallim.
CAYC 1.6 TDI õlirõhuanduri anomaalia
Õli kasutan ikka seda, mida tehas ette näeb, Castrol 5w-30.
Jah, järgmine plaan oligi OEM anduriga jätkata, siis vast see jant lõpeb. Teine variant on VCDS-ga anduri signaali “pimedaks tegemine”, et kelladeplokk ei näitaks veateadet.
Jah, järgmine plaan oligi OEM anduriga jätkata, siis vast see jant lõpeb. Teine variant on VCDS-ga anduri signaali “pimedaks tegemine”, et kelladeplokk ei näitaks veateadet.
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8031
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: SKODA KODIAQ 2022 2.0TDI 147kw 4x4
- Asukoht: TARTU
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 198 korda
- Kontakt:
CAYC 1.6 TDI õlirõhuanduri anomaalia
Õli vahetasid aga filter?
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
CAYC 1.6 TDI õlirõhuanduri anomaalia
Magnus, välp ongi 10K, seega lisaks õlile läks vahetusse ka muu mudru (sh õlifilter).