G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Küsimused, probleemid ja arutelud seoses alusvankriga, amortide, velgede ja rehvidega.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

olbert
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 06 Okt 2008, 21:08
Auto: Golf IV Variant 1,9TDi 2002 4.Motion
Asukoht: orissaare
Kontakt:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas olbert »

jaanusluik kirjutas:
Vaata siin see nali ongi,et ca 90 kraadi kalle,tegelikult on kalle ikka 93-95 ja mõnel ka enam. Mida pikemaks venitada kalde all olevat õõtsa seda kõrgemale tõuseb masin.
Puhas matemaatika,armas sõber :wave:


Sellepeale kohe peab midagi ütlema! Kui tõesti tahate tõsta autot flantside abil (kalle 94 kraadi siis umbes jah) siis peab ju panema meetri paksused flantsid, et auto tõuseks umbes 10 cm, kui sedagi?

Oma masinal on väheke jäigemad ja pikemad vedrud ja päris rahul sellega

Päikest
Olari

Jälle jõuti ette!
Viimati muutis olbert, 25 Nov 2013, 19:13, muudetud 2 korda kokku.
Kuule mees, ega sa rahvastepalli ei mängi, kus sul mitu elu on?

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

Õõtsanurgal pole telje nurgaga mitte mingit seost, ega see Tatra veoauto pole, ma loodan et q2800 tegi huumorit :D
Pilt
Viimati muutis Boxerdaja, 25 Nov 2013, 19:15, muudetud 1 kord kokku.

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

Boxerdaja kirjutas:Aga pane siis flantsid vahele golfile ja ole rahul, vähemalt sulle endale tundub, et auto kõrgem. :D
:D vähemalt mõnigi teravam plliats pinalis kes lambajutu läbi hammustas :clap:
Enamus vahtisid küll aga ei julgenud sõna võtta sest nad pole kindlad oma teadmistes.

Jah, G4 tõstmine on küll päevakorras kuid selle pisiasjaga saan ise ka suurepäraselt hakkama,sest olen neid masinaid ennemgi tõstnud nii margiesinduses kui ka omalkäel.
Antud teema sai ülesse pandud saunaleili ja õlle kõrvale vaatamaks mida põnevat siis ka pakutake ja kuidas villase viskamisele reageeritakse.
Pean tõdema,et olukord oli parem kui oleks arvata võinud.Masuaja kibestumistest on enamus mööda saanud ja väga haiged tegelased välja surnud/suretatud.

:wave:

q2800
Huviline
Postitusi: 528
Liitunud: 10 Veebr 2013, 21:22
Telefon: 56782346
Skype: Kristjan Velleste
Auto: Golf MK 3, 2x MK 2, BMW E46 330D 150kw.
Asukoht: Saku/Tallinn

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas q2800 »

Boxerdaja kirjutas:Õõtsanurgal pole telje nurgaga mitte mingit seost, ega see Tatra veoauto pole, ma loodan et q2800 tegi huumorit :D
► Näita Spoilerit
:D, ei ma siin tõin näite, et isegi kui siin on võimalik nihutada velge mis iganes moodi, või rehvi mis iganes moodi sisse/väljapoole ja võttes arvesse, et tegu on nn "93 kraadi all oleva nurgaga" siis tegin ka arvutuse, et mis siis oleks ka reaalne võit.

Ise ma muidugi juba enne arvutuse tegemist jäin mõtlema, et mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] moodi peaks velje flants tõstma autot, kui reaalselt , rehv peab olema 90 kraadise nurga all, või vastaseljuhul hakkab tee rehvi sööma.

Loodan, et keegi ka päris tõsiselt mu juttu nüüd ei võtnud :D
Viimati muutis q2800, 25 Nov 2013, 19:22, muudetud 2 korda kokku.
Dont corner me, Dont lecture me, raise your hands if you are a Sinner! - Dave the Stage
Olemas ka diagnostika kaabel, kui kellegil vaja hädasti võin aidata!

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas GTI »

Reaalne arutelu võiks toimuda selle üle, kas soov tõsta esiotsa 70mm võrra oleks reaalne esisilla ehitusest tingituna: kas poolteljed ei hakka vastu õõtsa või esisilla tala käima, kas roolivarrastel on piisavalt pikkust, et saaks kokkujooksu õigeks keerata ning kuna autot tõstes venitatakse poolteljed pikemaks, kas pooltelg üldse praktikas pikeneb niipalju? Matemaatikud võiks välja arvutada kui palju pikenevad poolteljed tõstes auto esiotsa ülaltoodud skeemil/lingil näidatud vahetükkide abil 70mm võrra.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
TiitRE
Huviline
Postitusi: 5372
Liitunud: 25 Aug 2012, 15:24
Auto: VW Passat B7 2.0 TDI DSG 2011; BMW E70 xDrive 30d M-pakett 2009; VAZ 21063 1985; Suzuki KingQuad LTA-700 2007; Škoda Octavia 2.0tdi DSG 2005
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 93 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas TiitRE »

jaanusluik kirjutas:
Boxerdaja kirjutas:Aga pane siis flantsid vahele golfile ja ole rahul, vähemalt sulle endale tundub, et auto kõrgem. :D
:D vähemalt mõnigi teravam plliats pinalis kes lambajutu läbi hammustas :clap:
Enamus vahtisid küll aga ei julgenud sõna võtta sest nad pole kindlad oma teadmistes.

Mina jälle pakuksin vastu, et said ise ka lõpuks oma "lambajutu" (ei uskunud ka mina seda lollust algusest peale) mõtetusest aru ja nüüd üritasid huumoriga asja parandada!

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

GTI kirjutas:Reaalne arutelu võiks toimuda selle üle, kas soov tõsta esiotsa 70mm võrra oleks reaalne esisilla ehitusest tingituna: kas poolteljed ei hakka vastu õõtsa või esisilla tala käima, kas roolivarrastel on piisavalt pikkust, et saaks kokkujooksu õigeks keerata ning kuna autot tõstes venitatakse poolteljed pikemaks, kas pooltelg üldse praktikas pikeneb niipalju? Matemaatikud võiks välja arvutada kui palju pikenevad poolteljed tõstes auto esiotsa ülaltoodud skeemil/lingil näidatud vahetükkide abil 70mm võrra.
Hei GTI,

diplomeeritud matemaatikut käepärast võtta pole ja selle pärast kasutasin autotõstukit,et veenduda milline näeb välja olukord ku tõsta masinat 70mm võrra arvestades praegu all olevate rehvide kõrgemast punktist poritiiva kaare sügavama punktini.70mm siis esimest otsa ja 40mm tagumist otsa.
Tegelikult tahan tõsta kogu masinat nii,et praegu esipampri madalama kohalt tõuseks masin kokku 100mm.Praegune kliirens panperi kohalt võetuna on 50mm.
Rehvidega tõstan ca 30mm,ülejäänud uute vedrudega ja püstikul asetseva vedru kanduri nihutamisega.Vedrud tulevad VR6 omad.
Veljed lähevad alla 15" ja võimalikult suure ´´ofset´´ näitajaga,lisaks laiendused.
Stabiilsuse huvides lisan juurde ka teise stabika.Nii kahaneb ka oht suurel kaldel ammortidele haiget tega.
Pooltelgedega muret pole,samuti jagub roolioste reguleerimiseks maad küll ja veel.
Ja lõppu.Tegemist ju 74KW (!) pereema autoga millega ei käida rallit sõitmas ega triffimas.Päevane max kilometraas 60km millest 600meetrit kruusa ja ülejäänud suur maantee. :)

jaanusluik
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 25 Juun 2013, 19:12
Telefon: 58940666
Auto: VR6,BORA,LT 35 ,LT 46, T4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas jaanusluik »

TiitRE kirjutas:
jaanusluik kirjutas:
Boxerdaja kirjutas:Aga pane siis flantsid vahele golfile ja ole rahul, vähemalt sulle endale tundub, et auto kõrgem. :D
:D vähemalt mõnigi teravam plliats pinalis kes lambajutu läbi hammustas :clap:
Enamus vahtisid küll aga ei julgenud sõna võtta sest nad pole kindlad oma teadmistes.

Mina jälle pakuksin vastu, et said ise ka lõpuks oma "lambajutu" (ei uskunud ka mina seda lollust algusest peale) mõtetusest aru ja nüüd üritasid huumoriga asja parandada!
...ohh Jumal Jumal,paku muidugi ,olgu sul siis kergem olla :crazy:

Kuid eks vanasõnagi teab pajatada,et targem annab järele :wave:
Viimati muutis jaanusluik, 25 Nov 2013, 22:39, muudetud 1 kord kokku.

copilot
Huviline
Postitusi: 4355
Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
Asukoht: Viljandi
Tänatud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas copilot »

Ei saa nüüd ka ise aru,kuidas mingi paari cm paksune flants aitot mitu cm tõstab. Ja mis point üldse nendega jebida. Kui vedrud on surnud,siis nad on surnud. Lisaks,see sinu pilt kuskil muru platsi peal ehk pehmel pinnasel ei ole kah nūūd kõige õigem koht auto kõrgust mõõta.
Diesel Power KEEPS ME GOING

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas GTI »

jaanusluik kirjutas: Hei GTI,
diplomeeritud matemaatikut käepärast võtta pole ja selle pärast kasutasin autotõstukit,et veenduda milline näeb välja olukord ku tõsta masinat 70mm võrra arvestades praegu all olevate rehvide kõrgemast punktist poritiiva kaare sügavama punktini.70mm siis esimest otsa ja 40mm tagumist otsa.
Tegelikult tahan tõsta kogu masinat nii,et praegu esipampri madalama kohalt tõuseks masin kokku 100mm.Praegune kliirens panperi kohalt võetuna on 50mm.
Rehvidega tõstan ca 30mm,ülejäänud uute vedrudega ja püstikul asetseva vedru kanduri nihutamisega.Vedrud tulevad VR6 omad.
Veljed lähevad alla 15" ja võimalikult suure ´´ofset´´ näitajaga,lisaks laiendused.
Stabiilsuse huvides lisan juurde ka teise stabika.Nii kahaneb ka oht suurel kaldel ammortidele haiget tega.
Pooltelgedega muret pole,samuti jagub roolioste reguleerimiseks maad küll ja veel.
Ja lõppu.Tegemist ju 74KW (!) pereema autoga millega ei käida rallit sõitmas ega triffimas.Päevane max kilometraas 60km millest 600meetrit kruusa ja ülejäänud suur maantee. :)
Lp. jaanusluik,
tänud täpsustuse eest - asi nüüd selge! Anna siis tulemustest siin ka teada kui tegu tehtud.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

Kasutaja avatar
tito
Huviline
Postitusi: 5292
Liitunud: 25 Mär 2009, 20:00
Asukoht:
Tänanud: 188 korda
Tänatud: 220 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas tito »

t6nis3 kirjutas:Olen küll tehnikaga sinasõber(teatud ,,spetsialistid,, küll vaidlevad vastu),kuid Wizardi link ei viinud teadmistega kuhugi. No kogematta sattusin seda teemat lugema,ja paha on see ,et kommenteerin. NB. Link Wizardilt ,mis ei vii mitte kuskile tehnilisest lahendusest AUTO KÕRGEMAST TÕSTMISEST.Arvuti hullud oma mõõtudega,mis just välja paisati,jäägu arvutisse. Reaalne elu on teine.
Tõnis ei tahtnud lugeda või aru saada? Kui käed on õigest kohast välja kasvand on Wizardi lingist abi rohkem kui küll. Kui oled juhm rahaboss ,saab Wizardi lingil viidatud kohast selle osta.
Vedrukanduri nihutamisest puksi abil juttu siin veel...
http://volkswagen.msk.ru/forum/index.ph ... ED%F1&st=0
Golf IV esiotsa tõstmine
http://volkswagen.msk.ru/forum_txt/inde ... 33941.html
Viimati muutis tito, 27 Nov 2013, 11:14, muudetud 1 kord kokku.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2877
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Tito,ma põhimõtteliselt taandan ennast arutelust,kuid jääb üks ,,aga,, selgitada. Sinu lingid suruvad ainult sellele,et vedru pingust suurendades tõsta autot. Auto dünaamika ju muutub,jäik vedrustus tekib. Tehke oma lahendus- vedrud jäävad samaks, auto tõuseb ca, 2 cm. Kuna titol oli klipp vento (g3) tagasillast jään esialgu g3. tõstmise juurde. NB. Mis erinevus on g2-he. esiamordil ja g3-e. esiamordil? Kui viisakalt vastatakse,,siis arutlen edasi.

GTI
Moderaator
Postitusi: 7944
Liitunud: 18 Mär 2003, 19:17
Auto: G3 3.0 VR6 N/A
Asukoht: Tallinn Nõmme
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 170 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas GTI »

t6nis3 kirjutas:Sinu lingid suruvad ainult sellele,et vedru pingust suurendades tõsta autot. Auto dünaamika ju muutub,jäik vedrustus tekib.
Vedru pingus jääb ju samaks, suurendad lihtsalt vedruvälise toetuspunkti (esiamordi puhul amordi padja) paksust. See et amordi varras amordist vahetüki võrra väljapoole tuleb ei suurenda vedru pingust kui amordil on niipalju töökäiku et ta ülemisse piirasendisse ei hakka käima. Tavaline õliamort pole mingit moodi pingestatud - tõmbad välja või lükkad sisse, jääb oma asendisse vabalt.
Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad su oma tasemele ja lajatavad siis kogemusega. /Iid-Tõstamaa/
Tõre vanamehenäss foorumis oma võimeid välja elamas..

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2877
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

Pidasin silmas jah,et amordi putk tõstetakse normaalsest käigupikkusest kõrgemale. Tollel ajal panin paksusi vedrudele alla taldrikute vahele.(Teeb ju sama välja,kuid kordades lihtsam kui ülemise poolega mässata). No tundub küll et amordi käigupikkust peaks olema küll ,kuid minu autole tuli tagasilda suht kohe mingi ,,mats,mats,mats,, (sama kruusa teed ennegi ju liikunud sama kiirusega). Amort oli korras,kuid takkajärgi tark--et siiski oli pehmeke. Seega , suurem töö tuleb teha amordi kinnituspunktide muutmistega tagasillas (olen seda teinud),esi amordi kinnituspuntki muutmine samamoodi. Ohutustehnika insenerid-olge rahulikud, tugevus varu on olemas. Hullem lugu on lugedes velje ,,spetsialiste oma flantsi probleemidest.

pokkar
Huviline
Postitusi: 34
Liitunud: 28 Okt 2010, 15:22
Auto: g4
Asukoht:

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas pokkar »

Eelmiseks talveks tegin ka enda G4-le 2" tõste ette ja taha (teema alguses väljatoodud mõõtude järgi). Sõiduomadused jäid kõik samaks, ei hakanud midagi kuskile vastu käima ega ei muutunud ka autol liialt jäigaks, lihtsalt parem läbivus.

t6nis3
Huviline
Postitusi: 2877
Liitunud: 22 Jaan 2012, 20:01
Auto: Golf III 1.9 TDI 81kw(104kw), Golf IV 1.9 TDI 81kw(104kw),
Asukoht: harjumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 39 korda

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas t6nis3 »

VW FOORUMIS kasutaja pokkar vasta ka tehniliselt, kuidas asja lahendasid. ,,Tõste ette,ja taha,, Mida reaalselt tegid?

Wizard
Huviline
Postitusi: 1129
Liitunud: 01 Mär 2005, 13:30
Auto: g4 variant `05
Asukoht: Saaremaa
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas Wizard »

t6nis3 kirjutas:VW FOORUMIS kasutaja pokkar vasta ka tehniliselt, kuidas asja lahendasid. ,,Tõste ette,ja taha,, Mida reaalselt tegid?
Temal ju kirjas, et tegi samade mõõtude järgi puksid.
Br.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

Puhuks teemale uuesti elu sisse ja küsiks, et kas piisaks Golf 4-le ainult vedrude alla taolised kõrgenduse teha:
Pilt

Näiteks polüuretaanist?

vwgolf
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

Tahaks Golf 4 ca 5 cm võrra kõrgemaks tõsta.
Kas keegi oskab öelda, et kas piisab alumisel joonisel näidatud ülemisest vahepuksist?
Mis materjalist peaks see olema? Polüuretaanist?
Oskab keegi soovitada, kus selline asi valmis tehtaks?
► Näita Spoilerit
Pilt

Kusagilt lugesin veel, et võib panna lihtsalt vedrude alla 1-2 cm paksused kummiseibid, tõused ka auto tunduvalt.
Viimati muutis vwgolf, 13 Okt 2014, 17:40, muudetud 5 korda kokku.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

Kas VR6-e esivedrud ette ja Jetta/Golf universaal tagavedrud taha on keegi proovinud?
Pidavat ka ca 1 tollise tõste tegema (ca 2,5 cm)

Kood: Vali kõik

VR6 Springs or Shine Racing Springs (I used VR6 springs)
This will give you another 1/2 to 1" of lift
...
i have read that OEM VR6 suspension (shocks, struts, springs) will fit a TDI.
Usually, this is done in order to lift the front in order to gain more clearance (VR6 Auto trans). Frequently matched with Jetta Wagon rear springs to lift rear as well.
Edit:
lugesin, et osad panevad amordi ülemisse otsa flantsi ja saavad ka nii 1 tollise tõste.
http://www.idparts.com/catalog/product_ ... cts_id=699" onclick="window.open(this.href);return false;

Pilt

kellelgi kogemusi?
Viimati muutis vwgolf, 24 Nov 2014, 17:01, muudetud 4 korda kokku.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

► Näita Spoilerit
Mis mõõtudes tuleb teha see alumine süvend tekstiga "Machined groove to match factory spring seat."
Viimati muutis vwgolf, 25 Nov 2014, 17:56, muudetud 3 korda kokku.

tuuleiil
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 01 Mai 2010, 16:29
Telefon: 5183922
Asukoht: Tartu

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas tuuleiil »

Mulle on kuskilt meelde jäänud, et kas see või mingi teine sarnaste vahetükkide tootja ei soovitanud antud lahendust stabiilsuskontrolliga autole. Ilmselt põhjusega?!

Samas, oma autol lahendasin tõstmise probleemi väga lihtsalt (võibolla liigagi). Vedrudele mõni mm tugevat kummi alla ja auto kerkis paar cm. Kas sõiduomadused muutusid viletsamaks? Võibolla, kuid samas pole see minu SDI nii kui nii mingi püss ja rahulikul kulgemisel pole mingit vahet- ei ole nende aastatega rohkem minema hakanud ka ei pukse ega muud veeremikus. Samas loeb see paar cm viletsal teel väga palju :)
Viimati muutis tuuleiil, 27 Nov 2014, 09:02, muudetud 1 kord kokku.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

tänud hea mõtte eest! Õnneks on mul suht blank masin, et igasugu hi-tech elektroonilised stabiilsuskontrollid ja muu kosmosetehnoloogia on jäänud panemata.
Viimati muutis vwgolf, 27 Nov 2014, 09:34, muudetud 1 kord kokku.

vwgolf
Huviline
Postitusi: 686
Liitunud: 03 Mär 2014, 08:33
Auto: Focus 3 / Golf 4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas vwgolf »

Aitäh hea mõtte eest, kui ma ei saa päris hästi aru, kuhu täpsemalt kummitükid vahele panna?

Tagavedrud peavad olema pesas, et ära ei liiguks, lihtsalt kummitükk alla panna, võib vedru kohalt liikuda
Pilt
Pilt

kuid eesmistel on amort vedru sees ja alla on vist keerulisem midagi aretada
Pilt
Pilt
Viimati muutis vwgolf, 27 Nov 2014, 09:46, muudetud 2 korda kokku.

tuuleiil
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 01 Mai 2010, 16:29
Telefon: 5183922
Asukoht: Tartu

Re: G4 kõrgemaks tõstmise vajadus

Lugemata postitus Postitas tuuleiil »

Kummitükid, mis vedrudele alla said, oli mõned mm paksud. Sellest piisab kergeks tõstmiseks (mõned cm-d) ja pole ka veel ohtu, et vedru kausis sees ei püsi. Selge see, et kummitükk ei saa olla sentimeetreid paks, siis puudub vedrule alt külgtugi. Kui aga vedrule alla panna selline fotodel näha olev metallpuks, siis peaks auto kerkima juba ehk 10 cm ja Golf muutub maasturiks.

Vasta

Mine “Veermik”