99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Neti teel, siis vabas vormis on vaja kirjutada mis sa teed ja mis autole. Vaata maantee ameti lehele, seal kirjas, kuhu kiri saata ja kindlasti peab olema digiallkirjastatud. Muidu ei lähe see arvesse.
Seal ei ole ju vahet, kas see aju jääb sinna või mitte, muidu on sul vaja sama kujuga penoplasti, kui aju eemaldad koos karbiga, sest muidu jääb sulle sinna lohk.
Arvutiga on siis juba ära muudetud, et ta nüüd manuaal on? Muidu ta ei tohiks väga toimima hakata ju.
Seal ei ole ju vahet, kas see aju jääb sinna või mitte, muidu on sul vaja sama kujuga penoplasti, kui aju eemaldad koos karbiga, sest muidu jääb sulle sinna lohk.
Arvutiga on siis juba ära muudetud, et ta nüüd manuaal on? Muidu ta ei tohiks väga toimima hakata ju.
Lugupidamisega
Risto
Risto
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Okei, digiallkirjade ja asjadega tekib raskusi. Seda blanketi või asja mida käsitsi kirjutada võib vist ARKist küsida kui autot ringi registreerima läheb?
Ma ei oska eriti öelda mis seal tehtud on, väidetavalt välismaal mitmed aastad tagasi ringi ehitatud. Igastahes kellaplokis see käikude tabloo on ees ja kohapeal näitas R sees olema. Kaabliga vaadates oli samuti käigukasti aju olemas ja loomulikult vigasid täis. Mis seal muidu toimima ei peaks hakkama kui kõik asjad automaadi järgi on?
Aga muidugi ise tahaks saada vigadest lahti ehk siis aju välja või ajul pistik lahti. Nagu aru sain siis tuleb midagi ka käivitamise jaoks ratsida ja abs samuti ei pidanud enam toimima?
Tegemist 97a Passat B5ga, 1.9tdi 81kw.
Ma ei oska eriti öelda mis seal tehtud on, väidetavalt välismaal mitmed aastad tagasi ringi ehitatud. Igastahes kellaplokis see käikude tabloo on ees ja kohapeal näitas R sees olema. Kaabliga vaadates oli samuti käigukasti aju olemas ja loomulikult vigasid täis. Mis seal muidu toimima ei peaks hakkama kui kõik asjad automaadi järgi on?
Aga muidugi ise tahaks saada vigadest lahti ehk siis aju välja või ajul pistik lahti. Nagu aru sain siis tuleb midagi ka käivitamise jaoks ratsida ja abs samuti ei pidanud enam toimima?
Tegemist 97a Passat B5ga, 1.9tdi 81kw.
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Sellisel juhul pead ja Arki kohale minema. Üldiselt kui arvutiga välja ei programeeri automaati, siis ta ei tohiks selle R-käiguga käimagi minna, peaks olema parkingu peal. Vag-i kaabliga saab ilusti ära muuta, et kas on manuaal või automaat. Ilmselt on seal tehtud mingi kõvem rats, et auto käima läheb.J.Aru kirjutas:Okei, digiallkirjade ja asjadega tekib raskusi. Seda blanketi või asja mida käsitsi kirjutada võib vist ARKist küsida kui autot ringi registreerima läheb?
Ma ei oska eriti öelda mis seal tehtud on, väidetavalt välismaal mitmed aastad tagasi ringi ehitatud. Igastahes kellaplokis see käikude tabloo on ees ja kohapeal näitas R sees olema. Kaabliga vaadates oli samuti käigukasti aju olemas ja loomulikult vigasid täis. Mis seal muidu toimima ei peaks hakkama kui kõik asjad automaadi järgi on?
Aga muidugi ise tahaks saada vigadest lahti ehk siis aju välja või ajul pistik lahti. Nagu aru sain siis tuleb midagi ka käivitamise jaoks ratsida ja abs samuti ei pidanud enam toimima?
Tegemist 97a Passat B5ga, 1.9tdi 81kw.
Absiga ei tohiks probleeme esineda (võin ka eksida), aga kui hakkad seal juhtmeid lahti ühendama, pead ikka jälgima, mis sa teed, sest seal on mingi massi juhe ka airbagiga seotud, ehk sisi airbagi tuli võib põlema süttida ja seda viga ära kustutada ei anna.
Lugupidamisega
Risto
Risto
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Hmm... Oskad ehk ka airbagi veakoodi öelda? Hetkel kõikide airbagide veakoodid sees ja ehk on ka mingi massijuhtme teema? Crash data vms. veakoodi ei ole ehk siis lahti nagu ei tohiks käinud olla, lisaks andis kõik koodid ära kustuda aga tulid mõne sekundi pärast tagasi.
Ja mis täpsemalt kaabliga muutma peaks, mõtlen, et kas mootoriajust või kuskilt mujalt?
Ja mis täpsemalt kaabliga muutma peaks, mõtlen, et kas mootoriajust või kuskilt mujalt?
- Ristotu
- EVWK juhatus
- Postitusi: 668
- Liitunud: 28 Sept 2009, 08:19
- Telefon: 58151062
- Auto: VW Jetta G2, Audi Coupe typ85, Peugeot 406, VW G4, audi 100 avant, Lupo, Škoda Superb 2 FL
- Asukoht: Kose vald
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 59 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Airbagi veakoodi jään praegu võlgu, ei suutnud seda endale mällu söövitada
Seal võib täitsa vabalt olla massijuhtme teema.
Äkki oli Instrument-i alt codingut muuta, pean üle kontrollima. Igaljuhul coding tuleb muuta manuaaliks, seal on kaks valikut, et kas automaat või manuaal.

Äkki oli Instrument-i alt codingut muuta, pean üle kontrollima. Igaljuhul coding tuleb muuta manuaaliks, seal on kaks valikut, et kas automaat või manuaal.
Lugupidamisega
Risto
Risto
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Ma selle airbagiga loodan ise ka parimat, hea kui lihtsasti korda saaks.
Selle kodeerimise koha leian ehk isegi ülesse kui on seletused ilusti juures mitte ei pea teadma mis kood sisestada on vaja.
See on üsna loogiline ka, et kellaploki alt, kuna on käigukasti ajuga ühenduses.
Aga kas peale kellaploki kodeeringu muutmist saite masina kohe käivituma ka mitte ei pidanud füüsiliselt midagi ringi tõstma?
Selle kodeerimise koha leian ehk isegi ülesse kui on seletused ilusti juures mitte ei pea teadma mis kood sisestada on vaja.

Aga kas peale kellaploki kodeeringu muutmist saite masina kohe käivituma ka mitte ei pidanud füüsiliselt midagi ringi tõstma?
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
B5.5 ei lasknud igatahes ringi kodeerida, kui automaadi aju küljes. Niikui aju eemaldatud, nii ka kodeering CANi all muutus ise õigeks. Siis sai juba muud kodeeringud ka sisse viia ja need käigu tähed kadusid ära. Äkki B5-l tõesti midagi teisiti, seal vist ei ole veel nii tark cani teema.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Sellel ei tohiks üldse cani peal vist asi olla, vähemalt kellaplokkidega oli küll mingi teema, et caniga tuli 99 aastast (aga see aastast 97).
Aga katsun asja lähemalt uurida ja proovida kui auto kätte saan ja vaba aega tekib.
Aga katsun asja lähemalt uurida ja proovida kui auto kätte saan ja vaba aega tekib.
Viimati muutis J.Aru, 17 Juun 2016, 15:50, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Ehk oskab seda kodeerimise asja keegi lähemat seletada? Ise kiirelt otsides ei leidnud Instruments-i alt, sai muuta codinguga kas diisel/bensiin, mitu silindrit, turvavöö, aknapesu vedeliku jms. hoiatused aga automaat või manuaal valikut ei leidnud. 
Edit: Kas võib ka selle automaadi-manuaali teemaga püsikas seotud olla, et aju arvates R sees ja püsikas ei toimi? Täna sai lõpuks ära toodud ja meil teda tööle ei õnnestunud saada (peaks ikka vist otsast nuppu vajutades kiirust hoidma hakkama kui ON peal lüliti on?). Kahjuks polnud aega vaadata kas coding ajul õige ja mis lülitite asendid näitavad.

Edit: Kas võib ka selle automaadi-manuaali teemaga püsikas seotud olla, et aju arvates R sees ja püsikas ei toimi? Täna sai lõpuks ära toodud ja meil teda tööle ei õnnestunud saada (peaks ikka vist otsast nuppu vajutades kiirust hoidma hakkama kui ON peal lüliti on?). Kahjuks polnud aega vaadata kas coding ajul õige ja mis lülitite asendid näitavad.
Viimati muutis J.Aru, 19 Juun 2016, 21:42, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: Edit
Põhjus: Edit
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Jah püsikat mõjutab küll. Sidurilüliti on asja nimi. Kui mootoriaju kodeering on manual, siis otsib sidurilülitit. Ühel G4-jal ma jätsin automaadiks mootoriajus. Samas B5.5-l sai igatahes kuidagi püsika toimima küll, sest sidurilülitit polnud ja seega siduri vajutamisel ehmatas ära ja hakkas pöördeid lisama.
Instrumenti all polegi minuarust. B5.5-l kadusid need käigunäidud ära, kui automaadi aju maha võtsin, aga noh nagu ütlesin, siis seal muutus canis siis ka kodeering ise ära. Kahjuks enam ei mäleta, mis sellel G4-jal toimus peale vastavat manöövrit. Võimalik muidugi, et äkki ongi sellel lihtsalt teist kelladeplokki nüüd vaja.
Instrumenti all polegi minuarust. B5.5-l kadusid need käigunäidud ära, kui automaadi aju maha võtsin, aga noh nagu ütlesin, siis seal muutus canis siis ka kodeering ise ära. Kahjuks enam ei mäleta, mis sellel G4-jal toimus peale vastavat manöövrit. Võimalik muidugi, et äkki ongi sellel lihtsalt teist kelladeplokki nüüd vaja.
Viimati muutis dellu, 19 Juun 2016, 22:11, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Okei, ehk tõesti aju kodeering ära muudetud. Leidsin ühe välismaa teema ka kus kirjeldas siduri lüliti lisamist, ise-enesest ei tundu midagi rasket olema ja võib täitsa juurde ta lisada. Väidetvalt muutis kohapealt minekut jms. ka paremaks.
Peab siis millalgi proovima käigukasti ajul pistik lahti tõmmata ja vaadata mis teeb. Ehk pääseki ainult käigukasti aju eemaldamisega.
Peab siis millalgi proovima käigukasti ajul pistik lahti tõmmata ja vaadata mis teeb. Ehk pääseki ainult käigukasti aju eemaldamisega.

-
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 01 Apr 2012, 10:46
- Telefon: 53474678
- Auto: golf 3
- Asukoht:
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
http://www.audizine.com/forum/showthrea ... Conversion" onclick="window.open(this.href);return false;Raks134679 kirjutas:Kuidas starter toimima saada
Siin lehel kirjas, et relee asub pesas 13 aga minul asus pesas 12, ei tea kas eelnevalt ringi tõstetud või ongi asukohad erinevad. Starteri juhe on punane musta triibiga, ei tasu ka sellest ennast eksitada lasta, et sildamist vajavad juhtmed ei ole relee pesas kõige suuremad klemmid.
Ühtlasi on seal lehel kirjas kuidas püsikas ja tagurpidi käigu tuled pärast toimima saada.

Viimati muutis J.Aru, 03 Juul 2016, 09:32, muudetud 1 kord kokku.
Põhjus: .
Põhjus: .
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Saigi veakoodidest ja käikude tabloost kellaplokis lahti käigukasti aju välja võtmisega.
Püsikiiruse toimima saamiseks oli mul vaja ka toide ringi vedada, tundub, et hiljem paigaldatud püsikiirusehoidja ja toitejuhe oli veetud kõrvalistuja poole, jalgekõrval olevatese pistikusse. Samas autodata järgi saabki püsikiiruse hoidja toite läbi automaatkasti aju sama värvi juhtmest.
Püsikiiruse hoidjat veel küll proovinud pole aga arvuti järgi toimib. Sidurilülitile vedasin ka juhtme ära aga täna uurides aju nagu ei igatsekski seda taga.
Laupäeval vaadates oli mäletamistmööda sidurikohal 1 ehk nagu sidur alla vajutatud aga täna pole enam ajul sooja ega külma kas juhe lahti või 12V peal, näitab ikka 0 nagu sidur üleval. 

Püsikiiruse hoidjat veel küll proovinud pole aga arvuti järgi toimib. Sidurilülitile vedasin ka juhtme ära aga täna uurides aju nagu ei igatsekski seda taga.


Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Viskasin 2001a 1.9 74kw passatil kasti ringi. Automaatkasti aju ei lase küljest ära võtta, muidu säravad armatuuris veojõukontrolli- ja abs tuli.
Viimati muutis toomasz, 10 Okt 2016, 19:55, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5335
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Uuematel millel on caniga kellaplokk peab can-gateway ringi programeerima.
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Mingit rosstech i viita leidub või juhendit?J.Aru kirjutas:Uuematel millel on caniga kellaplokk peab can-gateway ringi programeerima.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
gateway-d ei pea ringi progema, peaks piisama kui kastiaju tagant võtta. Küll aga tuleb ABS aju ringi progeda. Gateway ei lase Automaati välja lülitada kui aju küljes. Ise mässasin sellega tükk aega. ABS juhend on auto vastava osa all. Mootoriajul pidi vist ka muutma kodeeringut.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
- R36
- Tunnustatud
- Postitusi: 8002
- Liitunud: 02 Mär 2009, 15:53
- Skype: magnake
- Auto: VW GOLF MKV 2.0TDI 4Motion MY07 VW CADDY 1.6TDI MY2013
- Asukoht: Võru-TARTU
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 197 korda
- Kontakt:
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Siin võib juhtuda ka veel see, et iga mootoriaju ei pruugi leppida faktiga, et kasti tüüp on muutunud.dellu kirjutas:...Mootoriajul pidi vist ka muutma kodeeringut.
Mitte kõik aga on ajusid.
stefeli.ee - Hobiprojekt - VW/AUDI/SKODA/SEAT CarPlay/ODIS/Immobilisaatorid/Komponendikaitse/SVM jne...... Magnus
-
- Huviline
- Postitusi: 1381
- Liitunud: 10 Okt 2010, 17:33
- Telefon: 5 8257569
- Auto: Passat b6.. 07a ja T5 multivan 2004
- Asukoht: Viljandimaa, Järvamaa
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Kui paljud teist reaalselt on ise vahetanud atm kasti manuaali vastu??? Et sellist juttu räägide???
Omast kogemusest räägin. Tegu küll audi a6 c5 (1999)kerega aga Idee ja teostus on sama.
Ostad kõik vajaliku et paigaldada manuaal kast atm asemele ehk siis pedaalid, kast, poolteljed, sidur koos hoorattaga, hoovastik, hoovastiku kate(salongi). vb midagi veel mis hetkel meelde ei tule.
Aga mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] juttu te ajate et abs ei tööta pärast????? Mida vutti töötab ja väga hästi, ei ole vaja midagi ümber programeerida vms. Ainuke elektrooniline asi mida tegin oli see,et eemaldasin relee, mis takistab starterit kui atm kast ei olnud P peal. Selle sai eduliselt ära sillata. Ei puutunud mingit atm kasti aju ega juhtmestiku. näidikuplokki samuti ei puutunud, pole vajadust. mõni väidab et hakkab valetama pöördeid või kiirust, aga ei täheldanud et oleks midagi muutunud. kui siis hakkab silma riivama see tähtede rodu kompuutir all( kui häirib vaheta välja).
Omast kogemusest räägin. Tegu küll audi a6 c5 (1999)kerega aga Idee ja teostus on sama.
Ostad kõik vajaliku et paigaldada manuaal kast atm asemele ehk siis pedaalid, kast, poolteljed, sidur koos hoorattaga, hoovastik, hoovastiku kate(salongi). vb midagi veel mis hetkel meelde ei tule.
Aga mis ingli [VW Bot: "Keel korda!"] juttu te ajate et abs ei tööta pärast????? Mida vutti töötab ja väga hästi, ei ole vaja midagi ümber programeerida vms. Ainuke elektrooniline asi mida tegin oli see,et eemaldasin relee, mis takistab starterit kui atm kast ei olnud P peal. Selle sai eduliselt ära sillata. Ei puutunud mingit atm kasti aju ega juhtmestiku. näidikuplokki samuti ei puutunud, pole vajadust. mõni väidab et hakkab valetama pöördeid või kiirust, aga ei täheldanud et oleks midagi muutunud. kui siis hakkab silma riivama see tähtede rodu kompuutir all( kui häirib vaheta välja).
VäikeWürst - VW
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Austatud dub1, tundub et see on su üks ja ainuke ettevõtmine. Erinevalt sinust olen ma teinud manualiks 2xB5.5, 1xG4, 1xBora - erinevaid mootori ja kasti swape on veel hulgim, näiteks 2.0 TDI 8V->16V üleviimine, kõrgsurvepump->PD üleminekuid, diisliks auto, mida pole üldse tehasest sellisena tulnud jne.
Sinu C5 ilmselt ei tea veel canist midagi, nagu ka minu G4 oli, kus ei pidanud väga palju mässama. B5.5 aga on juba targem ja kui auto kasti aju külge jääb, siis on moodulid vigasid täis, et kasti ei leita. Kui aga kastiaju ära võtta saab vigadest lahti, kui paar moodulit ringi kodeerida. ABS ajul on lihtsalt kodeeringu üks nn positsioon viitamas ka selle mis käigukast tal küljes on. Samuti mootoriajus on kirjas kas on automaat või manual. Kusjuures sinu viidatud tähtede rodu armatuuris kaob ka B5.5-l vähemalt ära, kui kõik kodeeringud õigeks keerata. G4 puhul ma ei mäleta enam kas kadus või ei. Aga seal võis ka kasti aju külge jääda. Pöördeid valetama ei tohiks jah hakata, sest see pole kasti poolega seotud. Kiirust võib küll valetada, sest osadel kelladeplokkidel on näiteks 5 erinevat kiirusimpulssi valikut. Ilmselt kastid või andurid erinevad. Olen aidanud neid muuta inimestel, kes on teatud füüsilisi muutusi teinud autol. Lõpuks saime GPS abiga õige kodeeringu paika ilusti.
Suht loll on tulla põrkama autode kohta, millega sa pole ise kokku puutunud. Võin sulle veel näiteks vihje anda C5 abs aju kohta, mis teatavasti üks suht nutuse kvaliteediga detail on ja neid kuusepuuna säravaid armatuure on tohutult ja ajusid lihtsalt saada ei ole või küsitakse hingehinda. Aga alati ei piisa ka lihtsalt aju vahetusest, sest parema esimese anduri jaoks on kolm erinevat PINide positsiooni vastavalt tootjale või kes teab millele. Oli vist pin1 ja pin 3, pin1 ja pin 2, pin 2 ja pin 3. Ehk selleseid huviatavaid eripärasid on elektroonikas igal autol. Ma otsisin vist enne 3-4 elektriskeemi läbi, kui lõpuks kuskilt viite sellele leidsin. Siis saigi hakatud uurima doonorauto vs auto kuhu külge läks pistikute erinevust.
Sinu C5 ilmselt ei tea veel canist midagi, nagu ka minu G4 oli, kus ei pidanud väga palju mässama. B5.5 aga on juba targem ja kui auto kasti aju külge jääb, siis on moodulid vigasid täis, et kasti ei leita. Kui aga kastiaju ära võtta saab vigadest lahti, kui paar moodulit ringi kodeerida. ABS ajul on lihtsalt kodeeringu üks nn positsioon viitamas ka selle mis käigukast tal küljes on. Samuti mootoriajus on kirjas kas on automaat või manual. Kusjuures sinu viidatud tähtede rodu armatuuris kaob ka B5.5-l vähemalt ära, kui kõik kodeeringud õigeks keerata. G4 puhul ma ei mäleta enam kas kadus või ei. Aga seal võis ka kasti aju külge jääda. Pöördeid valetama ei tohiks jah hakata, sest see pole kasti poolega seotud. Kiirust võib küll valetada, sest osadel kelladeplokkidel on näiteks 5 erinevat kiirusimpulssi valikut. Ilmselt kastid või andurid erinevad. Olen aidanud neid muuta inimestel, kes on teatud füüsilisi muutusi teinud autol. Lõpuks saime GPS abiga õige kodeeringu paika ilusti.
Suht loll on tulla põrkama autode kohta, millega sa pole ise kokku puutunud. Võin sulle veel näiteks vihje anda C5 abs aju kohta, mis teatavasti üks suht nutuse kvaliteediga detail on ja neid kuusepuuna säravaid armatuure on tohutult ja ajusid lihtsalt saada ei ole või küsitakse hingehinda. Aga alati ei piisa ka lihtsalt aju vahetusest, sest parema esimese anduri jaoks on kolm erinevat PINide positsiooni vastavalt tootjale või kes teab millele. Oli vist pin1 ja pin 3, pin1 ja pin 2, pin 2 ja pin 3. Ehk selleseid huviatavaid eripärasid on elektroonikas igal autol. Ma otsisin vist enne 3-4 elektriskeemi läbi, kui lõpuks kuskilt viite sellele leidsin. Siis saigi hakatud uurima doonorauto vs auto kuhu külge läks pistikute erinevust.
Viimati muutis dellu, 06 Nov 2016, 11:06, muudetud 1 kord kokku.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Mina olen teinud ringi 99a passati 1,9 81kw (see oli lebo ots) ja 2001a 1.9 74kw. 2001a passatil kui kastiaju tagant ühendada jääb põlema abs ja veojõukontrolli tuli. Praegu on kastiaju küljes ning kellaplokis särab kasti reziimide jada. Kõik muu töötab ideaalselt.
-
- Moderaator
- Postitusi: 4450
- Liitunud: 13 Juul 2005, 09:35
- Telefon: 5515335
- Auto: Corradod (G60, TDI), Golf 4 CNG, Bora 1.8T, Passat B7 CNG, Audi A3 8P facelift TDI, Skoda Octavia CNG 2020
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 99.a 81kw tdi automaat-manuaaliks.
Pead muutma ringi ABS aju kodeeringu ja mootoriaju kodeeringu, äkki midagi oli veel. Peale seda saab ka B5.5-le vigadest lahti. Üksasi on jah see mis kuskil armatuuris paistab, teine mida diagnostika näitab. Seal peaks neid vigu ikka hulgim olema.toomasz kirjutas:Mina olen teinud ringi 99a passati 1,9 81kw (see oli lebo ots) ja 2001a 1.9 74kw. 2001a passatil kui kastiaju tagant ühendada jääb põlema abs ja veojõukontrolli tuli. Praegu on kastiaju küljes ning kellaplokis särab kasti reziimide jada. Kõik muu töötab ideaalselt.
Soodsad puksiiriveod üle Eesti või miks mitte ka Euroopa.
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335
VAG (Volkswagen, Audi, Seat, Skoda) ja Opeli diagnostika, immo probleemid ja spidode vahetus (immo) ja sellega seotud odonäitude korrigeerimine Tallinnas soodsa hinnaga - 55 15 335