
1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Moderaatorid: etnies858, J.Aru, GTI, dellu
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Kui ühe rihma all pole siis pole jah mõttet töötavat asja näppida nagu öeldakse 

Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Pasteedi kere peal on mitmesuguseid 1.9 mootoreid olemas muideks! AFN on soonrihma pealt veepump aga AVF on juba hammasrihma pealt. Aga parem on mõlemal juhul ära vahetada, kuna sellel Hitleril nina opp vaja teha siis.Mazz kirjutas:Kui ühe rihma all pole siis pole jah mõttet töötavat asja näppida nagu öeldakse
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Hmm, aga kas ma siis pean kiiremas korras sellega tegelema, või on aega sellega. Ütlen igaksjuhuks, et sõidan argipäeviti iga päev 130km. Kui glögi piisavalt ringi ei aeta siis on varsti plokikaane tihendi vahetus ka ju.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
No kui veepump on omadega õhtal, siis mulle tundub küll, et läbi kellade sa mootori temperatuuri kohta õiget infot ei saaSander. kirjutas:Hmm, aga kas ma siis pean kiiremas korras sellega tegelema, või on aega sellega. Ütlen igaksjuhuks, et sõidan argipäeviti iga päev 130km. Kui glögi piisavalt ringi ei aeta siis on varsti plokikaane tihendi vahetus ka ju.

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Okei, lähen homme ostan siis ära ja katsun ära vahetada. Niikuinii oli plaan kunagi see ette võtta. Aitäh kõigile kes sõna võtsid ja aidata proovisid! 

Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
http://www.oomipood.ee/product/peak_pt4 ... 380-c&ac=1" onclick="window.open(this.href);return false;Sander. kirjutas:Okei, lähen homme ostan siis ära ja katsun ära vahetada. Niikuinii oli plaan kunagi see ette võtta. Aitäh kõigile kes sõna võtsid ja aidata proovisid!
Mõõda reaalne temp ära

-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Sai täna siis esiots puhtaks tõmmatud ja veepump vahetatud. Siit ka üks küsimus, kas veepumba poltidele tuleks panna keermeliimi? Oli näha, et eelnevalt on seda seal usinasti kasutatud, sellepärast küsin. Probleemist infot niipalju, et radikas oli täiesti läbi omadega, ribid s***a täis ja mõlemast ääres lekkinud, tellisin uue. Veepumbal oli ka juba korralik lõtk sees, seega sattusin veel õigel ajal jaole. Eemaldasin ka radika küljest temp anduri mis oli kaetud mingisugune sinikas-halli ollusega. Vaevalt, et seal küll mingit signaali läbi tuli.
Viimati muutis Sander., 15 Nov 2014, 21:13, muudetud 2 korda kokku.
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Mingid sortsid remonti teinud. Pole sinna küll mõtet keermeliimi toppidaSander. kirjutas:Sai täna siis esiots puhtaks tõmmatud ja veepump vahetatud. Siit ka üks küsimus, kas veepumba poltidele tuleks panna keermeliimi? Oli näha, et eelnevalt on seda seal usinasti kasutatud, sellepärast küsin. Probleemist infot niipalju, et radikas oli täiesti läbi omadega, ribid s***a täis ja mõlemast ääres lekkinud, tellisin uue. Veepumbal oli ka juba korralik lõtk sees, seega sattusin veel õigel ajal jaole. Eemaldasin ka radika küljest temp anduri mis oli kaetud mingisugune sinikas-halli ollusega. Vaevalt, et seal küll mingit signaali läbi tuli.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Küllap siis kunagi mingit lekkepeatajat vms. sisse topitud kui radikas lekkima hakanud.Sander. kirjutas:Sai täna siis esiots puhtaks tõmmatud ja veepump vahetatud. Siit ka üks küsimus, kas veepumba poltidele tuleks panna keermeliimi? Oli näha, et eelnevalt on seda seal usinasti kasutatud, sellepärast küsin. Probleemist infot niipalju, et radikas oli täiesti läbi omadega, ribid s***a täis ja mõlemast ääres lekkinud, tellisin uue. Veepumbal oli ka juba korralik lõtk sees, seega sattusin veel õigel ajal jaole. Eemaldasin ka radika küljest temp anduri mis oli kaetud mingisugune sinikas-halli ollusega. Vaevalt, et seal küll mingit signaali läbi tuli.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Arvata võib, et on kasutatud lekkepeatajat jah, sest peale auto ostu paar nädalat läks kohe salongi radikas. Ju siis üritas müüja varjata. Tervitused talle, kui ta ehk seda foorumit lugema peaks, nagu näha siis saab ka sittast saia. Üritasin veel selle anduri takistust mõõta mille ma radika küljest ära keerasin aga tuleb välja, et see hoopis termolüliti, mis siis peaks andma märku ülekuumenemisest?
Viimati muutis Sander., 15 Nov 2014, 22:07, muudetud 1 kord kokku.
- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
See jah termo lüliti ning peaks minuteada väikest elektrilist ventikat lülitama, vähemalt ilma kliimata Passatil ta seda tegi küll (sai prooviks sillatud ja hakkas väike ventikas tööle).Sander. kirjutas:Arvata võib, et on kasutatud lekkepeatajat jah, sest peale auto ostu paar nädalat läks kohe salongi radikas. Ju siis üritas müüja varjata. Tervitused talle, kui ta ehk seda foorumit lugema peaks, nagu näha siis saab ka sittast saia. Üritasin veel selle anduri takistust mõõta mille ma radika küljest ära keerasin aga tuleb välja, et see hoopis termolüliti, mis siis peaks andma märku ülekuumenemisest?
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Sain eile auto kokku ja üllatus üllatus, täpselt sama nagu enne.
Tegelikult ega ma ei olnudki 100% kindel, et see veepumba vahetus midagi mõjutab, lihtsalt nagunii oleks pidanud selle töö ette võtma lähi ajal. Väike lootus siiski oli, et ehk läheb asi paremaks aga jah... Ühesõnaga avastasin ka sellise asja, et kui ma auto kokku sain käisin külavahel natuke sõitmas ja sain enda maagilise 76 kraadi kätte. Tulin koju, auto veel käis kuna proovisin uuesti õhutada. Peale seda jätsin seisma umbes kümneks minutiks, et mootorikate peale panna ja tööriista kokku panna. Kui ma peale seda auto käima panin oli temperatuur jällegi täiesti null. Minuarust see pole eriti reaalne, et ta kümne minutiga täiesti maha jahtub, või siiski on? Igatahes arvan ma, et asi on siiski termostaadis. Kaks võimalust, kas see termostaat on ise praak ja laseb kuskilt läbi või sai see süsteem seal vahetuse ajal halvasti kokku ja jookseb termostaadi kõrvalt koguaeg vedelik läbi. Reaaalselt ei saa ju muud olla, kõik võimalikud asjad on kontrollitud/vahetatud.
Mis siiamaani tehtud on:
Veepump vahetatud
Radikas sai uus
Jahutusvedeliku soojendusküünlad kontrollitud
Termostaat vahetatud
Temperatuuriandur vahetatud
Pappi radika ette proovitud
Lõdvikud kõik kontrollitud.
See auto paneb mul pea valutama. Maisaa aru mida ta tahab...

Mis siiamaani tehtud on:
Veepump vahetatud
Radikas sai uus
Jahutusvedeliku soojendusküünlad kontrollitud
Termostaat vahetatud
Temperatuuriandur vahetatud
Pappi radika ette proovitud
Lõdvikud kõik kontrollitud.
See auto paneb mul pea valutama. Maisaa aru mida ta tahab...

Viimati muutis Sander., 19 Nov 2014, 21:57, muudetud 3 korda kokku.
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Kui see nn 76 kraadi saavutab, siis katsu radika alumist lõdvikut kas on kuum? Kui on, siis termostaat praak.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Proovisin just siin. Kaabliga vaadates oli temperatuur 77C ja alumine lõdvik oli jumala külm. Kolmik oli külm, mis radika küljes on ja ka termostaadi plastik toru oli täiest külm. Ehk siis võib järeldada, et termostaat ei avane?
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Väga huvitav anomaalia....pole õiget talvegi ja soojaks ei lähe...
Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Kusjuures salong nagu isegi läheb suht soojaks pikapeale. Selles nagu probleem polegi, mind häirib see, et see temperatuur ei tõuse 90 kraadini. Täna oli veel üks huvitav seik. Sõitsin koju ja märkasin, et auto on kuidagi väga uimane ja jõuetu. Kojujõudes tõmbasin siis kapotti lahti JÄLLE ja hakkasin uurima. Alguses nagu pöörasin tähelepanu vaakum voolikutele, et ehk midagi remondist lahtiseks jäänud, aga kõik oli korras. Mõtlesin siis, et proovin veel õhutada ja kui ma üritasin ülemist jahutusvedeliku toru pigistada siis see oli pmtl kivikõva, ehk ma ei jõudnud seda kokku suruda. Keerasin paisupaagi korgi maha ning sealt tuli päris meeletu surve hetkega välja ning nagu mulistas ka kergelt vms. Tundus nagu oli kuskil suur õhumull ees, mis siis välja tuli või on asi hullem? 

- J.Aru
- Moderaator
- Postitusi: 5338
- Liitunud: 22 Dets 2011, 11:36
- Auto: Passat B5 1.9Tdi 81kw '98(vanemate oma), B5 1.9Tdi 81kw '97, B5.5 2.5Tdi 132kw '04
- Asukoht: Rahkla
- Tänanud: 51 korda
- Tänatud: 61 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Väga imelik anomaalia tõesti.
Kui mootor on ka 76 kraadi juures siis ta 10 minutiga küll nüüd niipalju jahutuda ei tohiks, et nädik ei näita. Täpselt selline tunne nagu mootorist ei jääkski lihtsalt sooja üle. 


Viimati muutis J.Aru, 20 Nov 2014, 20:46, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Leidsin siin linnas ühe hea järsu mäe kus sain rahulikult proovida süsteemi õhutada. Tundus nagu küll, et tuli õhku välja ja proovisin peale seda kaabel taga paar kiiremat ringi teha. Koguaeg paarutades sain isegi kaabliga vaadates 80.1 kraadi kätte. Aga nii kui rahulikuks tõmbasin langes temp 78-79 peale. Teine asi mis mulle endiselt muret tekitab on see, et jahutussüsteemis on rõhk sees, maitea kas see on normaalne aga kui ma natuke aega ringi sõidan ja paisupaagi korgi lahti teen siis tuleb sealt rõhku välja. Ja teine asi on see, et auto muutub uimaseks kui rõhku välja ei lase. Ma ei tea kuidas see loogiline on aga tänane testimine on seda tõestanud. Pöörded tõusevad aeglaselt ja selline tunne nagu oleks 50kw 81 asemel.
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Võid vahetada paisupaagi korgi ära. Ligi 1 bar surve on loomulik süsteemis. Seljuhul on jõukadu loomulik , kui jahutusvedelik jõuab kolvi peale ja hakkab kolvi silindriseina kinni paisutama. Aga seljuhul oleks sul oleks olukord vastupidine( ehk läheks keema). Ja summutist tuleks magusat aroomi.Sander. kirjutas:Leidsin siin linnas ühe hea järsu mäe kus sain rahulikult proovida süsteemi õhutada. Tundus nagu küll, et tuli õhku välja ja proovisin peale seda kaabel taga paar kiiremat ringi teha. Koguaeg paarutades sain isegi kaabliga vaadates 80.1 kraadi kätte. Aga nii kui rahulikuks tõmbasin langes temp 78-79 peale. Teine asi mis mulle endiselt muret tekitab on see, et jahutussüsteemis on rõhk sees, maitea kas see on normaalne aga kui ma natuke aega ringi sõidan ja paisupaagi korgi lahti teen siis tuleb sealt rõhku välja. Ja teine asi on see, et auto muutub uimaseks kui rõhku välja ei lase. Ma ei tea kuidas see loogiline on aga tänane testimine on seda tõestanud. Pöörded tõusevad aeglaselt ja selline tunne nagu oleks 50kw 81 asemel.
-
- Huviline
- Postitusi: 840
- Liitunud: 24 Sept 2008, 14:51
- Auto: Passat '00 Passat '92 Transporter '86 Polo '78
- Asukoht: Tallinn/Põlvamaa
- Tänatud: 6 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Kui räägid kivikõvast lõdvikust siis hea oleks jahutussüsteemi surve ära mõõta.
Kaanetihendi riknemine või mõra kaanes võib tuua endaga hämmastavaid anomaaliaid.
Kaanetihendi riknemine või mõra kaanes võib tuua endaga hämmastavaid anomaaliaid.
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Kuu aega tagasi juba vahetasin korgi ära aga see sai ka toprani oma, kuna poes muud polnud. Eile panin originaali tagasi, et äkki on see toprani kork vigane ja ei lase rõhku välja. Eks näis nüüd.
-
- Huviline
- Postitusi: 4355
- Liitunud: 22 Okt 2007, 16:33
- Auto: VW Bora Highline 1,9 TDI 81kw AHF 99.a. / VW Bora 1,9 TDI PD 96kw ASZ 03.a.
- Asukoht: Viljandi
- Tänatud: 1 kord
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Mis jauks sa seda korki vahetasidSander. kirjutas:Kuu aega tagasi juba vahetasin korgi ära aga see sai ka toprani oma, kuna poes muud polnud. Eile panin originaali tagasi, et äkki on see toprani kork vigane ja ei lase rõhku välja. Eks näis nüüd.

Diesel Power KEEPS ME GOING
-
- Huviline
- Postitusi: 233
- Liitunud: 13 Jaan 2012, 18:32
- Auto: Passat B8
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: 1.9TDI AFN ei saavuta töötemperatuuri.
Tundub, et originaal korgiga lõppes see pull ära. Surve on küll sees aga see on väga väike ja minuteada peab väike surve sees olema ka.