Esimest korda tegin ning aega läks omajagu, ettevaatlikult tehes ca. 3-4 tundi. Esimestega aeglaselt (vandusin juba et on siis seda jama vajaJ.Aru kirjutas:Oli neid kattekumme väga halb maha võtta?

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Esimest korda tegin ning aega läks omajagu, ettevaatlikult tehes ca. 3-4 tundi. Esimestega aeglaselt (vandusin juba et on siis seda jama vajaJ.Aru kirjutas:Oli neid kattekumme väga halb maha võtta?
Firmadest tean ise nii palju, et kui korralikult tahad teha siis toprani küll ära osta. Ei pea ometigi kõik üks toode olema.k1ngst0n kirjutas:Forssi hinnapakkumises oli 3 erineva tootja juppe müüa...huvitav kas ainult ühe tootja omi ka saab? Jama niimoodi esisilda remontida et üks jupp on swag,teine topran ,kolmas trw ,neljas AL-KO ja viies siis Originaal.Mulje jääb küll et sellisest kooslusest ei saa küll loota et midagi head tuleks.Kõik võiks ju üks toode olla.
Ei soovita odavat Lemförderit kellegile, kui hinnavahe on nii suur on tegu 100 % mingi Hiina kräpiga. Sama hoolikas tuleb olla Castrol õlidega!!!!J.Aru kirjutas:Lemförder´i saab autokaubad24.ee sama hinnaga kätte (natuke üle € veel soodsam).ahto33 kirjutas:RTS peaks ka suhteliselt kvaliteetne olema ja automeistris letihind 398.-
4 post tõstuki peal rattad maas.Priidik333 kirjutas:Näiteks see mismoodi puksi polt kinni keerata et õõtsapuks sõiduasendis pinge alla ei jääks. Seda ei teadnud isegi 2 proovipäeval käinud lukkseppa kes olid kooli lõpetanud.
0 asendis keeratakse ju kõik liikuvad puksid kinni.Priidik333 kirjutas:Näiteks see mismoodi puksi polt kinni keerata et õõtsapuks sõiduasendis pinge alla ei jääks. Seda ei teadnud isegi 2 proovipäeval käinud lukkseppa kes olid kooli lõpetanud.
Wizard kirjutas:0 asendis keeratakse ju kõik liikuvad puksid kinni.Priidik333 kirjutas:Näiteks see mismoodi puksi polt kinni keerata et õõtsapuks sõiduasendis pinge alla ei jääks. Seda ei teadnud isegi 2 proovipäeval käinud lukkseppa kes olid kooli lõpetanud.
Mis sellel b5/5,5`el nii erilist on?
Priidik333 kirjutas:3 aastat tagasi paigaldasin Kamoka komplekti esimest korda ja see siiamaale sõidus ja pole lõtke, tundub et kestab ja pole vaja määrida. Ma sellest küll aru ei saa et lähen ostan sillakomplekti ja kohe kisun katted maha ja kukun määrima. Esiteks kaob tootjapoolne garantii kui kaitsekummi maha võtad ja teiseks on see ajaliselt mahukas ettevõtmine. Samuti pole ka paljudel varuosadel garantiid kui selle paigaldab keegi kusagil oma garaazis.Näiteks B5 sillakomplekti paigaldamiseks on vaja eriteadmisi mida tavainimene ei pruugi teada ja sellisel juhul garantiid pole. Väga paljude varuosade garantii juurde on märgitud et kehtib kui selle paigaldab autoremondiga tegelev ettevõte. Topran on jahh nii nagu räägitakse
Loe ikka teema korralikult läbi ja hakka siis väiteid esitama. Kui ma olen midagi valesti öelnud sis ma ka tunnistan seda , pole vaja siin niisama plõksida ja kui 8 õõtsa määrimiseks sul 3 päeva läheb siis srry ...nõrk oled:D Tagatoas praktiseerin igasugu asju mida Sina kindlasti ei tea teada(pole undki näinud)masuurik kirjutas:Priidik333 kirjutas:3 aastat tagasi paigaldasin Kamoka komplekti esimest korda ja see siiamaale sõidus ja pole lõtke, tundub et kestab ja pole vaja määrida. Ma sellest küll aru ei saa et lähen ostan sillakomplekti ja kohe kisun katted maha ja kukun määrima. Esiteks kaob tootjapoolne garantii kui kaitsekummi maha võtad ja teiseks on see ajaliselt mahukas ettevõtmine. Samuti pole ka paljudel varuosadel garantiid kui selle paigaldab keegi kusagil oma garaazis.Näiteks B5 sillakomplekti paigaldamiseks on vaja eriteadmisi mida tavainimene ei pruugi teada ja sellisel juhul garantiid pole. Väga paljude varuosade garantii juurde on märgitud et kehtib kui selle paigaldab autoremondiga tegelev ettevõte. Topran on jahh nii nagu räägitakse
Eks see autoremont polegi mõeldud kõigile. Need eriteadmised ja asjad mis sa siin väljatõid on jah müstilised, kattekummide eemaldamine ja lisamäärimine 3 päeva töö ning ilmselgelt ise auto juppe vahetades kaob jaemüügist ostetava jupi garantii.... Sa vist tagatoas praktiseerija?