Probleem g3 GTD turboga.(66kw)

Jutud VW diiselmootorite teemadel.

Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Probleem g3 GTD turboga.(66kw)

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

DannuOlen kirjutas:Turbo probleem korras.Aju vajab vahetamist.Aju ei lase mootorit peeneks ajada. :roll:
Aju on selle ajastu autodel viimane koht milleni jõuda, arvan, et probleem on ikkagi miskis muus. Millest selline järeldus ültsegi?

Ja peeneks, ingel küll, see on ju ikkagi diisel, ja selle momendikõver kukkub peale 3000rpmi saavutamist kolinal alla, kui sul just mingi rängem chip peal pole.

Nagu ma aru saan siis viskab turbo tagant ära, seega mingil põhjusel saavutatakse ajule etteantud piirrõhk või teine variant, et aju saab ise mapist aiateibaid ja reaalne rõhk on ikkagi väiksem mis on ajus kuvatud. Väga meenutab tegelikult n75 klappi viga, see klapike asub kütuse filtri juures selline kandiline, kahe juhtmega ja kolme voolikuga, punane, sinine must. Esimesea asjan korja see küljest ja pese brake cleaneriga puhtaks ja õhuga purista läbi ettevaatlikult. Oleda sa ülde reaalse ülelaade rõhu üle mõõtnud?
Viimati muutis Boxerdaja, 08 Dets 2013, 21:21, muudetud 2 korda kokku.

DannuOlen
Huviline
Postitusi: 55
Liitunud: 27 Nov 2013, 16:12
Telefon: 55551844
Auto: VW Golf 3 GTD
Asukoht: Tartu

Re: Probleem g3 GTD turboga.(66kw)

Lugemata postitus Postitas DannuOlen »

Boxerdaja kirjutas:
DannuOlen kirjutas:Turbo probleem korras.Aju vajab vahetamist.Aju ei lase mootorit peeneks ajada. :roll:
Aju on selle ajastu autodel viimane koht milleni jõuda, arvan, et probleem on ikkagi miskis muus. Millest selline järeldus ültsegi?

Ja peeneks, ingel küll, see on ju ikkagi diisel, ja selle momendikõver kukkub peale 3000rpmi saavutamist kolinal alla, kui sul just mingi rängem chip peal pole.

Nagu ma aru saan siis viskab turbo tagant ära, seega mingil põhjusel saavutatakse ajule etteantud piirrõhk või teine variant, et aju saab ise mapist aiateibaid ja reaalne rõhk on ikkagi väiksem mis on ajus kuvatud. Väga meenutab tegelikult n75 klappi viga, see klapike asub kütuse filtri juures selline kandiline, kahe juhtmega ja kolme voolikuga, punane, sinine must. Esimesea asjan korja see küljest ja pese brake cleaneriga puhtaks ja õhuga purista läbi ettevaatlikult. Oleda sa ülde reaalse ülelaade rõhu üle mõõtnud?
Vaakumvoolik sai kinni panna,mis jookseb aju sisse kuid täna ikka sõites oli tunda et veel on midagi,mis vajab vahetamist :roll:

Boxerdaja
Huviline
Postitusi: 1150
Liitunud: 21 Veebr 2007, 16:19
Telefon: 59031818
Auto: 2x Jetta mk2, 80 b2, A6 C4 TdiQ
Asukoht: Põlva lähistel

Re: Probleem g3 GTD turboga.(66kw)

Lugemata postitus Postitas Boxerdaja »

DannuOlen kirjutas:
Boxerdaja kirjutas:
DannuOlen kirjutas:Turbo probleem korras.Aju vajab vahetamist.Aju ei lase mootorit peeneks ajada. :roll:
Aju on selle ajastu autodel viimane koht milleni jõuda, arvan, et probleem on ikkagi miskis muus. Millest selline järeldus ültsegi?

Ja peeneks, ingel küll, see on ju ikkagi diisel, ja selle momendikõver kukkub peale 3000rpmi saavutamist kolinal alla, kui sul just mingi rängem chip peal pole.

Nagu ma aru saan siis viskab turbo tagant ära, seega mingil põhjusel saavutatakse ajule etteantud piirrõhk või teine variant, et aju saab ise mapist aiateibaid ja reaalne rõhk on ikkagi väiksem mis on ajus kuvatud. Väga meenutab tegelikult n75 klappi viga, see klapike asub kütuse filtri juures selline kandiline, kahe juhtmega ja kolme voolikuga, punane, sinine must. Esimesea asjan korja see küljest ja pese brake cleaneriga puhtaks ja õhuga purista läbi ettevaatlikult. Oleda sa ülde reaalse ülelaade rõhu üle mõõtnud?
Vaakumvoolik sai kinni panna,mis jookseb aju sisse kuid täna ikka sõites oli tunda et veel on midagi,mis vajab vahetamist :roll:
Vaakumvoolik on sõnakõlks tegelikult, osades on surve, osades vaakum, see mis ajju läheb on surve ja sinna läheb rõhk map andurini.

Vasta

Mine “Diislid”