Kustuta kõigepealt veakoodid ära ja vaata mis tagasi tulevad. Suure tõenäosusega ei tööta peeglisoendused kuna peegliklaasidel on soenduselemendid läbi. Airbagi viga räägib sellest, et kunagi on pinge madal olnud aga see peale kustutamist arvatavasti tagasi ei tule. Temperatuuri ainduri viga võib ka sellest olla, et kunagi on pistik lahti võetud.status kirjutas:mul 98 82 kw passatil sellised veadMida millega teha ? eks palju on mikrolülitites vist kinni, kuna tagumine vasak aken ka enam alla ei käi aga airbägi viga näitab(armatuuris tuli ei põle)► Näita Spoilerit
ja see 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) võib olla sellega seotud, et vahepeal temp anduri näidik ei tõuse kuigi mootori temp on okei?
Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Tee auto-scan logi, mille järgi on võimalik ka selgelt näha, mis moodulist vead loetud.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
- Telefon: 56788327
- Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
- Asukoht: võrumaa
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Tänan kiirete vastuste eest, sain juba listi 3 vea peale
aga nüüd on vaja juba kätega kallale minna 


Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 14 Juul 2013, 22:59
- Telefon: 5131734
- Auto: Golf V
- Asukoht: Kohila
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Tervist!
Isend Golf 5 2006 2.0TDI 103kw
Nimelt viimase kahe nädala jooksul on 3 korda seda veakoodi löönud(Listis teine, pihustite kontrolli kood). Displeil näeb see välja nii, et lööb eelsoojenduse tule põlema ja dispalil kuvab "Engine fault Garage", ja kaob sama kiirelt kui ilmus. Ja seda eelsoojendus küünla veakoodi on koguaeg näidanud, kuigi sai uued küünlad pandud kõik.
Ehk on kellegil midagi tarka öelda? Pihustite koodi kohta ma kahjuks mitte midagi ei leid internetist.
Tänud!
Robert
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
P161C - 000 - Open Circuit
Freeze Frame
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 214377 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 21:17:30
Freeze Frame
RPM: 840 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.53 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: 12.6°C
Bin. Bits: 10110000
005732 - Control Circuit for PD Injectors
P1664 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 5
Mileage: 214483 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:08:25
Freeze Frame
RPM: 1638 /min
Speed: 86.0 km/h
Load: 54.5 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00101000
Temperature: 58.5°C
Bin. Bits: 00010000
Readiness: 0 0 0 0 0
Isend Golf 5 2006 2.0TDI 103kw
Nimelt viimase kahe nädala jooksul on 3 korda seda veakoodi löönud(Listis teine, pihustite kontrolli kood). Displeil näeb see välja nii, et lööb eelsoojenduse tule põlema ja dispalil kuvab "Engine fault Garage", ja kaob sama kiirelt kui ilmus. Ja seda eelsoojendus küünla veakoodi on koguaeg näidanud, kuigi sai uued küünlad pandud kõik.
Ehk on kellegil midagi tarka öelda? Pihustite koodi kohta ma kahjuks mitte midagi ei leid internetist.
Tänud!
Robert
005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12)
P161C - 000 - Open Circuit
Freeze Frame
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Mileage: 214377 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 21:17:30
Freeze Frame
RPM: 840 /min
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 13.53 V
Bin. Bits: 00101111
Temperature: 12.6°C
Bin. Bits: 10110000
005732 - Control Circuit for PD Injectors
P1664 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
Freeze Frame
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 5
Mileage: 214483 km
Time Indication: 0
Date: 2000.00.00
Time: 18:08:25
Freeze Frame
RPM: 1638 /min
Speed: 86.0 km/h
Load: 54.5 %
Voltage: 14.52 V
Bin. Bits: 00101000
Temperature: 58.5°C
Bin. Bits: 00010000
Readiness: 0 0 0 0 0
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Mure VCDS 12.10-ga.
Aeg ajalt kipub programm tarduma.
Näitab nö "liivakella" ja hakib näitudega. Eriti "measuring blocks" all või graafikut tekitades. Milles võib probleem olla? Proovitud erinevate autodega, autos asi olla ei tohiks...
Aeg ajalt kipub programm tarduma.

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Ilmselt on viga selles hiina softis või installis.100avant kirjutas:Mure VCDS 12.10-ga.
Aeg ajalt kipub programm tarduma.Näitab nö "liivakella" ja hakib näitudega. Eriti "measuring blocks" all või graafikut tekitades. Milles võib probleem olla? Proovitud erinevate autodega, autos asi olla ei tohiks...
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Soovituseks hiina kaabel üle õla kaugele visata?NOTFAST kirjutas:Ilmselt on viga selles hiina softis või installis.100avant kirjutas:Mure VCDS 12.10-ga.
Aeg ajalt kipub programm tarduma.Näitab nö "liivakella" ja hakib näitudega. Eriti "measuring blocks" all või graafikut tekitades. Milles võib probleem olla? Proovitud erinevate autodega, autos asi olla ei tohiks...


Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Asi ei ole kaablis. Orig. kaabliga esinevad samad sümptomid ja kõik on kinni arvuti seadistustes. Tavanähtus on juhmilt tigedad antiiviirusprogrammid. Pealegi 12.10.3 on beta versioon ja orig. soft.
51905398 - diagnostikaseadmed ja töövahendid- VAS/VAG, AUTEL, AUTOCOM, LAUNCH jne- viewtopic.php?f=159&t=77012
-
- Huviline
- Postitusi: 1300
- Liitunud: 23 Nov 2006, 09:40
- Telefon: 56682276
- Auto: Mk 2 Jetta & Seat Alhambra 1,9TDI 81kW & Skoda Octavia 1,6 TDI 85kW
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
OK. Proovin järgmisel korral viirusetõrje kinni panna. Vaatab, mis ta siis teeb. 

Ei ole mõtet küsida, mis mind neis vanades ja kandilistes masinates võlub...
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8001
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Pigem proovi safe-mode.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
- Telefon: 56788327
- Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
- Asukoht: võrumaa
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
01268 - Quantity Adjuster (N146).
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas
Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
No siis tuleb see vahetada, kui klemmi painutamine ei aita.status kirjutas:01268 - Quantity Adjuster (N146).
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 404
- Liitunud: 29 Mai 2010, 22:29
- Telefon: 56788327
- Auto: vento 66kw, passat b5 81kw
- Asukoht: võrumaa
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
kes mis kus klemm ?, Olen rumal ja vahest tuleb nagu lollile selgeks tehaNOTFAST kirjutas:No siis tuleb see vahetada, kui klemmi painutamine ei aita.status kirjutas:01268 - Quantity Adjuster (N146).
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas

Eestis teevad pimedad harju, saksamaal panevad opeleid kokku.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
No kes selle vea tuvastas, oleks ju pidanud teadma, et millest on jutt. Pumba peal on elektroonikaga karp. Seal on üks potekas sees. See ei tööta sul ju. Auto ei saa tagasisidet kütuse kogusest. Lisaks peaks vaatama kas see alumine pumba klapp liigub.status kirjutas:kes mis kus klemm ?, Olen rumal ja vahest tuleb nagu lollile selgeks tehaNOTFAST kirjutas:No siis tuleb see vahetada, kui klemmi painutamine ei aita.status kirjutas:01268 - Quantity Adjuster (N146).
81kw 98a passat, alati lööb mällu kui eelsüüte küünalde tule vilkuma jätab, mida juhtub olenevalt olukorrast kord nädalas/10 korda päevas
Viimati muutis NOTFAST, 10 Mär 2015, 20:22, muudetud 1 kord kokku.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Po18 kirjutas:1.8 66kw monopritsele viskas sisse veateatte : 00670 - Throttle Position Sensor (G127) 03-00 no signal. Peale kustutamist tuleb tagasi.
Mis sellega peale on võimalik hakata?
Nüüdseks on proovitud kolme erinevat Throttle position sensorit ja tulemusteta. Üks nendest sai ka lahti võetud ja klemme pingutatud ning puhastatud. Arvutiga ei lase ka adaptsiooni teha e. maakeeli nullimist.
Tundub et tuleb nii edasi sõitta.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Kui jutt käib monopritsest, siis seal ei ole vist küll mingeid adaptsioone võimalik teha. Loogiline oleks mõõta signaali vahetult aju klemmilt, kui seal on korras, siis tuleks teist aju proovida.Po18 kirjutas:Nüüdseks on proovitud kolme erinevat Throttle position sensorit ja tulemusteta. Üks nendest sai ka lahti võetud ja klemme pingutatud ning puhastatud. Arvutiga ei lase ka adaptsiooni teha e. maakeeli nullimist.
Tundub et tuleb nii edasi sõitta.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Tegu jah monopritsega ja testriga on kontrollitud ka kõik pistikud ja juhtmed kuni ajuni ja on toimivad. Auto on tänu sellele jõuetu ja hakib eriti külma mootoriga.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Juhtmeid tuleb mõõta ka kere ja "plussi" suhtes, et poleks näiteks kerega lühises kuskilt. Kui mõõta lihtsalt juhtmete takistust ühest otsast teise, siis ei pruugi need vead välja tulla. Hetkel pole õiges arvutis, et elektriskeeme vaadata, ei tea kuidas see ühendus on seal. Aga ikkagi jääb jutt samaks, kui aju klemmidel on õige signaal, siis võib-olla aju ise vigane.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
teet82 kirjutas:Juhtmeid tuleb mõõta ka kere ja "plussi" suhtes, et poleks näiteks kerega lühises kuskilt. Kui mõõta lihtsalt juhtmete takistust ühest otsast teise, siis ei pruugi need vead välja tulla. Hetkel pole õiges arvutis, et elektriskeeme vaadata, ei tea kuidas see ühendus on seal. Aga ikkagi jääb jutt samaks, kui aju klemmidel on õige signaal, siis võib-olla aju ise vigane.
Kuna autoelektri alal tume maa siis ehk seletad vähe kuidas se kere ja plussi suhtes mõõtmine ka käib? Täna katkusin küünlad maha ja kõik olid valged kui lumi, tundub et segu on vägagi lahja ja kütet oleks rohkem vaja.
Kokkutulekutel näeme raisk
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Kas sa ka tead kuidas seda plaati sinna pritsepea külge tuleb kruvida? See pole niisama lihtne kui esmapigul tundub. Teiseks oleks vaja ära mõõta need poteka ribad eraldi. Väga tihti vale paigaldusega lõhutakse need ära. Adaptsiooni seal eraldi teha ei anna kuid ka aku klemmi mahavõtmine peale paigaldust võib aidata.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Kui sa mõtled seda et saaks samoodi tagasi siis jah peale klemmide painutamist sai samoodi tagasi pandud. Imelik on aga see et olen proovinud ka kaht teist segusiibrit koos anduriga ja annab sama viga.NOTFAST kirjutas:Kas sa ka tead kuidas seda plaati sinna pritsepea külge tuleb kruvida? See pole niisama lihtne kui esmapigul tundub. Teiseks oleks vaja ära mõõta need poteka ribad eraldi. Väga tihti vale paigaldusega lõhutakse need ära. Adaptsiooni seal eraldi teha ei anna kuid ka aku klemmi mahavõtmine peale paigaldust võib aidata.
Kokkutulekutel näeme raisk
-
- Huviline
- Postitusi: 694
- Liitunud: 14 Nov 2013, 16:08
- Auto: VAG
- Asukoht: Võrumaa
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Veakood ütleb ju "no signal", kui oleks valesti tagasi pandud, siis mingi signaal vast ikka oleks.
Kere suhtes lühist mõõtes tuleb panna testri üks ots massi ja teine mõõdetava juhtme külge ning mõõta takistust.
Kere suhtes lühist mõõtes tuleb panna testri üks ots massi ja teine mõõdetava juhtme külge ning mõõta takistust.
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Ta ongi äärmiselt tobedalt seal ja reguleeritakse paika. Nurkades on piklikud avad, et paigaldada hästi täpselt paika. Mina kasutan selleks arvutit ja siis liigutan jälle veidike ning proovin uuesti arvutis leida koha kui signaal on olemas. Kui ta ei loe selle klemmiga õiget kohta, siis ütlebki, et pole signaali.teet82 kirjutas:Veakood ütleb ju "no signal", kui oleks valesti tagasi pandud, siis mingi signaal vast ikka oleks.
Kere suhtes lühist mõõtes tuleb panna testri üks ots massi ja teine mõõdetava juhtme külge ning mõõta takistust.
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
-
- Huviline
- Postitusi: 263
- Liitunud: 14 Apr 2009, 11:45
- Auto: VW Golf II 1.8 66kw 1990.a./ Vw G3 variant 1.8 66kw 1995.a.
- Asukoht: Saku/Soome
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
Aga seletage mulle siis kuidas kõigi kolme anduri puhul ütleb et ei saa ühendust? Usun et kolmest üks peaks ikka toimima. Kui tõenäoline on et aju ise vigane?
Kokkutulekutel näeme raisk
- NOTFAST
- Tunnustatud
- Postitusi: 1407
- Liitunud: 27 Mär 2010, 15:19
- Telefon: 5141947
- Skype: kollerimees
- Auto: Hunnik erinevaid Volkse, MB ja BMW
- Asukoht: Saverna
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Veakoodide tähendused ja info diagnostikateenuse pakkujatest
No ma ei saa ju väita 100% aga võimalik on, et neil oli vale asend.Po18 kirjutas:Aga seletage mulle siis kuidas kõigi kolme anduri puhul ütleb et ei saa ühendust? Usun et kolmest üks peaks ikka toimima. Kui tõenäoline on et aju ise vigane?
Tartu ja Võru vahel. Tel 5141947
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.
VAG autode remont ja enamus autode diagnostika. Sportautod ja nendega seonduv. Autoabi ja lammutus. karol@kolleriauto.ee Küsi kindlustust. Ametlik koostööpartner.